בוקר שבת!

pitria

New member
../images/Emo42.gif בוקר שבת! ../images/Emo42.gif

היום אני עושה כושר, אוכלת נכון,ומחר מתחילה משהו רציני.
 

hillator

New member
בוקר אור

או צהרים. א. פיטריה המון המון בהצלחה. החזרתי לך מסר לגבי התגובה שלך לפני יומים. בכל אופן המסרים האלו תוקעים לי את המחשב אז אני אשמח להסביר לך מה הייתה הבעיה במסנג'ר\אי.סי.קיו. ב. ואו כמה שעות ישנתי... אתמול נפגשתי עם חברה שלי הדס ועוד חברה שלי גל וסתם ראינו סרט(אצלי) ואני הכנתי להם ארוחת ערב(נע לא להתלהב כולה חיממתי פיצה בתנור). ואז ליוותי אותן הבייתה חצי דרך וחזרתי מתה ופשוט נרדמתי באיזה 1 וחצי.. וקמתי לפני רבע שעה. המצחיק הוא שאני קמה כזה ואני לא רואה אף אחד בבית אז אני מתקשרת לפאלפון של אבא ואמא עונה והיא אומרת לי "נסענו לסבתא.. הערנו אותך ואמרנו לך" כניראה ההיתי כל כך קוקו שלא שמעתי. ג. אז מה התוכניות שלי להיום: * עכשיו אני הולכת לסדר פה כמה מגירות בחדר ולנקות את הבלגן שיש כאן. * ב16:00 אני הולכת לחדר כושר(אולי ככה אני יהפוך לאדם יותר ערני) *18:00 אני הולכת ליום הולדת של בן דוד שלי.. חוגגים לו במסעדת דגים בלעעע.. אני כבר רואה שהתזונה תהיה עקומה היום++++ ואין לי כוח לחשוב על כך. * חוץ מזה אני צריכה להכין לו ברכה ולנפח לו בלונים(קניתי לו מתנה ממש יפה) בקיצור יאללה לעבודה יום טוב לכולם.
 
צהריים טובים!

היתעוררתי לפני שעה כשאני מרגישה הרבה יותר טוב! מסתבר ש11 וחצי שעות שינה מסדרות כימעט הכל! כולל ההרגשה המעצבנת שדבקה בי אתמול. בכל מיקרה אני מתכננת היום לנוח לנוח ולנוח! אולי בערב חברה שלי תבוא לישון אצלי ( אני צריכה חיזוק כי מחר אני צכה לעשות בדיקת דם ויש לי פחד ממחטים) אני אלך לישון היום מוקדם כדי שאני לא אמות מרעב באמצע הלילה כמו תמיד ואז לא אוכל לעשות את הבדיקה! אממ זהו! סתם עוד יום! רגיל!
 

anatmoosh

New member
בדיקת דם..על זה בדיוק

רציתי לדבר עם מישהו שיבין וקרקר ניראה לי שזו הכתובת , אני הרבה זמן כבר מתכננת לעשות בדיקות דם חייבת כבר לעשות, אבל אני כל לילה שנתי נודדת מיתעוררת שעתיים ישנה וחוזר חלילה ואז בשעות העירות בלילה שותה לי שתיה קרה, אוכלת פרי ולא מגיעה לצום ולבדיקות דם ....מה עושים ?? יש הצעות אולי ??.
 
אמממ

יש לך נידודי שינה בגלל שאת מתכננת לעשות את הבדיקה? אולי אני מפחדת מימנה ( כמוני)! אממ תעשי ספורט לפני שאת הולכת לישון... כך תיה ממש עייפה ותוכלי להירדם למשך הזמן הזה... או שפשוט במקום שתייה קרה ופרי תישתי מים והרבה ! זה תמיד טוב!
 
אממ

תנסי ללכת לישון מוקדם וברוגע.. אם הבנתי נכון את מוטרדת מהבדיקות דם עצמן? אם את לא נרדמת את יכולה לצפות בטלווזיה, לקרוא, כל דבר העיקר להסיח את הדעת
 

17sweet girl

New member
קרכר

פשוט כשעושים לך את הבדיקה,אל תסתכלי על איך עושים לך... יש להם שם כל מיני ציורים שדבוקים על הקיר (לפחות בקופת חולים שלי זה ככה) אז תסתכלי עליהם ואל תחשבי על המחט וכאלה...תחשבי על משהו טוב,והבדיקה תסתיים עוד לפני שתרגישי משהו
שיהיה בהצלחה!! ויופי שאת מרגישה יותר טוב!! נ.ב. אחלה כינוי יש לך סמיילים לא נפתחים..איזה באסה:(( יום טוב
 
זה מזכיר לי

שתחילת שנה הכריחו אותי לעשות חיסון נגד טטנוס! אני כזה צועקת לפני ואז האחות אומרת לי להיסתקל על משו בצד השני! ואניכזה אומרת לה " תעשי כבר את הפאקינג חיסון" הויא אמרה לי " אל תקללי וכבר סיימתי" ואני בכלל לא הרגשתי אותו! ירד לי קצת דם והתופאות לוואי היו כואבות אבל בכללי את המחט לא הרגשתי!
 
את (סתם) בהיסטריה

למה אני לא מפחדת מבדיקות דם? כי כשהייתי בגילך, 3 חודשים כל יום לקחו ממני דם... (אחרי התאונה). וזה עוד היו הדקירות הקלות. תתארי לעצמך מה זה לעבור ניתוח בראש בהרדמה מקומית, 3 שעות עם אף דחוף בכרית, בלי יכולת לזוז, ו20,000 רופאים מסביבך, ומוניטור מצפצף, קיצר לא נעים. אז מה זה בדיקת דם... זה אפילו לא דקירה, זה עיקצוץ. אז חלאס עם הפינוקי, טוב?
תהיי ילדה בוגרת. אולי אפילו אחרי שתקבלי את התוצאות תלמדי מהן אומרות, זה מעניין.
 
זה סתם בדיקת דם

כי הרופאה אמרה שאני צכה אותה כדי ללכת לדיאטנית (אני בדעה שהרופאה סתם שונאת אותי כי מי ששאלתי והלך לדיאטנית לא היה צריך לעשות בדיקה לפני)
 
הרופאה שלך לא שונאת אותך...

היי, תהיי בוגרת. כל הדיאטנית הפרטיות דורשות בדיקות דם. זה חשוב כדי לראות רמת סוכר, המטולוגיה, שומנים, תפקודי כבד וכליה...
 
למעלה