MU-GLOBAL
הודעה חשובה

BigMan3TheOne

New member
../images/Emo41.gifMU-GLOBAL../images/Emo41.gifהודעה חשובה

טוב, אני לא יודע מי ממכם יודע או לא אבל... שחקן הDark Lord עומד להגיע בקרוב למאיה ומאוחור יותר גם לויגל.... איתו גם יגיעו : סטים חדשים , מפות חדשות ועוד... בכדי להשתמש בו אתם צריכים לעבור את רמה 250. (לאשקלוני: אני לא יודע אם אתה קורא את זה או שכבר עזבת..בוא נגיד שעם מאמץ קטן תוכל גם אתה להשתמש בו...אני מבין אותך..המשחק הזה באמת גורם לך לחרוש חזק D:) צרפצי תמונה..אם תרצו גם אתן קישור לכתבה המלאה. אז...תהנו ותחרשו :)
 

BLLizZarD

New member
כתוב שאם אני לא מתקין את ה99z עד

התאריכים האלה אני לא יכול לשחק במו... והיום כבר ה28
אז...?
 

ashkeloni

New member
זה מו פיליפינים

לא גלובל, והוא יהיה בתשלום בקרוב... וזה כבר נמצא שם, נכנסתי דרך חשבון של ידידה ודיברתי עם כמה שיש להם DL...
 

o0O0o

New member
ומה הם אמרו?

בעיני זה יותר מדי רגיל ברמות הנמוכות. לא התחשק לי להתחיל לעלות במשך שעות בלי שום דבר מיוחד
 
למעלה