../images/Emo230.gif טוב קצת דעות...
על ההופעות והמתמודדים בכללי... נתחיל עם הבנים וכמובן שלקטוגריה הזו אני הכי פחות מתחבר,אבל חייב לציין שקייל הפתיע אותי ובחר את השלושה שרציתי שהוא יבחר.הייתי בטוח שהוא יבחר את הג'וק עם העיני שימי תבורי שהוא לא סבל באודישן הראשון,אבל הוא הפתיע אותי. בכ"א היחיד שממש אהבתי מהם השבוע היה אנדרו שנתן את אחד הביצועים הטובים השבוע.ממש מקורי ויפה,אהבתי |לייק|. נטלי והבנות...הקטגוריה שהייתה המועדפת עליי באודידשנים וגם נטלי בחרה את שלושת הבנות שהכי אהבתי והייתי ממש מרוצה... לגבי בחירת השירים בשבילהן השבוע...NOT! מה קשור סאלי וRED היילי ושבירת השמשות? אינדיה רוז ושדה קרב?היא כולה כלבלב מפוחד. בקיצור,קצת אכזבה מהבנות,נקווה שנטלי בתור מנטורית תשתפר. גיא והקבוצות: הלוואי והאקס פקטור הבריטי יקבל קצת מהקבוצות של אוסטרליה.גם גיא בחר את השלושה שהכי רציתי [למרות שלא הייתה לי בעיה שגם הראפר והבחור המתרגש יעברו ולראות איך הם משתלבים בתחרות] קריזמה פשוט קורעות אותי מצחוק עם המימיקות פנים שלהן והתנועות...אני ממש אוהב אותן והן נתנו הופעה מעולה לדעתי! לוק וג'ואל עשו משהו שלא יוצא לנו לראות הרבה וזה היה בהחלט חביב...אבל לא יודע אני רואה אותם יושבים ומנגנים עם גיטרות סטייל פולק כזה... ומהגוני המדהימות!!!ידידה שלי,מעריצת אדם התקשרה אליי ישר כשהיא ראתה בפורום אדם למברט |פרסוםסמויאחמ| שמישהו מהאקס פקטור האוסטרלי שר שיר של אדם וכמובן שהגעתי הביתה ישר ראיתי וממש אהבתי..גם היא חיבבה חחח |דאבללייק| רונן וה25+: את אמאנדה אני ממש מחבב וגם אהבתי את ההופעה שלה.בחירת שיר מפתיעה בשבילה.מישהו רק יכול להסביר לי מה היה הקטע שקייל אמר לה שהיא אנלייקבל וכל השטויות האלה?עם מי היא כבר רבה ולמה? את אלטיאן אני ממש לא סובל אבל ממש אהבתי את ההופעה שלו וג'יימס
שכולם עושים מהומה מהאודישן הראשון שלו שלא היה כזה ביג דיל ומאז הוכיח שהוא מותק אמיתי [קצת מוזר עם העיוותים בראש,אבל חמוד
] ונתן ללא ספק את ההופעה הכי טובה בערב הזה ושהשופטים יפסיקו לבלבל לי את הביצים!!^%^&$ במיוחד קייל שכ"כ מתיימר להיות,אני לא סובל אותו! ולסיכום,המתמודדים האהובים עליי: ג'יימס,מהגוני,קריזמה,אנדרו ועדיין לא החלטתי מי הכי מהבנות,אני אוהב את שלושתן וצריך לראות אותו בהמשך.