התפקדות ספטמבר

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifהתפקדות ספטמבר../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

שם:
גיל+תאריך לידה:
איך הגעתי לפורום?
הדבר שאני הכי אוהב בפורום:
משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו):
עונות איידול שראיתי:
עונת האיידול האהובה עליי:
פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול:
הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם:
סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד:
שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה:
סרט מומלץ:
ספר מומלץ:
תוכנית טלוויזיה אהובה:
הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר:
חודש טוב לכולם
מדגישומטיק
 

Mikey Weiss

New member
שנה טובה!

שם: מייקי גיל+תאריך לידה: 28, 2.12 איך הגעתי לפורום? האמת שאני ממש לא זוכרת. הדבר שאני הכי אוהב בפורום: אני יכולה לחפור על איידולים ביזאריים ואף אחד לא מרביץ לי (סליחה על הנרקיסיסטיות, כן?). אבל ברצינות - האנשים. זה לא משנה לי עד כמה נושא מסוים של פורום מעניין אותי. אם האנשים לא שווים את זה אני לא נשארת. משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): רציתי כבר מזמן לעשות במאמרים קצת פרויקטים - דבר ראשון, אולי לרכז באיזשהו מקום בצורה מסודרת לינקים להופעות מכל העונות, כי כל פעם אנשים מעלים לינקים נבחרים מעונות שונות ואולי כדאי לעשות איזה מסמך שמרכז את זה. אפילו שכל אחד יקח עונה / חצי עונה וירכז לינקים לצפייה אליה, ואם חסר משהו שמישהו אחר מכיר אז אפשר להשלים. יעשה חפירות, הפניות והשלמות יותר קל. ב' יש מצב שבזה אני עושה לעצמי עבודה, אבל מאחר וכבר עשיתי את זה חמישים פעם, למה לא. להוסיף מאמרים על הפורמטים השונים עם היסטוריה, הסברים, פירוט עונות וכו'. במקום לענות כל פעם מחדש כשמישהו שואל או לחפש את החפירה הקודמת שלי בנושא. זה במיוחד רלוונטי ככל שמתקרבת העונה הראשונה של אקס פקטור ארה"ב. עונות איידול שראיתי: כולן עונת האיידול האהובה עליי: 7 פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: קלי, קוקי, קרי, קריס. הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: כל מה שקוקי שר. סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד: Breakaway של קלי. שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: ממש, אבל ממש, לא איכפת לי. בשלב זה של חיי ראיתי כבר כל כך הרבה איידולים שממש אין לי עצבים להקשיב לשופטים, לא איכפת לי מה הם אומרים, וחצי מהזמן הם בלאו הכי מונעים על ידי כל מיני שיקולים שאינם בהכרח דעתם או טעמם האישי (בהנחה שיש להם כזו). ולא משנה כמה הם מגניבים, כשהם חותמים על החוזה הם חותמים גם על להיות השופר של ההפקה. מיותר. סרט מומלץ: לאחרונה חרשתי שוב על סטארדאסט. ספר מומלץ: כנ"ל! וגם קראתי את החדש של אניטה דיאמנט, "היום אחרי הלילה", על חמש נשים במחנה העצורים של המעפילים הבלתי חוקיים בעתלית. אודה ואתוודה שזה נגע גם במקום אישי - סבתא שלי שהתה במחנה העצורים של המעפילים הבלתי חוקיים בקפריסין כשנה, ולא שמעתי ממנה הרבה סיפורים כשהיתה בחיים, ככה שלקרוא משהו, גם אם לא על אותו מחנה, שהיה מבוסס על הרבה תחקיר, גרם לי לחשוב הרבה. תוכנית טלוויזיה אהובה: בימים אלו אני חיה על USA נטוורק: Covert Affairs, White Collar, Royal Pains, Burn Notice. הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר: יוצא האלבום של ניקיפורוס! (מי אמר אובססיה ולא קיבל).
 

LeAnnDylan

Well-known member
מתפקדת

שם: דילן גיל+תאריך לידה: 26.9 (עוד מעט 24) איך הגעתי לפורום? חיפשתי מקום לדבר בו על קרי (אחרי ששמעתי את האלבום הראשון שלה ועוד אהבתי אותה
) הדבר שאני הכי אוהב בפורום: את האנשים פה
משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): אפשר לעשות סקירות אלבומים של יוצאי איידול. (לאו דווקא של אלבומים חדשים) לשים לינקים לשמיעות השירים של אלבום מסוים ואז מי שמכיר את השירים יכול לתת להם ציון ומי שלא מכיר יוכל להאזין לקישורים המצורפים ולדרג. רצוי לעשות אבל על אלבומים של מתמודדים פופולארים כדי שתהיה היענות גדולה יותר. גם אם נדמה שכולם מכירים את האלבום עדין אפשר לעשות ואפילו יהיה נחמד יותר אם הרוב כבר מכירים את השירים והיה להם זמן לגבש דעה סופית על כל שיר. עונות איידול שראיתי: 1, 3-9 עונת האיידול האהובה עליי: 7 פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: קלי, קרי, טיילור, קריס הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: Carrie Underwood - Alone סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד: Some Hearts שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: שאניה טווין סרט מומלץ: לא ראיתי סרטים מעניינים החודש אבל אם בכללי אז אחד הסרטים שאני הכי אוהבת זה אבודות והוזות ספר מומלץ: Are You There, Vodka? It's Me, Chelsea תוכנית טלוויזיה אהובה: Chelsea Lately, Covert Affairs, Pretty Little Liars הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר: ראש השנה חודש טוב לכולם תודה, גם לך! הודגש וקומבן באמצעות מדגישומטיק 2.0
 

LoveMusicGuy

New member
היי ../images/Emo13.gif

מה אני אעשה
שאני נעדר מהפורום. אני משקיע את רוב זמני בפורום כוכב נולד... אני אגיב פה מדי פעם
כמובן שכשהעונה תעלה אני אחזור ובגדול. ומתפקד - שם: יונתן גיל+תאריך לידה - 12 (כן
), ה20.11.97 איך הגעתי לפורום - חיפשתי מקום לדבר בו על איידול (כמובן). הדבר שאני הכי אוהב בפורום - קרי
, וסורי דילן וחן שהזנחתי אתכן
. משהו שהייתי שמח לראות בפורום - כלום. פורום מושלם
... אולי דיונים על מתמודדים פחות מוכרים מעונות שונות (איימי אדאמס, קורי קלארק, כל האלה שבקושי זוכרים אותם) עונות איידול שראיתי - עונות 7,8,9 במלואן, 4,5,6 את הרוב, ועונות 1 ו3 רק קטעים מהן. את עונה 2 לא יצא לי לראות (דילן, מצטרף אלייך
) עונת איידול האהובה עליי - 7! פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: קוק, ג'ורדין, קלי, קרי. הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מדי פעם - מלא |זיעה|... בעיקר הופעות מפוספסות מהעונה האחרונה. שופט שהייתי שמח לראות בפאנל - מאדונה, קייטי פרי, קיילי מינו, מאריה קרי, שאניה טוואין, מייקי... סרט מומלץ - פיינל דסטיניישן. ספר מומלץ - כלום. תוכנית טלוויזיה אהובה - קליפים של קרי
 

jess r

New member
חודש טוב ../images/Emo13.gif

שם: ג'ס
גיל+תאריך לידה: 6 לנובמבר 90 כלומר 19. איך הגעתי לפורום? גלשתי בפורומים אחרים של תפוז וכשהתחלתי לראות איידול ידעתי שהמקום הכי טוב לחפור בו על תוכנית כלשהי זה תפוז
הדבר שאני הכי אוהב בפורום: בערך הכל, בעיקר את האנשים המגניבים
משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): לא נראה לי שחסר פה משהו. עונות איידול שראיתי: 7-9+ השלמות חלקיות. עונת האיידול האהובה עליי: 8. פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: קריס. הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: יש מלא האמת למרות שבעיקר מקשיבה ולא צופה... סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד: כל מיני של קרי, כמה של אדם ואת כל האלבום כמעט של קריס שאפילו קניתי. שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: מה סתם מי שבא לי? נו ברור שמייקל סליזק. סרט מומלץ: אוי ואבוי יש הרבה יותר מידי עזבו בואו לא נתחיל עם זה
ספר מומלץ: "קרוב להפליא רועש להחריד". תוכנית טלוויזיה אהובה: לאחרונה - וויפאאוט! אחד הדברים המצחיקים. באמת. מעביר שמירה בקלות. הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר: חגים וטיול יחידה לצפון. חודש מגניב לכולם
 

Mikey Weiss

New member
האמת שהתכוונתי להזכיר את קריס

אבל מכיוון שכתוב "סינגל" אהוב והשיר האהוב עליי מהאלבום של קריס לא יצא כסינגל... אני ילדה טובה ושומרת חוק. או משהו כזה.
 

naama59

New member
איזה שיר? סתם מעניין לדעת../images/Emo13.gif

ולא נראה לי שייצאו לו עוד סינגלים נורמליים
איבדתי את האופטימיות לגבי זה
 

Mikey Weiss

New member
Alright With Me

אחרי שהשתמשו בו בפרסומת של פורד קיוויתי שאולי יוציאו אותו. אבל לא.
 

jess r

New member
לא, זה היה יכול להיות צעד חכם מצידם

לכן זה בחיים לא יקרה, מבינה?
 

Black Stain

New member
שנה טובה :)

שם: דנה גיל+תאריך לידה: 20, 10.10 איך הגעתי לפורום? אני כבר לא זוכרת.. אבל בשלהי עונה 7 הדבר שאני הכי אוהב בפורום: אווירה משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): קצת יותר דיונים על מתמודדי עבר ועל מה שהם עושים כיום, אבל גם אם לא זה לא מפריע לי במיוחד עונות איידול שראיתי: 6 חצי עין, 7 ו8 באדיקות ו9 עד ששיבון עפה. עונת האיידול האהובה עליי: 7 פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: אפס הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: צופה אני לא ממש.. אבל אני מוצאת את עצמי הולכת הרבה להופעות של קוק. סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד: ביקוז אוף יו של קלי שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: פאולה!!! סרט מומלץ: חוקי המשיכה ספר מומלץ: קפקא על החוף תוכנית טלוויזיה אהובה: עמוק באדמה (כן!! לנצח!!!) הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר: השתחררתי אין לי יותר דברים שאני מחכה להם. אולי החגים והאוכל שבא איתם. ואם אני אתקבל לאיזה עבודה אז יהיה בכלל ליגה
 

l TearDrop l

New member
שנה טובהD:

שם: נורית גיל+תאריך לידה: 15.5.91 חישוב קל איך הגעתי לפורום? לא זוכרת זה ישן מדי הדבר שאני הכי אוהב בפורום: האווירה וירידות על מתמודדים
משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): לא עולה לי משהו יצירתי שחסר לי חוץ מחיים ושעות שינה אבל זה כבר לא לתפוז עונות איידול שראיתי: 6 בחצי הכרה, 7-9 עונת האיידול האהובה עליי: 7 פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: כריס! גאוותי הגדולה ביותר:R [גם השוק הכי גדול אבל נתעלם מזה] הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: לא צופה כל כך אבל היום יצא לי לשמוע בילי ג'ין ואלון של קרלי סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד: אפשר את הסינגל הלא ממומש של קרלי? כי הוא מעולה;[ גם behind these hazle eyes של קלי קלארקסון וhome של דאות'רי שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: פאנל איידולטרי! סרט מומלץ: נערה עם קעקוע דרקון וצעצוע של סיפור 3! ספר מומלץ: זכרונותיה של גיישה ואחרי השיר הזה אני הולך למי שבקטע של שירה שזה כנראה רק אני תוכנית טלוויזיה אהובה: איך פגשתי את אמא
אין תוכניות טובה יותר למרתונים בשבוע שמירות הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר: אולי הופעה של אסף אבידן ואז שייגמר, אין לי שאיפות מעבר
 

YoungFlattop

New member
מתפקדת../images/Emo13.gif

שם: רומי
גיל+תאריך לידה: 29.9 (18)
איך הגעתי לפורום? התחלתי לראות את התכנית באחד מהשידורים החוזרים שהיו וחיפשתי מקום שבו אני יכולה לקרוא על התכנית ולדבר עליה:)
הדבר שאני הכי אוהב בפורום: האנשים והאווירה
משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו):
עונות איידול שראיתי: 7-9
עונת האיידול האהובה עליי: 7
פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: קוק וקריס
הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: לא צופה בהן אבל כן מקשיבה לא מעט..
סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד: Live Like We're Dying של קריס, Breakaway של קלי וגם הסינגל של מייקל ג'ונס טוב
שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: שאניה טווין, מייקל סליזק וקריסטין וויט' גלסס
סרט מומלץ: מלא זמן לא ראיתי סרטים
ספר מומלץ: The Kite Runner, צלה של הרוח
תוכנית טלוויזיה אהובה: Pretty Little Liars, Dexter
הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר: בעיקר לסיים כבר עם הפסיכומטרי המעיק הזה
 

Bleed for Me

New member
מתפגרת

שם:דניאל גיל+תאריך לידה:4.5.89, 21 איך הגעתי לפורום?לא זוכרת כבר חחח הדבר שאני הכי אוהב בפורום:אתכם
משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו):ת'אמת שבימים אלו הייתי רוצה לראות סימני חיים! אבל אני ממש שמחה שאנחנו מדברים גם על אקס פקטור אנגלייה ואוסטרליאן איידול :) עונות איידול שראיתי:כולן עונת האיידול האהובה עליי:4 ו7 פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול:קלי, קארי וקוק (וגם לי אבל הוא לא מעניין
) הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם:המון מהדברים של קוק, קארי ואדם סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד:יש המון, אין לי כח לפרט חח שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה:ת'אמת שקייטי פרי, יש לה ביצית זאתי..
סרט מומלץ:מועדון קרב, ראיון עם ערפד, טיטניק...משהו עדכני? ההתחלה היה מעולה.. ספר מומלץ:הארי פוטר..?
תוכנית טלוויזיה אהובה:פייי יש המוווון, דקסטר, יומני הערפד, שקרניות קטנות ויפות,90210, חיים בלתי צפויים,איך פגשתי ת אמא ועוד ועוד... הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר:שיגמר כבר..מתי דצמבר?!...
 

DoubleT

New member
מתפקד../images/Emo11.gif../images/Emo98.gif

שם: תמיר גיל+תאריך לידה: 30.9.92 איך הגעתי לפורום? אמצע עונה 7, כשהתחלתי לראות את העונה בערוץ 3.. לא היה לי עם מי לשתף אז נדדתי במחוזות תפוז הדבר שאני הכי אוהב בפורום: אני לא אהרוס את הרצף
.. האנשים וקרי
משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): שומדבר לא עולה לראש
עונות איידול שראיתי: 7 והלאה עונת האיידול האהובה עליי: 7 (אבל ב8 היו לי יותר פייבוריטים) פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: גורנישט (קרלי, אליסון וקריסטל
) הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: Up To The Mountain סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד:
שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: סליזק, קריסטן, ובעצם כל אחד מהקאסט החצי-קבוע של איידולטרי. סרט מומלץ: פורסט גאמפ, ג'ונו, שנינות, שיקאגו ספר מומלץ: חיי פיא, צילה של הרוח, נער החידות ממומביי, מישהו לרוץ איתו, הארי פוטר תוכנית טלוויזיה אהובה: האוס הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר:
 
שתהיה לכולנו שנה טובה!

שם:נעה גיל+תאריך לידה:18 28.4 איך הגעתי לפורום?כבר לא זוכרת P: הדבר שאני הכי אוהב בפורום:האנשים משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): עונות איידול שראיתי:6 ומעלה עונת האיידול האהובה עליי:7 פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול:דייויד, קריס הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם:בילי ג'ין סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד:THE TRUTH של קריס. ובכלליות כל האלבום שלו מצויין שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה:ממש לא אכפת לי סרט מומלץ:האחרון שראיתי היה 8 מייל לפני איזה 3 שבועות אז שיהיה זה P: ספר מומלץ:מיליון רסיסים קטנים תוכנית טלוויזיה אהובה:כרגע יש לי זמן רק לדם אמיתי אבל אני מכורה להאוס ומתה שיחזור כבר! הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר:שיגיע אוקטובר ואני אסיים תקורס!
 

Fairywitch

New member
אני עושה קאמבק../images/Emo70.gif

השנה שעכשיו נגמרה- התחילה לי נפלא, המשיכה לא משהו, אח"כ הייתה נוראית, ובסוף נגמרה זוועה. יש אנשים שהיקום לא נותן להם להיות מאושרים לאורך זמן
אז אני מנסה עכשיו לטפס חזרה לנורמליות, ומבטיחה לחזור להיות פעילה בפורום. זה לא הכי קל לי כרגע, אבל זה לאט לאט יקרה, אלא אם יאשפזו אותי פתאום באיזה מוסד סגור עם דכאון קליני...
 

Fairywitch

New member
../images/Emo228.gifוההתפקדות:

שם: חנה גיל+תאריך לידה:33, תאריך 21/11/76 איך הגעתי לפורום? הקמתי אותו
הדבר שאני הכי אוהב בפורום: את קרן, השותפה שלי לניהול. משהו שהייתי שמח לראות בפורום (פינה חדשה, דיונים בנושאים מסוימים או כל רעיון אחר שחשבתם עליו): את עצמי כותבת יותר, כי זה סימן שנגמרו הצרות בחיי! עונות איידול שראיתי: כולן
עונת האיידול האהובה עליי: 4 פייבוריטים שלי שזכו בתואר האיידול: אלה היו פייבוריטים שלי בתכנית, לאו דווקא אח"כ, למרות שחלק אהבתי גם אחרי: קרי אנדרווד, ג'ורדין ספארקס,דיויד קוק. הופעה איידולית שאני עדיין צופה בה מידי פעם: קונסטנטין - רפסודיה בוהמית, טמיירה - מני דה מוצ'ר סינגל של יוצא איידול שאני אוהב\ת במיוחד: כריס דוטרי - Crashed. אה, אני לא בטוחה שזה יצא בסינגל... שופט שהייתי שמח\ה לראות בפאנל בעונה הבאה: סיימון
וחוץ מזה ג'יימי פוקס ושאניה טוויין. סרט מומלץ: המממ, יש המון שאני אוהבת. קשה להמליץ כי לכל אחד יש טעם אחר
אבל ראיתי החודש את "זוהי סדום" ומאוד נהניתי, ואת "אוצר לאומי 2 - ספר הסודות" - וגם ממש אהבתי. ספר מומלץ: ספרי המתח של לינווד ברקלי. סופר שגיליתי לאחרונה והוא ממש ממש טוב. ספרים שלו שתורגמו לעברית: קרוב מדי הביתה, בלי לומר שלום, מהלך לא מוצלח, החבר'ה הרעים. תוכנית טלוויזיה אהובה: החודש התמכרתי ל"סטארגייט אטלנטיס", וחזרתי לצפות ב"בבילון 5" האלוהית. הדבר שאני הכי מחכה לו בחודש ספטמבר: כנס "אייקון" החדש! הודגש וקומבן באמצעות מדגישומטיק 2.0
 
למעלה