BigMan3TheOne
New member
../images/Emo41.gifMU-GLOBAL../images/Emo41.gifהודעה חשובה
טוב, אני לא יודע מי ממכם יודע או לא אבל... שחקן הDark Lord עומד להגיע בקרוב למאיה ומאוחור יותר גם לויגל.... איתו גם יגיעו : סטים חדשים , מפות חדשות ועוד... בכדי להשתמש בו אתם צריכים לעבור את רמה 250. (לאשקלוני: אני לא יודע אם אתה קורא את זה או שכבר עזבת..בוא נגיד שעם מאמץ קטן תוכל גם אתה להשתמש בו...אני מבין אותך..המשחק הזה באמת גורם לך לחרוש חזק D
צרפצי תמונה..אם תרצו גם אתן קישור לכתבה המלאה. אז...תהנו ותחרשו 
טוב, אני לא יודע מי ממכם יודע או לא אבל... שחקן הDark Lord עומד להגיע בקרוב למאיה ומאוחור יותר גם לויגל.... איתו גם יגיעו : סטים חדשים , מפות חדשות ועוד... בכדי להשתמש בו אתם צריכים לעבור את רמה 250. (לאשקלוני: אני לא יודע אם אתה קורא את זה או שכבר עזבת..בוא נגיד שעם מאמץ קטן תוכל גם אתה להשתמש בו...אני מבין אותך..המשחק הזה באמת גורם לך לחרוש חזק D