שורה משיר

../images/Emo41.gif../images/Emo79.gifשורה משיר../images/Emo70.gif../images/Emo79.gif../images/Emo41.gif../images/Emo115.gif

מעכשיו השירים יהיו מהאלבום החדש
קולולולולולולו
והשיר הראשון להשבוע הוא כמובן... Save You
שאם תשאלו לדעתי - הוא השיר הכי יפה בדיסק, ללא שום ספק
שתפו פעולה אנשים !
מילות השיר

עונה לעצמי D:../images/Emo115.gif

בעיקרון כל השיר פשוט........
אבל שורה שאהבתי במיוחד: I wish that I could tell you something to take it all away

mafakit

אהעאהעא.!! |אלפקה|../images/Emo218.gif

אוקיי אם זה מהדיסק החדש אז פשוט בכל שיר אני אכתוב "הכל!" ><' המ.. אבל אני אנסה למצוא משו שאהבתי יותר..
"When I hear your voice, it’s drowning in the whispers your just skin and bones there’s nothing left to take and no matter what I do I can’t make you feel better if only I could find the answer to help me understand"
נו איפשר רק שורה אחת..!! כל השיר הזה מדהים
~~~~~~~ חחח וקלטו מה עוד יש פה XD "Sometimes I wish I could save you there's so many things that I want you to know I won't give up till its over [Save You lyrics on http://www.metrolyrics.com]" מה הם ניסו לעשות פרסומת סמויה? XDDDD

PerfectSP

אהא../images/Emo98.gif ../images/Emo190.gif

זה לא אשמתי שאני מנהלת שני פורומים אז הכחול עלה לי יותר מדי לראש!#@$
XDDDDDDDDD

יו ../images/Emo210.gif../images/Emo28.gif

and no matter what I do I can’t make you feel better if only I could find the answer to help me understand

AdiA12

לא הכי הזדהתי עם השיר, אבל.. ../images/Emo19.gif

הנה משהו שכן הזדהתי איתו: there's so many things that I want you to know I won't give up till its over

PunkkFL

אחד השירים היותר יפים!!

Tell me you won’t give up, cause I’ll be waiting here if you fall you know I’ll be there for you

PerfectSP

וואי איך היום במיוחד אני מזדהה עם ../images/Emo190.gif

השורה הזאת

PunkkFL

התלבטתי בין זה לזה..

If you fall, stumble down, I’ll pick you up off the ground. If you lose faith in you, I’ll give you strength to pull through. שזה בדיוק שורה אחרי, אבל בקטנטנות :p

mafakit

XDDDDDDDDDDDD |אלפקה|../images/Emo218.gif

חשבתי התכוונת את המילה סטמבל.. כאילו איזה טמבל=ס'טמבל=סטמבל XDDDDDDDDDD

למעלה