בוקר טוב למשכימי הקום

סניפטר

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב למשכימי הקום../images/Emo96.gif

* נא לא להתייחס לכתובית שבתמונה (לא רלוונתית - מילא היה כתוב פולניה).
 

אני ענת

New member
../images/Emo185.gif בוקר אור לכל המשכימים../images/Emo185.gif

מקווה שיהיה לכל הקוראים והכותבים יום קסום.
 

שרה16

New member
בוקר טוב ענת,מה נשמע ?מזמן לא שמענו

ממך.....מה קורה במרומי האברסט?
 

אני ענת

New member
קררררררר כאן../images/Emo186.gif../images/Emo186.gif../images/Emo186.gif

אני קפואה... הולכת לעשות מקלחת עם מים רותחים. בוקר טוב שרה
 

ronnymp

New member
מי בא לים להשתזף ../images/Emo42.gif ../images/Emo98.gif ../images/Emo35.gif

 

סניפטר

New member
אפרופו ים אני מת לצלול../images/Emo186.gif

אבל אני מציאותי והולך להולמס פלייס לצלול בבריכה ובג´קוזי עם הקרפיונים
 

עדי.פ

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifכמה שנים לא ראיתי את זה

זה עוד מימי ראשית האינטרנט אי שם ב 1995
 

ronnymp

New member
שמע .... נוסטלגיה ....

רגע... זה לא היה אצלנו בכיתה
עם המורה המחליפה שולה .... מעפולה .... ומה עם אלה של החלב למעלה ? - את זה גם מכיר
 
למעלה