XXX במד"ב ופנטזיה.

  • פותח הנושא avivs
  • פורסם בתאריך

0 אור 0

New member
מנהל פורום?

אביב, אין מה לעשות - נוסלס אובליג' - להיות מנהל פורום זה מחייב, לפחות לנסות לענות בצורה תרבותית לאנשים בפורום. והתשובה הזאת שלך ממש לא נראית לי לעניין. לגבי שרשור שלא היה כמונו בעבר - אז היו בער הלא רחוק דוקא הרבה מאד דיונים על הנושא של פדופיליה, בעיקר בהקשר של היינלין, וקצת התרחב (לא אצרף לך לינק)
 

avivs

New member
מנהלים לא נולדים

הם לומדים את התפקיד עם הזמן. והמעבר בין משתמש רגיל, למנהל, לא כל כך קל, וכן, הוא לוקח יותר משלושה שבועות. התנצלתי כבר פעמיים, והנה,אני מתנצל בפעם השלישית. לא הייתה לי כוונה לפגוע, לא הייתה לי כוונה לזלזל, ואם מישהו נעלב, אז אני באמת מתנצל. אבל די, מיצינו את העניין.
 

willkins

New member
חולית בהחלט

הברון הרקונן חובב נערים צעירים במיטתו.
 

mysterious V

New member
בכל מקרה

בהיפריון היה קטע סקס חשוב דווקא לעלילה. מישהו שכב עם מישהי ותוך כדי תיארו כוכבים מתפוצצים, ואורות חזקים בחלל, וכל זה היה ראיית עתיד, של קרבות שעתידים לבוא.
 

avivs

New member
לורד פאואל

באותה תקופה הייתי רגיל לקרוא ספרים עם דמויות ראשיות שהתחברתי אליהן. ואז הגיע הדמות הראשית בלורד פאואל, שהייתה מסכנה, עצבנית, ומלאת מרירות. זה עצבן,אבל בכל זאת המשכתי. בסוף היה הקטע שהוא אונס את הנערה שעזרה לו, והייתה כל כך נחמדה אליו. לא הצלחתי ממש לקרוא אחרי זה. אני אוהב להתחבר לדמויות, לא להגעל מהן. הייתה לי פשוט הרגשה שלא משנה מה יקרה בהמשך, תמיד יהיה הענן השחור הזה מעל. אבל בכל מקרה, הסופר הצליח ליצור שם דמות ממש לא רגילה וטיפוסית, שזה בהחלט הישג יפה. אני זוכר גם שבילד מלחמה, של קארין לוויצ'י היו המון רמיזות ליחסים הומוסקסואלים. אבל היא עשתה את זה ממש טוב. בכל רגע ציפיתי שיקרה משהו בין ג'וס לבין אחד מהג'טים, אבל היא משאירה את זה בקטע של רמיזות נחמדות. דרך אגב, היא ממשיכה בקו הזה גם בספר ההמשך burndrive.
 
לי קרה בדיוק אותו הדבר.

הספר עדיין אצלי, לא גמור. לא הצלחתי להתגבר על האונס הברוטאלי, חסר הטעם וה... מגעיל, אין מילה אחרת, שנדחף שם. זה כבר מעבר להזדהות מינימלית שאני דורשת מגיבור/י ספר, זה שבר אותי לגמרי בקריאה.
 

Y. Welis

New member
האמת היא שהוא סובל שם מספיק כדי

לכפר על זה... או לפחות להסיח את הדעת מהמעשה.
 
בעיניי זה לא מספיק.

אין סבל שיצדיק או יכפר על מעשה כזה והאופן שבו הוא הגיע בספר פשוט הוציא לי את כל החשק לקרוא.
 

preacher

New member
הרעיון היה

שהוא אינו מאמין שהוא נמצא בעולם אמיתי. הוא חושב שהוא הוזה או חולם, ולכן הוא מרגיש שמותר לו לעשות כל דבר, כיוון שהאנשים סביבו אינם אמיתיים. מבחינתי זה היה מספיק כדי שאני אמשיך לקרוא, אבל לא מספיק כדי שאעבור .
 
זה לא תירוץ:

אם העולם לא היה אמיתי, היית הולך ואונס בחורות? הגועל שהטיפוס הזה יצר אצלי (ועצם זה שהוא לא ממש עורר בי סימפתיה מלכתחילה) הוציא לי את החשק לדעת מה קורה איתו. שימות, מצידי.
 

preacher

New member
אם העולם לא אמיתי

היית הולך ויורה בעוברי אורח? מוציא אנשים מהמכוניות שלהם ולוקח את המכונית? נוסע ב-150 קמ"ש בשטח בנוי? דורס אנשים בשביל הכיף? כי במשחק מחשב למשל - GTA3 במקרה הזה - אנשים עושים את זה, ורובם המכריע, אני מתאר לעצמי, לא עושה דברים דומים במציאות. לא שזה נשמע לי סביר, שאדם לא מבדיל אם הוא חולם/הוזה או לא, אבל אם ניקח את זה בתור עובדה, זה יכול להצדיק התנהגות כזו.
 
זה תלוי במידת הריאליסטיות.

במשחקי מחשב אתה עדיין לא מרגיש ממש כמו בעולם האמיתי. אתה לא רואה אנשים שנפצעים כמו במציאות. אתה לא צריך לראות את המבט בעיניים של מישהו שכרגע הטלת בו מום וגנבת לו את הרכב. אני מניחה שאם אנשים היו חווים משחקי מחשב ברמה מאוד מציאותית - גם מבחינת הריאליסטיות של המשחק וגם מבחינת החוויה (לשמוע כדורים שורקים ליד האוזן ולהריח אבק שריפה באמת לא דומה לשום חוויה מסומלצת כיום), הם לא היו מסוגלים לעשות את זה. אני לפחות מקווה שרובם לא.
 

הקרפיון

New member
כנ"ל אצלי

רק שהעפתי את הספר לעזזל מיד אחרי זה. טוב לראות שאני לא לבד עם זה.
 

avivs

New member
באמת מעניין

שלא מעט אנשים הפסיקו לקרוא אחרי אותו הקטע. אני חושב שלא התחברנו מספיק אל הדמות, בשביל לסלוח לה על מעשה שכזה.
 

Y. Welis

New member
מעניין אגב שיש קטע דומה - אבל

בכיוון ההפוך (לא אפרט כדי לא לספיילר) בסוף הכרך הראשון של הפיונאבאר ('עץ הקיץ'). זה פחות בוטה שם, אבל עדיין מדובר במעשה כפיה. אני חושב שדונאלדסון בא כדי לשבור מוסכמות, ומבחינתו זה היה הצידוק העיקרי, יחד עם נטייה קלה לסאדיזם, שהוכחה בסדרת ה'גאפ'.
 

demoloc

New member
בהיפריון לא חסר...

בסיפור של קאסאד בספר הראשון , כדי להמחיש רגש הוא מתאר תמיד את מצב האשכים של קאסאד , הוא מפוחד בסימולציה , אז הם מתכווצים לדוגמא. וכמובן הסטוצים שלו עם מונטנה לפני שהיא דיברה פעם ראשונה. ומקביל לזה זה באמצע הספר השני , מצב הפיטמות\חזה של ברונה לאמיה. ומרטין סילנוס שאנס כבשים בילדותו, שזה תחום שלא כתבת, זאופיליה ועוד דוגמאות רבות...
 
למעלה