לחצו עלי!

../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifלחצו עלי!../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

ובכן, מכיוון שהמצב פה עגום (ממש. ממש, ממש ממש), חשבתי שכדאי לפתוח במבצע חבר-מביא-חבר. אתם יודעים איך זה הולך. כל אחד מחברי הפורום (כמה אנחנו, חמישה? שישה בדוחק?) שולח קישור לפורום לכל אחד מחבריו חובבי הגיימן, שבתורם בתקווה מעבירים הלאה מה שאומר
יותר אנשים
יותר שירשורים
יותר דיונים (or any)
פורום פעיל ושמח.
בנוסף, תפיצו את הקישור איפה שאתם יכולים, פורומים וקומונות שאתם פעילים בהם וכו'. אני ממש מקווה שזה יעבוד. אפילו אם עוד חמישה אנשים יצטרפו זה כבר כפול ממה שעכשיו, וזה גם משהו. זה יכול להיות אחלה פורום, רק צריכים אנשים לאכלס אותו. מה אתם אומרים?:)
 

Yvaine

New member
אז תגישי...

בתור מנהלת יש הרבה יותר גישה לדרכי פרסום של הפורום, וגיבוי מלא של הנהלתה. אם רק היה לי את הזמן והכוח להמשיך לנהל, הייתי עושה את זה...
 
סבבה, רק מקווה שלא תהיה בעיה גדולה מדי

שאני עוד לא בת 16 - למרות שאני לא עד כדי כך רחוקה מזה בתכלס. ממ, יש מצב שתמליצי עלי? (כלומר שאכתוב אותך ברשימת ממליצים ההיא שצריכים למלא בטופס...)
 

Yvaine

New member
עוד כמה זמן יהיה לך 16?

[כמובן, אם מישהו ראוי לנהל את הפורום זו את
]
 

Yvaine

New member
לא נראה לי שתהיה בעיה עם זה...

בכל מקרה, יש לך גיבוי מלא שלי
 
תודה../images/Emo9.gif

לגמרי עשית לי את היום עם התגובה הקודמת אגב.:) הם כבר החזירו לי מייל ואמרו להתקשר לתאם ראיון אישי, אמנם בינתיים התקשרתי כמה פעמים ולא ממש ענו לי שם, אבל אנסה שוב ביום ראשון.
 

JustRain

New member
הנה, הצטרפתי ../images/Emo13.gif

שלום שלום, אני נֹגה בלי ו'. חובבת פנטזיה ומד"ב (כמו כולכם כאן, אני מניחה), במיוחד הארי פוטר וחומריו האפלים. חלק מכם כבר מכירים אותי מפורומים אחרים, אני חושבת. אני מאד אוהבת את ניל גיימן וממליצה עליו בכל הזדמנות אפשרית. קראתי את 'עשן ומראות' (שכמו שאחד הכותבים ב'סימניה' אמר, "עושה חשק לבנות לניל גיימן מזבחים"), את 'לעולם-לא-עולם' (קריפי), את 'קורליין' (מקסייייים), את 'בשורות טובות' (מצחיייייק), ואת 'אלים אמריקאים' (גאוניייי). מתכננת לקרוא גם את השאר מתישהו. התקבלוני?
 
הי, אני זוכרת אותך מפורום חומריו:)

אני קוראת שם לפעמים, פעם גם כתבתי קצת. בכינוי אחר אולי. ברוכה הבאה!
 

dairy milk

New member
ודאי ../images/Emo140.gif ../images/Emo220.gif

היו לך הרבה י' בהודעה 0: (כן, אני תמיד חדת אבחנה ככה._.)
 

Spirite

New member
מצטרפת להצהיל את האווירה!

אגב, מי יודע כמה ספרים יש לו? אני צריכה רשימת קניות
 
לעברית תורגמו בינתיים רק לעולם לא עולם,

אלים אמריקאים, אבק כוכבים, עשן ומראות, בני אנאנסי, בשורות טובות, קורליין, הזאבים בקירות והיום בו החלפתי את אבי בעבור שני דגי זהב (לזה דווקא לא הייתי מודעת, אבל אם וויקיפדיה אומרים...) באנגלית יש את Fragile Things שהוא אוסף של סיפורים קצרים שכתב, את סדרת ספרי הקומיקס סנדמן (Sandman) שמורכבת מעשרה כרכים ועוד כל מיני ספין אופס שלו, וספרי קומיקס אחרים כמו בלאק אורצ'יד ואחרים שאני פחות מכירה.
 

dairy milk

New member
שאלה - ../images/Emo220.gif

הזאבים בקירות הוא ספר ילדים, נכון? והיום שבו החלפתי..., על מה זה? בחיים לא שמעתי על הספר הזה.
 

Spirite

New member
שמעתי המון על הסנדמן

אין לי מושג איפה אני משיגה אותו.
 
למעלה