הגיע זמן הספקולציות!

LoveMyLife

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifהגיע זמן הספקולציות!../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

דן לא זכה בחסינות. מראים בפרומו שנעמה ומרינה רוצות להעיף אותו. מה תעשה ההפקה כדי להציל את דן? שרשרו את רעיונותיכם המקוריים.
 

Ranimi23

New member
בטח הבטיחו לו משהו ההפקה. אחרת לא היה יורד../images/Emo13.gif

 

Ranimi23

New member
חס וחלילה. אני לא רואה אותם ממטר ../images/Emo8.gif

עם כל הכבוד, הישרדות זו תוכנית בידור טובה, אני לא רוצה לפגוש את המתמודדים כי אני לא רואה אותם ממטר. הם לרוב טמבלים ויוצאים מגוחכים מול המצלמות. לא הייתי רוצה להכיר אותם וגם לא להיות חבר שלהם. סליחה אבל לא תודה.
 

אביבוש23

New member
עכשיו אני ממש לא מבינה

איך דן ישאר על האי אולי................ יהיה אתגר כוח כפול שהוא יזכה ואז משה ישאר איתו ויעל גם כי הוא נתן לה לבחור ראשונה אז זה יצא 4 נגד 3?? הם כ"כ רוצים להעיף אותו שאני פשוט יהיה בהלם אם הוא לא יעוף!! אבל מצד שני הפרומו ששמו על הפרק הבא הכי גורם לי להאמין שדן לא עף
 
כמובן שהוא יקבל את הכוח הכפול, ופתאום

הכוח הכפול ישתנה שוב, ויהיה מותר להצביע לשניים. אבל האמת? הפתיע אותי היום דן (לטובה).
 

kobzor

New member
אתגר הכח הכפול במתכונת מיוחדת!

והפעם: מועצת השבט תבוטל ובמקומה הזוכה באתגר הכח הכפול יבחר את מי הוא מדיח. האתגר: כל אחד מוריד את המכנסיים ובעל האשכים זוכה.
 

Ranimi23

New member
לדן יש אשך? אולי מישהי חתכה לו אותם כבר ../images/Emo13.gif

לכן הוא עכשיו בחו"ל מסורס. הוא אמר בראיון שאין לו בחורות עכשיו. מענין למה.
 

LoveMyLife

New member
חחח גם למשה יש אשכים..

לדעתי לזוכה באתגר הכוח הכפול תהיה הזכות למנוע מ-5 מתמודדים את הזכות להצביע, או לחילופין הוא יוכל לבחור פעם אחת עד חמש פעמים במי שהוא רוצה להדיח (התלבטות קשה). הכול כמובן בהנחה שדן יזכה באתגר הזה, שכן אם מישהו אחר יזכה, הכול בטל ומבוטל.
 

kobzor

New member
בצדק

הוא הרי הבטיח לו שהוא יחזיר לו אותם כשהם יהיו שניהם בגמר
 

Upgrade U

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif!!!!!!!!

 
למעלה