שרשור מסגרות

יש לנו שכונה עם הרבה ילדים, בלי עיין הרע

כך שיש בכל גן אפילו חצאי שנים. זאת אומרת יש גן של שנתיים וחצי, שלוש, שלוש וחצי וכן הלאה. יוצא שילדים שנמצאים איתה כרגע בגן הפרטי וממשיכים לגן של הגדולים יותר יהיו בגן של גיל 3 וחצי ודווקא היא בגלל שנולדה שלושה חודשים לפני משתבצת לגן של הגדולים שהוא גן 4!.
 

אילתית 2

New member
לא יודעת כי

אצלי נכנסה לגן עיריה כבר שנה שעברה בגיל 3 והיא ממשיכה עם אותם ילדים..אז עונה לך לא מניסיון אישי שלי אבל לדעתי כדאי לגן עם הגדולים עם בני גילה כי היא תכיר ותצור חברויות חדשות בכל מקרה בשני הגנים...אז עדיף עם בני גילה 1.הגדולה שלי נכנסה לגן עיריה שנה שעברה אומנם עם בני גילה אבל לא הכירה אף אחד מהילדים...ובכל זאת התאקלמה מעולה! 2.ילד שהיה עם הגדולה שלי בגן עיריה שנה שעברה לא יודעת מה היה הסיפור אמא שלו שכחה ללכת לרישום לשנה הבאה וכך יצא שאותו גן שהיה בו הילד כבר מלא ולא היה לו מקום והוא עבר לגן אחר ולא המשיך עם הגן המוכר (אבל הוא בצהרון יחד עם הבת שלי) אז אני יודעת שהוא התאקלם מעולה בגן החדש למרות שכל שאר הילדים יחד משנה שעברה 3.השנה בגן של הבת שלי שהם קבוצה יחד משנה שעברה הגיעו 3 ילדים חדשים והגננת הלהיבה את הילדים וכולם קיבלו את "החדשים" יפה - התאקלמו יופי בקבוצה כך שלא נראה לי בעיה שתכנס כבר לגן עם בני גילה ותמשיך איתם לגן חובה ואח"כ לבית ספר הרי גם ככה היא תכנס לגן חדש ילדים חדשים וגננת חדשה..אז לא משנה איזה גן היא תכיר תתחבר ותתאקלם
 

אילתית 2

New member
שכחתי לציין

שאצלנו שנה שעברה שנכנסה לטרום טרום חובה בגיל 3 הם כולם ממשיכים באותו גן עם אותה גננת ואותה סייעת שנתיים באותו גן אלא שהשנה הוא נקרא טרום חובה ושנה הבאה (ספטמבר הקרוב) הם עוברים כולם לגן חובה/חטיבה צעירה...
 
תודה על התשובה

את רק מחזקת את מה שאני מרגישה. אני אשלח לגן של הגדולים ורק מקווה שאני לא עושה טעות, רק בקטע החברתי, למרות שאצלנו זו גננת חדשה בכל מקרה כך שאיזו שהיא התחלה חדשה יש לכל הילדים.
 

מיקגאפ

New member
התלבטתי בדיוק באותו עניין.

הדר שלי תהיה גם כן בת 3.10 בספטמבר הבא והיום רשמתי אותה לטרום חובה. . אני ביקשתי שהיא תהיה בגן של טרום + חובה (4-5) כי לדעתי היא בוגרת לגילה ובהחלט תהנה ותפיק יותר מגן עם ילדים בוגרים, מאשר להיות בין הגדולים בגן של הילדים הצעירים יותר (3-4) . את החוויה של להיות "בין הגדולים" בגן היתה לה השנה בגן הפרטי. בעיריה נאמר לי שהעניין תלוי במספר הילדים שנרשמים לגנים - תינתן עדיפות לילדים גדולים ממנה להיכנס לגן של בני ה-5, ובמידה ויהיה מקום אז מכניסים את הילדים הצעירים יותר.
 
יפה כתבת ../images/Emo13.gif

גם אני חושבת שאפשר להפיק הרבה מלהיות עם ילדים גדולים, במיוחד שאני מכירה את הבת שלי ויודעת שלא תהיה לה בעיה להסתדר עם גדולים יותר.
 

טולילול

New member
../images/Emo124.gifמחפשת המלצה למטפלת/משפחתון ברמה"שן

מעדיפה מטפלת אבל ייתכן שהעניין הכלכלי יכריע. בכל אופן אם משפחתון אז קטן (עד שלושה- ארבעה ילדים).
 

M פי 3

New member
כרמלה - מטפלת ב- 3 ילדים בביתה

5494182 מטפלת..להסתובב בגינת הקוצר ובגינת הבנים ולתצפת.. אם יש מישהי שמוצאת חן בעינייך, לגשת אליה ולברר פרטים מטפלת 1:1 במשרה מלאה תעלה בין 5500 ל- 6000 ש"ח יש מטפלות שמוכנות לחלוק 2 משפחות בהצלחה
 

טולילול

New member
מכירה מטפלת שמוכנה לחלוק 2 משפחות?

האמת שזה בדיוק מה שאני מחפשת. כבר 5500-6000? פשוט מטורף...
 

chomama

New member
בקשר למטפלת ברמת השרון

אני משלמת 5000 שח (לא כולל נסיעות וביטוח לאומי) וממה שאני יודעת, זה המחיר המקובל. אני יודעת שיש מישהי מפורום תינוקות שחיפשה בזמנו לחלוק עם עוד משפחה מטפלת. אני אנסה להזכר מי זו. המטפלת המדהימה שלי מתפנה בספטמבר כי בני ילך לגן - אז אם זה רלוונטי תפני אלי במסר.
 

p i n o k y o

New member
שאלה לגבי כמות ילדים בכיתה בגן עירייה

בני, בן השנתיים וארבעה חודשים, היה השנה בגן פרטי בקיבוץ ונהנה מקבוצה קטנה ויחס אישי יותר. לצערינו אין מקום בשבילו להמשיך במערכת הקיבוצית בשנה הבאה ואנחנו רושמים אותו לגן עירייה ליד הבית. נאמר לי שהכיתה תכיל שלושים וחמישה ילדים על גננת וסייעת ושזה עומד בתקן של משרד החינוך. ככה זה בגנים עירוניים? אני חוששת שהוא ילך לאיבוד שם...
 

אילתית 2

New member
כן ככה זה

המקסימום הוא 35 ילד שנה שעברה היו בגן של ביתי 34 ילדים השנה "רק" 33 ילדים אבל ממש לא הלכה לאיבוד! הכל תלוי בגננת ובסייעת השנה (בספטמבר) אני לקראת 2 התחלות חדשות הגדולה שלי אחרי שנתיים בגן עיריה מוכר ואהוב (טרום טרום חובה וגן טרום חובה אצלנו באותו גן שנתיים) אז השנה היא תעבור לגן חובה...אומנם אותם ילדים אבל גן חדש וגננת חדשה...אז התחלה חדשה הקטן שלי גודל לי ובספטמבר יכנס לראשונה לגן עיריה....אומנם לאותו גן מוכר ואהוב ב"ה אותו גן שהגדולה שלי בו שנתיים..היא עוברת לגן חובה ואז הגן הזה מקבל שוב גיל 3 אז הקטן שלי יהיה באותו גן שאני אוהבת...אבל בכל זאת התחלה חדשה בשבילו... לפחות אני שמחה שאני מכירה את הגן והגננת והסייעת ויודעת שהן מדהימות!
 

efratga

New member
פיטורי מטפלת - אשמח לחוות דעתכן (ארוך...)

רשמתי את בתי לגן פרטי בו מס' קבוצות קטנות, בעיקר בזכות המטפלת/גננת שהוצמדה לקבוצה שלה. שבוע שעבר פתאום היא הפסיקה להגיע לגן והסייעת ( שעוברת בסבב בין הקבוצות כמחליפה ביום החופש של הגננות) איתם כל יום.ניסיתי לברר עליה - אמרו שחולה, אח"כ המנהלת אמרה (כשהתקשרתי לברר) שהיא הועזבה בגלל ארוע בו הושאר ילד בחצר הגן לבדו בעת הצהרון. הבת שלי וקבוצתה מצויים מאז עם הסייעת כל הזמן, ללא גננת ( גיל 3-4). ניסיתי לברר מדוע לא ימצאו גננת חדשה במקביל להעסקתה של הגננת הרגילה עד למציאת מחליף, ונעניתי בכך שחומרת הארוע בגינו הועזבה מונעת המשך העסקתה לשם שמירת בטיחות הילדים - אבל זה לא נראה לי הגיוני - הרי אפשר להמשיך להעסיק את הסייעת במקביל ( שממילא כעת מחליפה אותה) לשם שמירת הבטיחות עד למציאת מחליפה. האם לדעתכם יתכן שהמנהלת מנסה להסתיר ארוע חמור יותר שבעטיו היא לא מחזירה אותה לגן? מנהלת הגן היתה מאוד נחרצת בהחלטה לא להחזיר את הגננת לאחר הארוע שקרה, ואני כאמור לא מבינה מדוע לא להצמיד את הסייעת לשמירה על הבטיחות עד למציאת מחליפה ולא "לזרוק" את הגננת מהגן. אשמח לשמוע עוד דעות, אני מאוד מבולבלת ולא מבינה מדוע הילדה צריכה את חוסר היציבות הזה במסגרת שאמורה להנחיל לה סדר יום ובטחון.
 

tiger mom

New member
אולי פשוט היו הורים שדרשו שיעזיבו אותה

כתנאי להשארות בגן. להשאיר ילד בחות נראה לי ארוע חמור מספיק בשביל להעיף בגינו גננת או מטפלת. גם אני לא הייתי רוצה שהיא תשאר בגן אפילו לא עם "בייביסיטר" של מטפלת
 
גני עירייה בגבעתיים

שלום לכולם, האם תוכלו להמליץ על גני טרום-טרום חובה בגבעתיים, באזור שינקין-סירקין? ילדתי תהיה בת שלוש בספטמבר ואנו מחפשים בשבילה גן חביב, שמח וידידותי. תודה ויום נעים!
 
למעלה