"יש גאווה בשינוי"

אנדרי ז

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif"יש גאווה בשינוי"../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

ביום שישי, 28/6/02, בשעה 13:00, יתקיים מצעד הגאווה בתל אביב. המצעד יחל בכיכר רבין, שם ישאו דברים נואמים שונים וביניהם יו"ר שינוי, ח"כ יוסף לפיד. אח"כ תתקיים הצעדה לאורכו של רחוב אבן גבירול עד לספורטק בו יתקיים ההפנינג. חברי שינוי ואוהדיה בסניפי גוש דן - נשמח לראותכם עמנו.
 

Annie46

New member
אני לא יכולה להשתתף../images/Emo10.gif

אני סטרייטית...
אבל מה שחשוב כי שלט שלנו יתנוסס שם, כדי שיבינו שאנחנו לא נגד אף אחד!!!
 

אנדרי ז

New member
לא הבנת משהו

הרבה סטרייטים משתתפים במצעד הזה, וזאת הכוונה גם בהודעה הזאת. חברה שלי (שהיא סטרייטית כמובן...) נמצאת שם כל שנה, ואני התכוונתי להצטרף אליה אבל איאלץ במקום זה לבלות עם אינסטלטור בבית...
בכל מקרה, זאת בטח לא סיבה לא ללכת לשם.
 

Anne4

New member
אה... אני קצת מרובעת, לא ידעתי

אם כך, יכול להיות שאגיע. יש לי חברה שהיא דווקא כן גאה... ויש לה רכב. היא קרוב לוודאי תרצה מאוד להשתתף. נראה אם אוכל לברוח מפגישת עבודה שמתוכננת למחר...
 

אנדרי ז

New member
דברי ח"כ טומי לפיד במצעד הגאווה

28/6/2002 ח"כ לפיד במצעד הגאווה: לא תהיה פה מדינה חופשית וליברלית כל עוד לא יקבלו הגאים את כל הזכויות. יו"ר שינוי, ח"כ יוסף לפיד, נאם בפני המשתתפים במצעד הגאווה ואמר, כי יש התקדמות אדירה בקבלה של החברה הישראלית את הקהילה ההומו-לסבית, אך יש גם עדיין כוחות שחורים שנלחמים בקהילה בסיסמאות שאבד עליהם הכלח והיו מוכנים לרגום אותם באבנים. לא תהיה פה מדינה חופשית וליברלית כל עוד לא יקבלו הגאים את כל הזכויות, אמר ח"כ לפיד, ו"שינוי" נאבקת איתכם עד שננצח ונתגאה במדינה בכל מובן אפשרי.
 

yo c

New member
אני זוכר את דברי טומי בטלוויזיה

בתקופת האירוויזיון של דנה אינטרנשיונל, (לפני שפנה לפוליטיקה) המנחה שאל אותו שאלה פרובוקטיבית וניסה להכשיל אותו ולהציגו כהומופוב (טעות שמתנגדי שינוי לא הפנימו עדיין) וטומי ענה משהו כמו: (הציטוט מהזכרון) "אותי לא מענין אם זה הוא עושה לה מקדימה או הוא עושה לו מאחורה אני עושה איך שאני אוהב וכל אחד איך שהוא או היא אוהבים.
 
למעלה