VESPA MANIA 2009

mz 2t power

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifVESPA MANIA 2009 ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

מפגש פתיחת הקיץ של מועדון הווספות הישראלי יוצא לדרך. המפגש יערך ביום שישי ה 1.5.2009 בקפה ג'ו ברחוב יגאל אלון 96 בתל אביב החל מהשעה 15:00. להרשמה שלחו דוא"ל חוזר בצרוף פרטים ומספר טלפון. עיקבו אחר ההודעות בפורום ובאתר.
 

Spondylus

New member
יש מצב שירדתם בכביש מצפה-עובדה...?

ביום חמישי האחרון? כי אם כן היה ממש מגניב לראות אתכם. 4 זוגות על וספות עם סירות ודגלי
 

mz 2t power

New member
כנראה זאת היתה התארגנות פרטית...

וזה חמור מאוד שהחברה האלו לא בפורום ואם הם כן זה עוד יותר חמור שלא הזמינו אותי :(
 

bikerman

New member
אחח סופי אהובתי../images/Emo9.gif

אילו זכרונות.היתה לי ווספה 200 שנת 93,צבע בורדו,חייה אמיתית. זה היה בזמן הצבא(פעמונים ברקע),קניתי אותה בשבוע חופש,ולאחר מכן ירדתי איתה פעם ראשונה לבסיס,לצאלים. כן,מכפ"ס לצאלים,הפסקה אחת קצרה ביד מרדכי לתת לגב שלי לנוח ותדלוק. אחרי שדרות פניה ימינה לכיוון כפר עזה,משם דרך גוש קטיף על כביש בארי עד לצומת גבולות,ושמאלה,עד צאלים. איזו מלכה היא היתה,הייתי רוחץ אותה כל כמה ימים,איזו נשמה יש לדבר הזה. מדי כמה אלפי ק"מ,היתה מתחילה להשתנק.היתי עוצר בצד,מחכה שתתקרר,מוציא את הפלג,משפשף אותו על המדרכה,מבריג חזרה,וכמו חדשה היא היתה טסה שוב. היה אז,או שעדיין יש,ברחוב עוזיאל ברמת גן,מוסך וספותץ של איזה אחד,דוקטור לווספות,גרושים וטיפול מסור ומקצועי מאין כמוהו. אחרי הצבא עברתי לאופנועים טיפה כבדים יותר,ומכרתי אותה.איזה באסה,הלואי שהיא היתה עוד איתי היום. עברתי מאז כמה וכמה כלים,שני DR650SE,אחד 98,והיום רוכב על 2002,XR650L,DRZ400, CBR900RR ו R1100.לאף אחד אין נשמה כמו של סופי. מדי פעם אני גונב מבטים ביד 2 על ווספות,ולא פעם גם חשבתי לחזור.אולי פעם,מי יודע..
 

bikerman

New member
מיותר לציין,כי מעולם לא נתקעה,

אלא למספר פנצ'רים קטן בחייה אצלי,וגם אז כמובן היה רזרבי.. הנסיעות לצאלים היו על בסיס קקבוע,פעם בשבוע הלוך חזור..אחח,כשהייתי צעיר ויפה..
 
למעלה