../images/Emo41.gif../images/Emo65.gifגבירותיי ורבותי!../images/Emo65.gif../images/Emo41.gif
הכל התחיל לפני קצת יותר משנה. גולש בתפוז העלה את הרעיון לפתוח פורום מיוחד לסימולטורים והפנה את הבקשה להנהלת תפוז. ההנהלה הסכימה והזמינה את אותו גולש לבוא אליה לריאיון כדי שיהיה אפשר לפתוח את הפורום. הגולש רצה לעשות את זה, אך למרבה הצער לא מצא לזה זמן. הוא פרסם הודעה באחד הפורומים והציע לגולשים אחרים לנהל את הפורום במקומו. אני נתקלתי בהודעה הזו ובתור חובב תעופה וסימולטורים מושבע, נדלקתי על הרעיון. יצרתי איתו קשר ודיברנו על הפורום. הוא נתן לי את הטלפון של אחראית הפורומים של "תפוז" שאליה התקשרתי ותיאמתי פגישה. היום, בדיוק לפני שנה - ב - 28.12.2003, התקיימה הפגישה הזאת והפורום נולד. התחלנו בקטן עם שרשור פה, שרשור שם ועם הזמן צמחנו וגדלנו. אמנם יש קהילות סימולטורים גדולות יותר, אבל יש לנו גרעין גולשים נאמן שממלא את הפורום בהודעות מעניינות והוא בעל ידע רחב מאוד. לשמחתי הרבה גם לא נתקלתי בבעיות חריגות בפורום ואף גולש לא אילץ אותי לחסום אותו. פה ושם היו הודעות שהיה צריך למחוק, אבל זה דבר נורמלי לחלוטין. במהלך השנה האחרונה יותר מ-80 גולשים השתתפו בלמעלה מ-1200 שרשורים (קחו בחשבון שכל שרשור מכיל מספר הודעות וכך תגיעו למסקנה שמדובר באלפי הודעות!) שזו כמות יפה מאוד. בקרוב תהיה לנו בפורום תחרות מעניינית מאוד שהזוכים בה יזכו בפרסים שווים ביותר. מאוד כדאי לחכות! אני רוצה להודות לכולם על העזרה וההשתתפות שלכם בפורום בשנה האחרונה ומודה לכם על שהפכתם את החיים שלי ושל טל כמנהלים לקלים ביותר. אני מקווה ומאמין שנמשיך לגדול גם בשנה הקרובה ובטוח שאתם תעזרו לעשות את זה. שיהיה מזל טוב לכולנו!
הכל התחיל לפני קצת יותר משנה. גולש בתפוז העלה את הרעיון לפתוח פורום מיוחד לסימולטורים והפנה את הבקשה להנהלת תפוז. ההנהלה הסכימה והזמינה את אותו גולש לבוא אליה לריאיון כדי שיהיה אפשר לפתוח את הפורום. הגולש רצה לעשות את זה, אך למרבה הצער לא מצא לזה זמן. הוא פרסם הודעה באחד הפורומים והציע לגולשים אחרים לנהל את הפורום במקומו. אני נתקלתי בהודעה הזו ובתור חובב תעופה וסימולטורים מושבע, נדלקתי על הרעיון. יצרתי איתו קשר ודיברנו על הפורום. הוא נתן לי את הטלפון של אחראית הפורומים של "תפוז" שאליה התקשרתי ותיאמתי פגישה. היום, בדיוק לפני שנה - ב - 28.12.2003, התקיימה הפגישה הזאת והפורום נולד. התחלנו בקטן עם שרשור פה, שרשור שם ועם הזמן צמחנו וגדלנו. אמנם יש קהילות סימולטורים גדולות יותר, אבל יש לנו גרעין גולשים נאמן שממלא את הפורום בהודעות מעניינות והוא בעל ידע רחב מאוד. לשמחתי הרבה גם לא נתקלתי בבעיות חריגות בפורום ואף גולש לא אילץ אותי לחסום אותו. פה ושם היו הודעות שהיה צריך למחוק, אבל זה דבר נורמלי לחלוטין. במהלך השנה האחרונה יותר מ-80 גולשים השתתפו בלמעלה מ-1200 שרשורים (קחו בחשבון שכל שרשור מכיל מספר הודעות וכך תגיעו למסקנה שמדובר באלפי הודעות!) שזו כמות יפה מאוד. בקרוב תהיה לנו בפורום תחרות מעניינית מאוד שהזוכים בה יזכו בפרסים שווים ביותר. מאוד כדאי לחכות! אני רוצה להודות לכולם על העזרה וההשתתפות שלכם בפורום בשנה האחרונה ומודה לכם על שהפכתם את החיים שלי ושל טל כמנהלים לקלים ביותר. אני מקווה ומאמין שנמשיך לגדול גם בשנה הקרובה ובטוח שאתם תעזרו לעשות את זה. שיהיה מזל טוב לכולנו!