Mצעד הקליפים הענק של Mדונה

../images/Emo41.gifMצעד הקליפים הענק של Mדונה../images/Emo41.gif

שלום לכל חברי הפורום!
היום אני מגישה לכם את השבוע ה15של Mצעד הקליפים הענק של Mדונה! אז אנחנו ממשיכים עם הfinal countdown- הדירוג של הטופ 20 ממקום 20...עד המקום הראשון כמובן. שבוע שעבר אתם דירגתם את מקומות 17 ו18,והשבוע אתם תדרגו את מקומות 16 ו15..הזמן עובר מהר לא? בהצלחה!
אז אילו קליפים דורגו במקומות ה18 וה17? השבוע כמעט היה תיקו בין איזה חמישה קליפים,אבל לבסוף נבחרו המקומות 18 ו17,בהפרש של קול. מקום 18:
Material girl- כולכם אמרתם,זו קלאסיקה..פיסת היסטוריה ,נוסטלגיה..(וגם מקום המפגש הראשון בין מדונה ובעלה הראשון שון פן) קליפ חמוד שהמסר שלו בהחלט לא תואם את מדונה של היום..(6 קולות) מקום 17:
Erotica-נציג הסקס הזה יוצא בשלב זה,לאחר כמה שבועות שכמעט עף. והרבה מכם רציתם להפטר ממנו...אז השבוע הוא נכנס למקום 17 עם 5 קולות.
אז מה עושים בעצם? אתם מדרגים שני קליפים שהייתם שמים במקומות 16 ו15 ראשון אתם כותבים את הקליפ שאתם הייתם מדרגים במקום ה16 ואחריו את הקליפ שהייתם מדרגים במקום 15. הקליפ ש"יזכה" למס' הכי רב של קולות יהיה במקום ב16 וזה אחריו יהיה במקום ה15. מובן?
ככה נמשיך את הדירוג שלנו,ואת הספירה לאחור שתוביל לבחירתו של הקליפ האהוב.
אני שבה ומזכירה שמי שלא ראה את כל הקליפים,או רוצה להיזכר בכמה קליפים,מוזמן להיכנס לאתר הבא: www.allaboutmadonna.com/videos.php באתר זה תוכלו לצפות בכמעט כל הקליפים של מדונה,דבר שאולי ייקל על בחירתכם.
אז יאללה שיהיה לנו שבוע טוב,וזכרו: מי שמצביע,משפיע! "vote, or die" קרן.
 
../images/Emo44.gifFinal Countdown-תמונת מצב!

שלום שלום... בהודעה זו כל שבוע אני אתן לכם את תמונת המצב של דירוג הקליפים. תמונת המצב עד עכשיו: עד עכשיו דירגנו את הקליפים: 20.Hollywood 19.Rain 18.Material girl 17.Erotica עוד 16 קליפים נותרו לדירוג
....
 
../images/Emo36.gifרשימת הקליפים(לדירוג)../images/Emo26.gif

1. Like a prayer 2. Express yourself 3. Vogue 4. Justify my love 5. Deeper & deeper 6. Bad girl 7. Secret 8. Take a bow 9. Bedtime story 10. Human nature 11. Frozen 12. The power of goodbye 13. Nothing really matters 14. Music 15. Don't tell me 16. die another day
 
הבחירה שלי../images/Emo140.gif

מקום 16: nothing really matters-נו כבר,אני לא מאמינה שהוא הביס את מטיריאל גירל,ריין ואירוטיקה... מקום 15: Die another day
 
שלי...

16.music 15.nothing really matters ת'אמת שאני אוהב את הקליפ הזה אבל פשוט זה או הוא או קלאסיקות אחרות... אז הוא!
 
עוול לאירוטיקה ...

חברים חברים, הכיצד העפתם את אירוטיקה מה TOP 10 איפה הכבוד המגיע לו, קליפ שערוריתי אבן דרך בקרירה של מדונה שלא לדבר על אחד היוחדים שלה... וגם RAIN מצא עצמו נמוך מגרד את ה 20 באמת באמת.... טוב אז ככה המקום ה 16 : Music באמת מספיק איתו, הוא לא צריך להגיע יותר גבוהה, הוא צבעוני, נחמד, מדליק, אבל לא מעבר, דווקא אחד הפשוטים והקלילים של מדונה.... אויייששששש זה כבר ניהיה קשה... המקום ה 15 : Like a prayer כן כן נכון קלאסיקה לשמה, אחד השערוריתיים שיש, קליפ יפה סוחף, מדונה נראית בו נהדר, אבל הוא לא עולה על שאר הקליפים.... ווג או אקספרס יורסלף הרבה יותר עוצמתיים ממנו.... ולכן השיר והקליפ המקסים הזה במקום ה 15 והמכובד.... 16- Music 15- Like a prayer
 

amazing mf

New member
חבל על "מטיריאל גירל"...

קליפ מיושן אמנם, אבל קלאסיקה שמגיע לה דירוג גבוה יותר... נו מילא, העיקר שהקליפ בטופ- 20, ושאירוטיקה הבוטה- מידי נעצר! השבוע אצלי במקום ה- 16. The power of goodbye - מתייפחת ויפה, אוי כמה שהיא יפה, אך הקליפ בטח שלא יותר טוב מכל שאר הרשימה! 15. Nothing really matters - מממ... בוא נגיד שהקליפ יפייפה, באמת מיוחד, אבל האחרים נתפסים אצלי כמפתיעים יותר, מעניינים יותר, בקיצור- אהובים יותר. דיי, כבר הגענו לשלב שאנחנו לא יכולים לומר, "אני לא אוהב את הקליפ", אלא "בצער רב אני מוותר עליו"!!
 

SHaDoW Boy

New member
../images/Emo29.gif אני לא מת על הקליפ הזה..

את השאר ברשימה אני אוהב יותר...
 

קרנוק

New member
באמצת עוול לאירוטיקה..קליפ אמנותי

מהמם.אני אני מקדישה לו שורת דומייה _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ אני רואה שהולך להיות כאן עוול חוזר לעוד קליפ אמנותי מעלף-nothing really matters.להמון אנשים יש נטיה לאהוב אותו פחות מהסיבה המטומטמת שמדונה לא מספיק יפה שם.זהו קליפ מהמם.הלוק שלו בהשראת ספר מהמם ומושלם-"זכרונותיה של גיישה".פעם אחת אני אנתח את הקליפ בהשראת הספר ולמה לדעתי מדונה התחברה לדמות.אבל אין לי כוח עכשיו.. טוב-אז ככה: 16-מיוזיק-די חייב לעוף.רליפ חמוד של פאן.אבל די.להוריד מאסטר פיסז בשבילו?אין מצב! 15-don't tell me-קליפ חמוד.קטע קטן של כוריאוגרפיה בהחלט מאגניבה.אבל אין בו שום סממן למשהו מיוחד.הוא לא מתאפיין כקליפ עלילתי,אמנותי,או "כוריאוגרפי".אין לו משמעויות נלוות מיוחדות.הוא בהחלט מדונאי בגלל הלוק,הקאמבק המוצלח,הריקוד הקטן,ההתפלשות בחול.אבל יש טובים ממנו. לזכרו
 

Carlo Cest Moi

New member
שלי...

16- Deeper & deeper - בנות אוהבות ל
...
15- The power of goodbye - קראתי לא מזמן בטרייב ראיון עם AVIDDIVA, אם השם נשמע לבם מוכר אז זה הבחור שהיה מאחורי הקליפ מונטאז' של NKM ועשה למדונה עוד כמה רימקסים ביניהם גם הרימקס והקליפ-רימקס של הוליווד, אז בזמנו הבחור הזה היה עוזר במאי לבמאי של TPOG והוא אמר שמדונה שונאת את הבמאי הזה (לא זוכר למה בדיוק) ושהיא בחרה בו לביים את TPOG רק כדי למרר לו את החיים על הסט, הוא אמר שבאמצע הצילומים של הקליפ הבמאי נשבר והתחיל לבכות, וכשמדונה ראתה איך זה יצא בסוף היא אמרה לו "יופי מפגר, זה נראה כמו פרסומת של לוריאל"... ומה אחותי אמרה בפעם הראשונה שהיא ראתה את זה? "אוי הסנדלים המדהימים האלה, הם באמת הלכו בים?" לך תבין...בנות
 

Carlo Cest Moi

New member
לא, זה באמת, הבחור רציני, הנה אפילו

מצאתי את הראיון איתו מתוך הטרייב, קצת ארוך, אבל שווה לקרוא את זה, אהבתי את הראיון, הוא גם מדבר שם על איך שהיא לא סבלה גם את פול האנטר (הבמאי של MATM) ואיך שהיא איימה שהיא תבקש שיחתכו אותה מהקליפ... בכל מקרה, הנה לינק.
 

קרנוק

New member
../images/Emo6.gifחצי מהראיון הזה היה-מדונה עושה

לבמאים חיים קשים=) הכי הרג אותי מצחוק שהיא התקשרה לבמאי של matm ואמרה לו מה שהיא לו אוהת ושהוא צריך לשנות בקליפ-ואז היא אמרה לו-אתה רושם את ההערות שלי(חח..)והוא עונה לה בשיא הסנוביות-לא אני בנהיגה ואז היא צעקה לו פאק יו ונתקה!!ואז ישר התקשרה לאבידיוה שהתראיין לראיון הזה והוא הסתכסך עם הבמאי כי הוא צודד בה.מה לא עושים בשביל מאדי? הרג אותי מצחוק גם שהיא מיררה את חיי הבמאי של דה פאוור אוף גודביי ואז התקשרה לאבידיוה הזה שהיה העורך.הוא ניסה לומר שהבמאי רצה ככה וככה.ואז מדונה אמרה לו-תחזור אחריי-fuck him!איזו אורסת!!והי מגניב היה שכשהוא סיים לערוך את זה כמו שהיא רצתה יום למחרת היא לא הייתה חייבת אבל היא התקשרה להודות לו על העבודה הנפלאה שעשה.לא כלבה אחרי הכול.לא למי שבסדר איתה בכל אופן.. נשמע שהוא היה פנאט שלה באייטיז-איזה הגשמת חלום בשבילו.קודם הוא פגש את אחותה באייטיז,הוא היה על הסט של היומן נייצור,הוא היה על העריכה של דה פאוור אוף גודבאיי,עוזר במאי בהוליווד,ביים את הרמיקס של הוליוווד והקליפ רמיקס,ערך את matm ואז עשה את הקליפ מונטאז המהמם הזה ממנטו מדונה התלהבה.איזה כיף לו.
 
למעלה