העדכון השבועי

  • פותח הנושא noosh
  • פורסם בתאריך

noosh

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo88.gif העדכון השבועי../images/Emo70.gif ../images/Emo87.gif../images/Emo41.gif

קרב הלהקות
ושוב, עלו שתי להקות משמינית הגמר לרבע. הביטלס עם 32 קולות הביסו די בקליליות את המודי בלוז, שזכו רק ל-7 קולות. ואילו בבית השני, ניטש קרב צמוד מאוד בין המי לדיפרפל, שהסתיים בתוצאה צמודה לא-פחות: המי עם 21 קולות, לעומת 18 לסגולים. יש שיגידו הפתעה, יש שגידיו שנאומו חוצב-הלהבות של הגמד היה משכנע, ויש שפשוט יגידו - יאללה, תנו לי את הרבע. אז רבע הגמר, שהתחיל השבוע, כולל ארבעה עימותים. השבוע, הביטלס מול קינג קרימזון, ואחד מהקרבות הקשים ביותר - פינק פלויד מול לד זפ. לכו תצביעו, וגם תקראו את השרשור - יש בו כמה נימוקים ממש, ממש יפים. הקישור בתחתית העדכון.
Your Mother Should Know
הבירדז כובשים את פסגת מצעדי המכירות עם Mr. Tambourine Man בגרסת הכיסוי.
ג'ון בונהאם מתמוטט במהלך הופעה בגרמניה
לד זפלין, הבירדס וג'פרסון איירפליין מופיעים בפסטיבל באת' באנגליה. המחיר לכרטיס: 6 דולר.
קית' ריצ'ארדס נמצא אשם בכך שנתן לאורחים במסיבה בביתו לעשן סמים. גם מיק ג'אגר נמצא אשם בעברות סמים, ונקנס על כף ב-100 ליש"ט. בכלל, זה שבוע מסומם למדי.
פינק פלויד, ג'ת'רו טאל ורוי הארפר בקנצרט ללא תשלום בהייד פארק, לונדון. נשמע לי יותר שווה מ-Live8, חבל שאנחונ לא ב-1968.
אולם הקונצרטים בפילמור-איסט בסן פרנסיסקו נסגר.
המחזמר Jesus Christ Superstar יורד מבימות ברודוואי לאחר 720 הצגות.
ג'ימי הנדרקיס נוקע את קרסולו במהלך צניחתו ה-26. הוא שירת ביחידת צנחנים מוטסת של צבא ארה"ב ב-1962. מכאן, אינ משערת, הכל היסטוריה.
חגגו השבוע ימי הולדת: קולונל פארקר, לארי טיילור, מיק ג'ונס, ברוס ג'ונסון, בובי האריסון, דיוויד נייטס, ג'ון מארטין, איאן פייס, דלאני בראמלט, דבי הארי, ג'ון פורד, שחן דן אקרויד, ודונקאן מקיי
הלכו לעולמם: ג'ון אינטוויסטל, טים באקלי וצ'אט אטקינס
וקצת ידע כללי: השבוע הלך לעולמו מרלון ברנדו, בגיל 80. מרלון ברנדו שיחק בסרטים רבים, ביניהם "אפוקליפסה עכשיו" ו"הסנדק", שניהם של פרנסיס פורד קופולה. מגיע לו הרבה כבוד. לכו להתעדכן בשרשור המלא, ולהגיב, כמובן. הקישור בתחתית ההודעה
Five To One
כרגיל - הבחירות שלכם.
במקום הראשון - פורום פרוג
פורום הביטלס
פורום רוק
פורום פינק פלויד
פורום תרבות פסיכדאלית
מה שהיה - היה
גם השבוע הבאנו לכם קצת מזכרות נושנות מהארכיון. הבוס סקר בשבילנו את חודשי אוגוסט המהבילים, ו-lia4d באה לבקר עם שרשורים ישנים. היה משעשע, אתם מוזמנים לקרוא ולהוסיף את הערותיכם. (קישורון להודעה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=552&msgid=55670285 )
The Song Remains The Same
רק כדי להזכיר לכם שהפרוייקט עדיין קיים - השבוע עלתה עוד הודעה בנושא, עם רשימות השירים שאנשים התחייבו לכתוב עליהם במסגרת הפרוייקט. מדי פעם נעדכן אתכם על הפרוייקט, אבל בעקרון יש עוד קצת זמן. סתם, שתדעו
(קישור להודעה בתחתית העדכון)
הודעת השבוע
הפעם אני בוחרת במספר נימוקים לשרשורי הקרבות. היו אנשים שנימקו את הבחירות שלהם באופן מעמיק, וזה בעצם מה שאנחנו מחפשים פה. גרימבל ניסה לשכנע אותנו להצביע למי (http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=552&msgid=55590206 epitath הסביר למה דווקא קינג קרימזון צריכים לעלות, (http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=552&msgid=56009921 וtoao נימק למה פינק פלויד, לדעתו, לוקחים את לד זפ. (http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=552&msgid=56050212 בין אם אתם מסכימים עם הבחירות ובין אם לא - הנימוקים האלה נותנים לכם נקודה למחשבה. שלושתכם, כמובן, זוכים לחיי אושר, עושר ואהבה.
שרשור השבוע
הוא שרשורו של הבוס, על המעברים שאנחנו הכי אוהבים. לפעמים הדברים הקטנים האלו הם מה שעושים את השיר. הבוס זוכה, איך לא, לחיי אושר, שלווה ואהבה לעד.
Live8
ההופעה המדוברת, שמתקיימת ממש ברגעים אלו ב-8 מדינות בעולם, קבלה אזכורים גם בפורומינו הקט. The Walrus הביא לנו הסבר קצר על המופע, ואת רשימת המשתתפים והשירים שהם יבצעו. חוצמזה, יש גם דיון על המופע עצמו - על המטרות שלו, האם למוזיקה יש באמת כוח השפעה, ואיך אתם תופסים את הרוקנרול. אני חושבת שזהו להפעם.
שיהיה לכולנו שבוע נפלא, רגוע ולא חם מדי
הערות, הארות, אזכורים לדברים ששכחתי או סתם תגובות - בבקשה לשרשר לפה
 

toao

New member
קבלי ח"ח על העידכון ../images/Emo13.gif

תודה רבה. וגם את זוכה כמובן לחיים מלאי עדכונים נוספים, והרבה אושר, עושר ואהבה
 
למעלה