תודה למשתתפות הסדנא לעיצוב תכשיטים
מהמאה השמונה עשר. רק עכשיו הצלחת להכנס למחשב היות והוא היה מקוקל. חבר בנצרת עילית תיקן אותו, אבל לא לגמרי כך שיתכנו עוד תקלות . שמחתי להכיר עוד בנות מופלאות מהפורום רוצה להגיד לכן שאף על פי שכל אחת מיוחדת במינה הנושא המשותף לנו הופך אותנו באמת לחבורה מיוחדת בעלת כישורים ותכונות דומות. שבבא לביטוי בחביביות, בעזרה לזולת, בפירגון,בסבלנות, וסובלנות ובשתוף חברתי ומעשי. נהנתי להדריך וללמוד מכל אחת מכן. תודה מיוחדת ללימור על האירוח. האוכל היה וחבל שנגמר............. חבל על הזמן כמה שהיה טעיםםםםםםםםםםםםםם. בואנה גם לדרום ותפגשו את תאומי הנפש היצירתית שלכן.לדיקלה תודה על האירגון וההסעה ואנא אל תעלבו שאינני נוקבת בשאר שמות הבנות (יש לי כשל בזכירת שמות עלי לפגוש אדם לפחות שלש פעמים כדי לזכור שמות מול פנים.)להתראות בדרום אפשר אפילו עם סידורי שינה.