לאשד היחידה המורה וללילך

Ginger10

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo51.gifלאשד היחידה המורה וללילך

המארחת!! סיימנו סדנא וכרגיל היה כייפ!! אז שוב המווווווון תודה למורה ולמארחת ואת התוצאות לילך תעלה עוד מעט ודאי!! אחרי שתתאושש!!
 

bashsara

New member
מצטרפת לתודה , לאשד וללימור ../images/Emo6.gif

המארחת אני חושבת שאם נצטרך לסכם במילה אחת אז כיף תהיה המילה הנכונה, האוירה בסדנה היתה מצויינת, היו צחוקים שחבל על הזמן, חלק לדעתי אפילו מתועדים, והאוכל... כמה אוכל ! אז שוב תודה לאשד היחידה וללימור
 

NaomiT

New member
תודה../images/Emo70.gif: לאשד היחידה, ללימור ולדקלה

אשד על ההדרכה ולימור על האירוח ודקלה על כל הארגון.
היה נפלא, טעים ומצחיק. אז לעוד סדנאות מקסימות וכייפיות כמו זו בעתיד (הקרוב) נעמי
 

Ginger10

New member
../images/Emo41.gifברור שתודה ללימור... ללילך נודה

בהזדמנות אחרת... חחחחחחחח
 

mikilk

Active member
../images/Emo13.gif מצטרפת לכל הברכות והתודות

תודה לדיקלה על הארגון. תודה ללימור - שיצאה מגידרה לארגן הכל כך שיהיה לנו נוח ונעים (וטעים...). תודה לריקי (אשד)על ההדרכה, העזרה והעידוד!! ותודה לבנות על האוירה הנחמדה ! תודה אישית לך עירית (Ginger10)על הטיפ המהיר והנחמד והנסיון לעודד ולהראות!
 

night mistress

New member
היה ממש ממש כיף../images/Emo70.gif

נהניתי מאוד, למרות שנאלצתי לברוח מוקדם.. את התוצאות אני מקווה להראות בהקדם.. חיבוק.
 

סמדר ר

New member
טוב, מה אגיד ומה אומר ?? היה כיף!

כיף כיף כיף !! תודה לריקי לימור ודיקלה , ותודה לבנות הנהדרות על יום מקסים שטס לו בלי שנשים לב בכלל... היה תענוג. מקוה שניפגש אפילו מוקדם יותר מהמתוכנן ... שבת נהדרת ושקטה לכולם (רצה לסיים עוד כמה דברים לשבת ...)
 

סמדר ר

New member
נ.ב. אשד, תודה על המחטים והמפיות,

אפשר לשנות לי את הניק ל: שוברת המחטים ... לימור תודה גם על הלימונים ...
 

Lim3

New member
תודה לאשד הבאמת יחידה. היה נהדר

להכיר. תודה לבנות המקסימות שבאו ואיפשרו לי לארח אותן. מחכה כבר לפגישה הבאה. קצת אתארגן על עצמי ועל הילדים ואעלה התמונות.. מבטיחה. ו - סמדר, את מוזמנת תמיד ללימונים ובכלל...
אז חכו בסבלנות - אחר כך. לימור
 

גלשי

New member
ואני כרגיל קוראת ומקנאה בבנות שיכלו

להנות ומפרגנת לכולן. ועלי עבר עוד יום עבודה לא קל והיום אפילו קשה...ואפשר גם אחרת....כן להנות, ללמוד, להתנסות, לצחוק, לבלות בצוותא.. ושוב יוצאת בקריאה - אנא דאגו לסדנאות אחה"צ למען אלה העובדות 6 ימים בשבוע ואין להן יום פנוי!!!!!!!!!
 

naamaza

New member
חחח... עירית קשה ךהפרד מהרגלים הא?

זו לא לילך זו היתה לימור... מצטרפת לתודות על הסדנא הנעימה ותודה מיוחדת לאשד האחת והיחידה שהגיעה מסוף העולם שמאלה הרחק הרחק עד לסוף העולם ימינה...
 

diklar22

New member
מצטרפת למילות התודה

לאשד על ההדרכה וההתארגנות וללימור על האירוח המקסים וההשקעה. ולכן הבנות שעזרתן לעשות סדנא כזו כייפית ונחמדה ושלא לדבר על האוכל. אל תשכחו להוסיף פה את המתכונים...
 

NaomiT

New member
לימור הודיעה שהתמונות יועלו ../images/Emo140.gif

במהלך השבוע מאחר והמחשב שלה שבק ובעלה יחזור רק מחר. נעמי
 
תודה למשתתפות הסדנא לעיצוב תכשיטים

מהמאה השמונה עשר. רק עכשיו הצלחת להכנס למחשב היות והוא היה מקוקל. חבר בנצרת עילית תיקן אותו, אבל לא לגמרי כך שיתכנו עוד תקלות . שמחתי להכיר עוד בנות מופלאות מהפורום רוצה להגיד לכן שאף על פי שכל אחת מיוחדת במינה הנושא המשותף לנו הופך אותנו באמת לחבורה מיוחדת בעלת כישורים ותכונות דומות. שבבא לביטוי בחביביות, בעזרה לזולת, בפירגון,בסבלנות, וסובלנות ובשתוף חברתי ומעשי. נהנתי להדריך וללמוד מכל אחת מכן. תודה מיוחדת ללימור על האירוח. האוכל היה וחבל שנגמר............. חבל על הזמן כמה שהיה טעיםםםםםםםםםםםםםם. בואנה גם לדרום ותפגשו את תאומי הנפש היצירתית שלכן.לדיקלה תודה על האירגון וההסעה ואנא אל תעלבו שאינני נוקבת בשאר שמות הבנות (יש לי כשל בזכירת שמות עלי לפגוש אדם לפחות שלש פעמים כדי לזכור שמות מול פנים.)להתראות בדרום אפשר אפילו עם סידורי שינה.
 

סמדר ר

New member
ריקי יקירתי !! תודה לך על הכל,

כל השבת סיפרתי לכל מי שרק רצה לשמוע ... איזה כיף היה לנו ןלא הרגשנו איך שהזמן טס ... למדתי המון רעיונות חדשים וכבר התחלתי ביישום אחד מהם. נהנתי להכירך ואת הבנות שטרם הכרתי בסדנאות קודמות, ומקוה שניפגש בהקדם !!! סמדר (שוברת המחטים הסידרתית ...)
 
למעלה