כ-נ-ס-ו

No BoDy1

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifכ-נ-ס-ו../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

להקת רוק ישראלית חדשה בהחלט... ממליץ בחום...
להקת נובמבר
 

אדוו

New member
נ"ש ../images/Emo26.gif

אני צריכה את העזרה הדחופה שלכם לפניי שאני קונה נעליםם... תקדישו לי צומי!!!!! אז ככה... ראיתי 2 זוגות ואני צריכה להחליט... 1. נעל עם מעיין כזה שפיץ מעוגל כזה (לא גסה) שחורה כזו שיש עליה גם כמה נשיקות ורואים אדוםם.. יש לה מעיין עקב.. הוא דק אבל לא סיכה...! והוא קצת קצת גבוה. לא נוח בשיא. החלק האחורי של הנעל ממשיך לאחור קצת כזה מהעקב.. (אבל חברה שלי אמרה לי שלא רואים את זה וזה לא אמור להפריע) הן חמודות לאללהה... 2. נעליים מגזית. יש להם עקב אבל לא גדול וגם לא סיכה. מעין ריבוע כזה. העקב עצמו בצבע אדום עם נקודות לבנות קטנות. זה לא שפיץ, זה ריבוע מקדימה ויש על הריבוע חרוז בצבע חצי אדום- חצי לבן, סטייל שנות השישים. הן נוחות. הנעל עצמה לבנה. (יש עוד צבעים) גזית יותר מיוחדת כאלהה.... והשחור רגילות אבל גם דופקות הופעה.. אני ממש ממש חייבת עזרה.. ואני מקווה שהבנתם פחות או יותר את התיאורים שלי
השתדלתי בטירוף
 

אדוו

New member
ובבקשה פורום יקר שלי

תקדישו מזמנכם להודעה שיטחית זו ותעזרו לי... כי תמיד קורה לי שאני מתחרטת מזה מהר על הנעל שאני רוצה לקנותתתת
 
יש אולי תמונות../images/Emo35.gif

ובכל זאת - לפי התיאורים, הראשונה נשמעת יפה וגם יותר חסכנית - מבחינת שבירת ראש בהתאמת הנעליים לבגדים.. השנייה נשמעת יותר מיוחדת אבל לא מתאימה לכל דבר ואם את מהאנשים שקונים בקצב נעליים אז תקני אותן כי כמו שאמרת זה בסגנון של שנות ה-60 - שזה עוד טרנד שיחלוף לו מתישהו אז קחי את זה בחשבון.
 

סמוראית

New member
אממ...

הנעל השנייה, מגזית, ללא ספק. נראה לי שראיתי אותה ולדעתי היא הרבה יותר יפה ומיוחדת מעוד נעל שפיצית שחורה ופשוטה. גם יהיה לך יותר נוח, גם תוכלי לנצל אותן לכל מיני אירועים שונים (להבדיל מהשפיץ, שאותן לא תוכלי לנעול הרבה, גם בגלל העובדה שכנראה תסבלי בהן
), והן גם יותר יפות (לפי התיאור שלך).
נ.ב. הרבה זמן לא כתבתי פה וסתם, התחשק לי לעשות קאמבק
 
היה בחור בשם ישי בלהקה?

כי אם כן אני מכיר אותו, ואותם, ואפילו ראיתי אותם מופיעים.
 
למעלה