להזכירכם: בעוד שעה וחצי

SkyEye

New member
../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif להזכירכם: בעוד שעה וחצי ../images/Emo26.gif

מפגש פורום חובבי צילום על הכרמל (זה ההר שחיפה יושבת עליו) בטיילת לואי מאחורי מרכז פנורמה התייצבות חובה - שמרו על הכושר
 
למעלה