שרשור מסגרות

leezi

New member
אני ממש לא מכירה אבל

גם אני ממש באותו מצב בדיוק! רק מאיזור אחר בגבעתיים.. את יודעת שיש ביום שישי יום פתוח? אני ממליחצה לך לבדוק שני גנים שהכי קרובים אליך. קיבלת חוברת מהעיריה?
 

אילתית 2

New member
מה זאת אומרת אמא מחליפה???

יש במחלקת החינוך של הגנים מחליפות קבועות לסייעות ומחליפות לגננות אין מצב שמבקשים מאמא של ילד בגן להחליף...מה זה הסידור הזה? למה את גננת/סייעת? את מקבלת תשלום? הכי חשוב את מבוטחת בשטח הגן? אצלנו כל יום שלישי הגננת בחופש ויש לילדים מחליפה קבועה שמכירים אותה מתחילת השנה והיא מגיעה בכל יום חופש של הגננת ואותו דבר לסייעת יש יום חופשי שלה וגם לה יש סייעת מחליפה קבועה... קרה שבלי קשר ליום הקבוע של החופש - שהסייעת היתה חולה הגיעה סייעת אחרת להחליף אותה..הילדים אומנם לא הכירו אותה כי זו לא היתה הסייעת הקבועה שמחליפה אבל העיריה שלחה סייעת אחרת במקומה
 
מזווית אחרת

אצלנו היום קרה אותו דבר בגן (אנחנו באותה עיריה). הגננת המשלימה לי התקשרה ליידע אותי שהיא חולה ולא תגיע, התקשרה לעירייה לבקש מחליפה ולא היה, התקשרה למפקחת וזו אמרה לה לנסות לשאול הורה... אני לא מבינה למה שלא יבקשו? אולי חשבו שלא איכפת לך? האם נתנו לך להרגיש לא נעים? בעיניי זה לגיטימי לבקש בצורה יפה וכמובן זכותך לענות בשלילה. אף אחד לא מצפה שתבטלי את עיסוקייך ותתפני להחליף את הגננת. בעיריה שלנו חסר גננות מחליפוות ובתור גננת זה מעצבן שאם אין גננת שתחליף אותי כשאני חולה, אז אני צריכה לדאג למי יהיה במקומי...מרגיז....... המשלימה שלי באה היום לגן חולה בגלל זה.
 
אצלינו ביקשו בתחילת השנה אמהות שיכולים

לפנות אליהן במקרה חרום. עד היום לא פנו, ואני יודעת שהיו כמה פנצ'רים עם גננות חולות והגיעה גננת אחרת. מקובל שפונים להורים בימים של שביתות אם מעוניינים שהגן ימשיך לפעול (הוא לא יכול לפעול בלי סייעת), או אם פתאום בבוקר סייעת או גננת לא מגיעה, עד שמגיעה המחליפה. כמו שאת מתארת זה לא לעניין.
 
מה לי ולשלושים ילדים?יאכלו אותי בלי מלח

חחחחחחחחחחח כבר עבדתי בתור סייעת בעבד,הייתי חוזרת הביתה ושמה רגליים על הספה לכל שאר היוםאז לא היו לי ילדים)
 

a g 2 7

New member
אה,ומחר אני מלווה לגן המוסקלי../images/Emo20.gif

בבןקר שהבאתי את הפשוש הסייעת אמרה שאם אני לא יבוא ללוות הם לא ילכו לגן המוסקלי...אז ישר אמרתי שאני באה.... מזל שאני ילד בע"ה עוד חודש ויורידו אותי מהרשימה השחורה... האמת לא אכפת לי מחר ללכת ללות אותם זה שעה וחצי.... אבל סתם מעצבן שתפסו עלי טרמפ
 

אילתית 2

New member
אבל למה שואלים רק אותך?

אצלנו בפעילות חוץ גנית יש כמובן הורים מלווים וכל פעם מישהו אחר...ומי שמתנדב...
 
טוב את נשמעת לי קצת פראיירית

ויש מצב שסוחטים אותך בגן... מה זה החוצפה הזאת,אם לא תבואי הם לא ילכו?אין עוד הורים?!
 
אף פעם לא שמעתי על כזה דבר אבל אם לא

מתאים לך - זכותך לא להענות לבקשה הזו. הרי ברור שיאלצו למצוא פיתרון הולם כי לא יסגרו את הגן באמצע היום .
 

a g 2 7

New member
טוב אז לא יסגרו את הגן אבל לא

ילכו לגן המוסקלי עם לא יהיה הורים מלווים. כבר היה שלא הגיעו הורים מלווים ופשוט לא הלכו לגן המוסקלי...ואני יודעת שהבן שלי מאוד אוהב את הביקור שם... ובקשר לגננת המחליפה,ברור שבסוף הסתדרו,פשוט הגננת המחליפה התקשרה אליה (שהיתה עוד בבית שלה..)וביקשה שאני יהיה גננת במקומה שכך העיריה תשלם לה על יום רגיל.... בסוף הגיעה גננת מחליפה,,,,(לפי מה שהבן שלי דווח...)
 
יש לדעתי הבדל בין יציאה מחוץ לגן בלי הורים

מלווים - שזה אני מבינה שלא יכול להתקיים מבחינת ביטחון הילדים בדרך , לבין גננת חולה ואין לה מחליפה לשעות הגן אז פונים לאימהות. אני מסכימה שללוות ילדים - ההורים יודעים מראש שיצטרכו לסייע. לעומת זאת, להחליף גננת כדי שהילדים יהיו בגן יום שלם - זה נראה לי קצת....צורם ופחות מקובל.
 
למעלה