*|
הסיכום השבועי
חלק א

just dandi

New member
|אאור|../images/Emo109.gifשבוע טוב לכולן+נצל"ש

ברכותיי לזוכות
ו..למישהי פה יש מושג איך לומדים להיסטוריה?
איך זוכרים את כל מסת החומר הזו? כי יש לי עוד שבוע מתכונת וכמה ימים אחרי בגרות,שבוע לסיים את כל המיקוד,ואין לי מושג איך עושים את זה.
 
../images/Emo204.gif כמה עצות של כמה בנות. :]

העצה של אורטל: פשוט לשבת שעות ולשנן, לקרוא לעצמך, לסכם את מה שאת לא זוכרת, להדגיש, בסוף עזר! העצה של שירי: לצמתת את החומר ממש בקצרה, כי אי אפשר לזכור פסקאות שלמות. חוץ מזה שיש מיקודים, ושאלונים באינטרנט, ואת יכולה לתרגל גם כל מיני שאלות ולעשות כל מיני תרשימי זרימה, כאילו ממש איך כל האירועים השתלשלו וככה אני לפחות זוכרת. ;] העצה של ויקה: אני יודעת שעכשיו את בטח בלחץ והכל, אבל אם תנסי להרגע תראי שזה מאד פשוט ואפילו כיף :] תציירי לך בראש סיפור של מה שקרה, ותנסי באמת להתעניין! דברים שאת לא זוכרת את יכולה ללמוד בצורת שיר [ככה למדתי את לוח הכפל ] זה הרבה יותר קל, וגם מהנה. תכתבי בראשי פרקים, זה חשוב אם יש הרבה חומר תמרקרי משפטי מפתח וכותרות, ורצוי שתעברי על החומר לפי הסדר הכרונולוגי כדי שלא תתבלבלי ויהיה לך יותר קל לזכור. יום לפני- לכי להתקלח או משהו, ותלכי לישון מוקדם! בלי להתמהמה. יום למחרת, בבוקר- תקומי קצת יותר מוקדם תרענני תזיכרון, וחשוב מאד שתאכלי ותשתי משהו. קשה יותר לחשוב על בטן ריקה, וארוחת בוקר זה חיוני מאד. בהצלחה!!!
 

Elanus

New member
דבר ראשון בהצלחה!

הכי כדאי לך לחלק את החומר לנושאים וללמוד כל יום נושא אחר, לפי כמה זמן שיש לך. מה שאני עושה זה קוראת עמוד, ואז מסכמת אותו על דף בראשי פרקים עדיף בלי להציץ. תרשמי מה שאת זוכרת ובסוף תבדקי שלא שכחת פרטים חשובים. ככה אפשר ממש לראות שזוכרים הכל. כדאי לך להשאיר יום יומיים לפני המתכונת לעבור שוב על כל החומר ולרענן קצת את הזיכרון. ועוד טיפ, כשאת לא מצליחה להתחבר לחומר, תעצמי שניה עיניים ותדמייני מה בדיוק קורה שם. נשמע הזוי אבל לי זה עובד:) בהצלחה
 
למעלה