XXX במד"ב ופנטזיה.

  • פותח הנושא avivs
  • פורסם בתאריך

סנדרין

New member
ניבן מראה, אממ,

התעניינות נלהבת בנושא. אממ
. השובניזם בעולם טבעת מאוד הרגיז אותי. הייתי צריכה מאמץ מודע כדי להמשיך ולהנות מהדמויות.
 

pink cigarette

New member
המממממ.

- אני חושבת שהשימוש בקטעי סקס בספרים (לאו דווקא מד"ב/פנטזיה) צריך להיות, אבל לא מוגזם. בשיר של אש ושל קרח, לדוגמא, הדמויות שוכבות. זה ידוע, זה ברור, זה מאוזכר (קייטלין ונד, לפני שהוא יוצא דרומה, טיריון ושאי, וכו' וכו'), אבל לא בפרטי פרטים. סתם זרקתי דוגמא, יש לי עוד. אצל היינליין זה לפעמים גובל בחולניות, אבל.. זה היינליין. - מוסיפים לעלילה ולאווירה - הראשונים שקופצים לי לראש הם ששאוש"ק (אפשר להבין יותר את הדמויות, את יחסי הכוחות), עולם טבעת (שוב, ללואי וו יש כמה אבחנות מעניינות ביותר שמגיעות ב..אמצע), ואלו הראשונים שעלו בראשי. אני לא מתייחסת אל הקטעים האלה במיוחד, אלא כחלק אינטגרלי מהסיפור. זה שם, אנשים עושים את זה. נו. ספר שכולו פרובוקציה מינית - שלושת הספרים של פייר אנתוני (אם אני לא טועה), "צביר כוכבים", "כבילתה של הגבירה" ועוד אחד שפרח ממני שמו. מד"ב-כחול, או וואטאבר. אבל מצחיק לפעמים. - סופר טוב יודע לשלב. סופר לא טוב לא יודע לשלב. להתחיל במי לדעתי סופרים טובים? יופי, לא חשבתי ככה. - מצויין. - אלא אם זה ממש גרוע. חוצמזה, יש משהו במה שורד אמרה. "אונס, יחסים הומוסקסואליים, פדופיליה וסתם סקס". הממ. תת מודע. אולי כדאי לך לבדוק את זה :)
 
מסע קיריליאני

זהו שמו של השלישי. הכי מתסכל זה שיש לך ספר אחד מתוך טרילוגיה ועוד האחרון. מתוך עקרון אני לא אקרא אותו שוב עד שלא אקרא את הקודמים.
 

pink cigarette

New member
למרבה הפלא, הם בהישג יד אצלי.

בספרייה של ביה"ס שבו לומד אחי הקטן. לא מבינה למה זה שם. עכשיו אלך לקרוא אותם שוב (בגללך! בגללך!) רק בשביל לראות אם זה באמת גרוע כמו שאני זוכרת.
 
בגללי?

אני זוכר אותם לטובה. אולי בצעירותי הייתי פחות ביקורתי. האקדמיה הרסה אותי...
 

pink cigarette

New member
אני זוכרת אותם בתור פאתטיים.

תירוץ עלוב לסקס בין-כוכבי (או בין צורות חיים שונות, אם תרצה). מה שכן, הם סוחפים, זה נכון. והייתי בכתה ח' כשקראתי אותם.
 
אני חושה שגם אני

הייתי בערך בגיל הזה כשקראתי אותםץ אולי אם אקרא אותם שנית אסכים איתך אבל לא נראה לי שהייתה בי מודעות וביקורתיות כזו כשהייתי בגילך. אשרייך ואשריי עידן המידע. פעם דברים נראו יותר קסומים היום הכל חשוף.
 

109822596

New member
לא רק שזה גרוע כשמו שאת זוכרת...

כשמתחילים לקרוא את הטריולוגיה קשה מאוד להפסיק באמצע.
 

Levos

New member
פירס אנתוני?

קראתי את תחילת סדרת Xanth והיא הייתה ממש נטולת מיניות בצורה מוגזמת. כנראה שהספרים האלו נכתבו בשביל ילדים.
 

טרודי

New member
בעקרון כן

הסדרה התחילה כסדרה שמתאימה לילדים. אבל היא הדרדרה עם הזמן, כך אומרים, ולמרות שאין שם סקס מפורש, מי שקורא אותה בעיניים של מבוגר רואה המון רמיזות פדופיליות ואחרות. בכל אופן, גם אם נגיד ש-Xanth סדרה "נקיה", אנתוני כתב הרבה מאוד ספרים, חלקם מאוד מיניים (כמו סדרת "צביר כוכבים"), וחלקם אלימים וגם מיניים ("bio of a space tyrant").
 

strahd

New member
שיר של אש וקרח

אשר הפך להיות ידוע לשמצה בעקבות סצינות המין הגרפיות ביותר שלו. ג'ורג' מרטין מוסיף לתערובת אנסים (כמעט כל האחים השחורים), גילוי עריות, כולל תיאור סצינה גרפית ביותר בספר השלישי ועוד הרבה דיבורים שיכולים לגרום לכוכבת סרטי פורנו להסמיק. אבל באופן הכי מדהים שיש, זה לא נראה זול, זה לא נראה לא הכרחי וזה מגיע כדי לקדם את העלילה או את הדמויות. העולם של מרטין הוא לא יפה במיוחד, לא נקי ומצוחצח, כשהגיבורים עושים סקס רק במרווח בין הפרקים לאחר הנשיקה, אבל הוא ריאליסטי ביותר ולא מומלץ מתחת לגיל 16.
 
אוקיי, נכון, אבל יש עוד משהו...

נכון שיש חלק סצינות סקס שמתקדמות את העלילה כמו הסצינה של ג'יים וסרסיי בהתחלת משחקי הכס, אבל אחרי כמה זמן, זה מתחיל להימאס שכל שלושה פרקים בערך יש סצינת סקס... לפי דעתי, מרטין היה יכול להפחית מעט בכמויות הסצינות האלה...
 

avivs

New member
נראה לי

שמרטין התרגל כל כך לכתוב סצינות כאלה, שזה פשוט בא לו טבעי. אבל הוא גם כותב אותם טוב.
בספר השני, כשאישה האדומה הזו פתחת את הרגליים, ויצא משם שד, זה היה גדול! ממש נקרעתי שם. עם תיאון אני זוכר שהייתה שפה בוטה, שמשום מה די הפתיעה אותי. גם עם טיריון לא היה חסר. צריך לפתוח שרשור אוהב/לא אוהב על השיר.
 
פאק בהשכלה? עם כל הכבוד, כבר

נתקלתי גם במיינסטרים בהתייחסות לgorean society או gorean lifestyle. נורמן בהחלט יצר מפלצת, וכל מה שמזכירים כאן בהקשר זה רק דברים שתורגמו? הולך ופוחת הדור... האמת, סדרת גור לא מדהימה. יש שם רעיונות למכביר וגם המד"ב, לפעמים, טוב, אך העטיפה... פשוט נראה מוזר לפתוח שרשור המוקדש לנושא סקס במד"ב/פנטזיה, ואף מילה על ג'ון נורמן וגור. זה פאק די רציני בהשכלה המד"ביסטית הישראלית, לראייתי.
 
למה צריך אותי כשיש

ויקי? שים לב גם לקישורים המצורפים בתחתית - סדרת גור קיבלה עבור עצמה רשימת יוזנט פרטית. היחיד במד"ב שזכה ל"כבוד" הזה הוא ג'ורדן (ספרי כיור הזמן). אם תריץ חיפוש בגוגל-יוזנט על גור (גם בחיפוש הכללי groups.google.com) במקבילה החיוורת לפורום הנכחי (rec.arts.sf.written) תגלה לא מעט דיונים
 

avivs

New member
אתה יכול לספר אולי

מה קורה בספרים שלו, באופן כללי אני מתכוון. אני חייב להודות, בחיים לא שמעתי עליו.
 
למעלה