מפגש הפורום הבא

  • פותח הנושא ramil
  • פורסם בתאריך

ramil

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo79.gifמפגש הפורום הבא../images/Emo41.gif../images/Emo79.gif

יתקיים ב- 20.4, יום ה' (מוצאי המימונה). לשם שינוי, המפגש לא יתקיים ברחובות, גם לא בראשל"צ - אלא בביתה של האדונית קנאות, ביישוב קטן וסימפטי ליד עפולה. הזמנות עם הוראות הגעה (וכל הכבוד לאדונית על ההשקעה בציור!) נשלחו בדואל לרשימת התפוצה. מי שלא קיבל דואל ממני, מוזמן ליצור איתי קשר בהקדם ([email protected]), יען כי למחרת ליל הסדר אני מתכנן להיעלם מהארץ ולשוב רק יום לפני המפגש. כנ"ל לגבי בקשות להביא אורחים נוספים, שאינם כותבים פעילים בפורום. הצעות ורעיונות לטיול ביום שאחרי המפגש ניתן להעביר אלי במסראישי, בדואל או בטלפון.
 

איזיקו

New member
מימונה

להחליף אותך בזמן שלא תהיה כאן? אתה חייב להיות זמין, קח איתך איזה ביפר או משהו, זה מאוד מאוד לא אחראי!
 

מוגג

New member
אתה

ברגע זה מונית לשר הממונה. בקשר למימון למונית, תפנה לממונהקודם.
 

YoreShmaNa

New member
ומה זה "בסרם עבודה" - אתה יודע?

ןחוצמזה , אם תלך לרננה תפגוש שם את דרור יקרא כי גם הוא (ילך אליה).
 

איזיקו

New member
הרננה הזו...פשיייי.

"בסרם עבודה" זה פשוט. "עבודה" אתה יודע מה זה? יפה. "בסרם" זה הדבר הזה שעושים כש...נו אל תהיה קטנוני! בסרם עבודה, מה לא ברור פה? וראית את סיומת הבית? "לנר ולבשמים נפשי". מה עם מייחלה? אה, איזה מצחיק אני, שכחתי. מייחלה הלכה לרננה. זהו!
 

YoreShmaNa

New member
בסרם

זה לא שיר של יהודה עמיחי ששר חנן יובל? "בטרם יקריש דם נבון" ואו, בסה"כ חיפשתי את המימונה וכבר הגענו לנשיאנו לשעבר. מה, מתי הוא נפצע ודמו נשפך? והנה החוליה המקשרת בין בסרם לבין דם שנקרש.
 
אתה רוצה לומר לי

שהפעם אצטרך לשבת יותר שעות בחושך לבד.? מחכה לבואה של חתולית שבגדה סופית ועברה למסלול המפגשים? אהה. יש מצאתי. העונה החמישית . היא תסבול איתי בשקט בחושך. נשיר לנו שירי רחוב, ונרכל ברחל המרחלת ונאכל לנו.. את הלב. כי אין מקום לדברים אחרים אחרי הפסח הגדול. שאריות של מופלטא עם המון דבש תתקבלנה באהבה.
 

sabr

New member
די!

פעם אחרונה - מטר מהבית של אבאמא? הפעם מטריים משלי?!
 

החתולית

New member
דודה, קראת לי ?

אני חושבת שהפעם אשב איתכן בחוחש. הילדון שלנו חוזר מטיול בר המצווה שלו בחו"ל באותו ערב, ואיך שהוא לא נראה לי שיצליח לחזור הביתה ברגל מנתב"ג. להכין שירון כדי שנשיר בצותא בחוחש ?
 

איילת1974

New member
לגבי כיבוד...

לאחר שהזמתי מקום בדוא"ל, התחלתי להתלבט לגבי מה אביא עמי. כרגע האפשרויות עומדות בין עלי גפן ממולאים (מוכנים אישית ולא משומרים). או סושי צמחוני. למישהו יש העדפה מסויימת?
 
למעלה