../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif שאלה על אולטרסאונד בהריון:
בתור אחת שאיבדה כמה הריונות, אני מניחה שזה בסדר שאני 'קצת' אובססיבית ו'קצת' היסטרית על ההריון הזה. רופאת ההריון בסכון שלי רואה אותי פעם בשבועיים, וכמובן בין היתר עושה אולטרסאונד. אני מודה בהכנעה שזה ממש לא מספק אותי. מדי פעם מרגישה רצון לוודא שעדיין יש דופק
והכל חי וקיים, אז בעבודה
(אני אחות) מסנג'רת איזה רופא או טכנאית שיבצעו לי אולטרסאונד. (תכל'ס לא פחות מפעם בשבוע עד כה.) הלילה הייתי במשמרת.
חמש בבוקר והיה שקט ורגוע. לפתע נחה עלי השראה יצירתית. נכנסתי למיון נשים שהיה ריק ממטופלות ומאנשי צוות (חוץ ממני, אם זה נחשב) ועשיתי לעצמי אולטרסאונד לבד.
האמת, שהיתה לי ממש חויה מרגשת. סוג של קבלת ד"ש מהתינוק שלי בחמש בבוקר.
ולעשות את זה בעצמי בכלל היה לי טוב. (אני לא יודעת למדוד גודל ונתונים כאלה. רק להפעיל את המכשיר, לראות דופק ותנועות ולהגיד שלום) אבל שניה לפני שאני הופכת את זה לתחביב קבוע במשמרות הלילה שלי, אני רוצה לוודא איתכן, המומחיות לעניין
: האם יש מספר פעמים של ביצוע אולטרסאונד, שלא כדאי לחרוג ממנו
האם יש מישהו שבדק והוכיח או לפחות טוען שייתכן איזשהו נזק לעובר כתוצאה מהגזמה בשימוש באולטרסאונד
למיטב ידיעתי כאחות אין דבר כזה, מה גם שהחרדות והעצבים של האמא שכל רגע בטוחה שהדופק נעלם- בטח לא מוסיפים שום דבר טוב, אבל אם ידוע לכן משהו, אשמח לשמוע. (פעם הבאה שיש לי לילה זה מוצ"ש...
אבל מחר אני אצל הרופאה) אין ספק שהסיפור עשה לי השראה. אני אף פעם לא משתמשת באייקונים. חחח...
בתור אחת שאיבדה כמה הריונות, אני מניחה שזה בסדר שאני 'קצת' אובססיבית ו'קצת' היסטרית על ההריון הזה. רופאת ההריון בסכון שלי רואה אותי פעם בשבועיים, וכמובן בין היתר עושה אולטרסאונד. אני מודה בהכנעה שזה ממש לא מספק אותי. מדי פעם מרגישה רצון לוודא שעדיין יש דופק