בוקר טוב למשכימי הקום * נא לא להתייחס לכתובית שבתמונה (לא רלוונתית - מילא היה כתוב פולניה).
ס סניפטר New member 22/1/03 #1 ../images/Emo42.gifבוקר טוב למשכימי הקום../images/Emo96.gif * נא לא להתייחס לכתובית שבתמונה (לא רלוונתית - מילא היה כתוב פולניה).
../images/Emo42.gifבוקר טוב למשכימי הקום../images/Emo96.gif * נא לא להתייחס לכתובית שבתמונה (לא רלוונתית - מילא היה כתוב פולניה).
א אני ענת New member 22/1/03 #4 ../images/Emo185.gif בוקר אור לכל המשכימים../images/Emo185.gif מקווה שיהיה לכל הקוראים והכותבים יום קסום.
../images/Emo185.gif בוקר אור לכל המשכימים../images/Emo185.gif מקווה שיהיה לכל הקוראים והכותבים יום קסום.
א אני ענת New member 22/1/03 #7 קררררררר כאן../images/Emo186.gif../images/Emo186.gif../images/Emo186.gif אני קפואה... הולכת לעשות מקלחת עם מים רותחים. בוקר טוב שרה
קררררררר כאן../images/Emo186.gif../images/Emo186.gif../images/Emo186.gif אני קפואה... הולכת לעשות מקלחת עם מים רותחים. בוקר טוב שרה
R ronnymp New member 22/1/03 #11 מי בא לים להשתזף ../images/Emo42.gif ../images/Emo98.gif ../images/Emo35.gif
ס סניפטר New member 22/1/03 #12 אפרופו ים אני מת לצלול../images/Emo186.gif אבל אני מציאותי והולך להולמס פלייס לצלול בבריכה ובג´קוזי עם הקרפיונים
אפרופו ים אני מת לצלול../images/Emo186.gif אבל אני מציאותי והולך להולמס פלייס לצלול בבריכה ובג´קוזי עם הקרפיונים
ע עדי.פ New member 22/1/03 #18 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifכמה שנים לא ראיתי את זה זה עוד מימי ראשית האינטרנט אי שם ב 1995
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifכמה שנים לא ראיתי את זה זה עוד מימי ראשית האינטרנט אי שם ב 1995
R ronnymp New member 22/1/03 #19 שמע .... נוסטלגיה .... רגע... זה לא היה אצלנו בכיתה עם המורה המחליפה שולה .... מעפולה .... ומה עם אלה של החלב למעלה ? - את זה גם מכיר
שמע .... נוסטלגיה .... רגע... זה לא היה אצלנו בכיתה עם המורה המחליפה שולה .... מעפולה .... ומה עם אלה של החלב למעלה ? - את זה גם מכיר