סיון...

New member
../images/Emo41.gif

-"יש לי שאלה קצת מוזרה." -"תשאלי.." -"יש לי עיניים עצובות?" -"קצת." ******************** יומיים קודם. 4 בבוקר. שיחה די הזויה. 3 בנות. איש אחד שמבין בעיניים. אמצע שומקום. -"....ולך יש עיניים עצובות..." -"מה יש לי?" -"העיניים שלך, הן עצובות" -"אין לי עיניים עצובות" -"כן.הן עצובות,ואת לא שמחה." -"מזתומרת לא שמחה?" -"רואים על העיניים שלך.." למה אתה כל כך עצוב? עכשיו זה כמעט חודשיים. קשה לא להיות מודאג ממך. לאהוב אותך שבעתיים. אהבה בעולם מבולבל שכזה, לא ברור בשביל מה אבל יש את זה. ואם תרצה לדבר על זה, תדע שאני כאן...." (גלגל את החלום/איפה הילד)
 
אני מוצאת את עצמי

מצטערת שוב ושוב בתוכי על זה שלא יצא לי היום לבקר אותך. מחבקת.. חזק.. ואוהבת הכי שבעולם. את ילדה יפה. אל תפקירי את עצמך בידי העצב. יש לך עיניים מדהימות. את מדהימה. כל כולך.
 

נעלמת

New member
הזכיר לי

התחלה של משהו שכתבתי לא מזמן.. לפני שבוע בערך עמדתי במראה ובחנתי את העיניים שלי. אמרו לי שהן עצובות כבר הרבה פעמים..החלטתי לבדוק. לא יודעת מז´תומרת עיניים עצובות. אני ראיתי ילדה עייפה. וניסיתי לחייך, והעיניים לא השתנו. זה היה הכי מוזר בעולם. הבנתי שהעצב שלי מתחיל מבפנים. כמו שהאושר מתחיל מבפנים, ועושה לנו מן ברק כזה בעיניים.. לא יודעת..אין לי מה להגיד.. גם לילדות הכי יפות בעולם יכולות להיות עיניים עצובות. ועיניים עצובות יכולות להשתנות אני מניחה..תחפשי את הדברים שיעשו לך ברק ונוצץ..
לילה טוב..תרגישי טוב..
 

joyjoy

New member
....

יש אנשים שיש להם עיניים שקופות שרואים להם את הרגש בעיניים... והעצב עמוק מאחור אבל רואים אותו... יש אנשים שמרגישים בעיניים... החלון לנשמה..... עצובי הקטע הזה...מקווה שתחייכי בקרוב...חיוך שיראו בעיניים...
 

מיכל..~

New member
לפעמים יוצא לי

לטבוע בעינים של זהב, יש כאלה שקוראים לזה עצב, אני קוראת לזה עולם ולא סתם עולם, עולם מלא קסם..
שמרי על עצמך
 

רותי ב.

New member
מה את רואה

כשאת מסתכלת בהן פנימה? העצוב שבעיניים יכול להשתנות, בהתאם למה שמרגיש בפנים, לעיתים העיניים מקרינות אור גדול, לעיתים עומק שאין לו שיעור, לעיתים שמחה אמיתית, לעיתים צחוק ... הלוואי שהחוויות שתחווי, יקרינו טוב ושמחה בעיניים.
 

אנדין

New member
עינים הן

המלשין הכי אמין ראיתי בעיניך עצב ילדה יפת עינים, אמרה הזקנה . איך יתכן שאלה הילדה,הרי עיני כתמול שלשום . הברק יפתי הברק . מה שמסתיר הפנים ,העינים מגלות למרות שתשארנה יפות כתמיד . לך מאחלת עינים בורקות מאושר
 
למעלה