הפינה לתחזוקת הבית

../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifהפינה לתחזוקת הבית../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

חידה: מה זה?
המשימה: גלגוליו של מעיל חמש דקות ולא יותר. הולכים למקום שבו תלויים כל המעילים - בארצות השלג חייבים ארון בכניסה, בארצות של סתם גשם גם סתם קולבים. עושים סינון ומשאירים רק מה ששייך באמת ולא נשאר שם סתם מחודש מאי 1998. את כל היתר ממיינים - מי לכביסה, מי לארון, מי לפח. אחר כך ממיינים את נעלי המשפחה לפי אותם הקריטריונים. באותה הזדמנות חגיגית מעבירים סמרטוט סמלי במקום. נשארים עם קולבים מסודרים ומחייכים והרבה פחות בלגן.
המתכון הוא לא ממש מתכון, רק הצעת הגשה לדובי חורף. מבשלים אורז (בסמטי! בסמטי! הרבה סימני קריאה!! עולה קצת יותר אבל שווה כל גרוש!), אחרי הבישול משאירים רבע שעה בסיר מכוסה. בינתיים מטגנים במעט שמן זית במחבת קטנה: צנוברים, שקדים פרוסים, צימוקים. מזהיבים מעט על אש בינונית נמוכה, לא עוזבים את המחבת חלילה ומכבים מיד כשהצנובר הראשון מתחיל להשחים. מסננים מהשמן. אוכלים את האורז עם צנוברים, צימוקים ושקדים. משובח וממש לא לילדים מתחת לגיל חמש!
 

לבנה123

New member
מה זה? גבינה

אולי? אולי לבנה באמת? אין לי ארון מעילים, אבל יש בפרוש פינת שמאטע. חיש מהר אני רצה לבצע את המטלה. ותגידי - מה זה משטח העץ המהמם הזה? זה השיש שם בארצות הקור?
 
אתכן אי אפשר לרמות ../images/Emo8.gif

אכן יוגורט שמטפטף לאיטו, חשבתי שמצאתי פתרון גאוני בלי לחסום את הכיור. המשטח אכן מצטלם נהדר, רק חבל שהוא פורמייקה
תראי מה זה, השיש מפורמייקה והגז הוא בכלל חשמל.
 
אין, אין עליך, אינה

גם במסדר המפקד, גם במטבח. אני מסכימה מאוד עם האורז הבסמטי, מאז שגיליתי אותו אני לא קונה יותר אף אורז אחר. מעילים - יש לי כאלה יותר עתיקים ממאי 1998 שבכל זאת כואב לי הלב להפטר מהם (פולניה עד הסוף), והיום אף קניתי אחד חדש.....
 

גוליגל

New member
נקודה כואבת, מעילים

לי יש מעיל גשם של קסטרו עוד מהתקופה שהפרסומת עם יעל אבקסיס וליאור מילר היתה שערורייתית... לאן אוליך את הבושה? (והבושה הגדולה יותר - שאני משתמשת בו לפעמים
)
 

ligo

New member
../images/Emo6.gifואפרופו מעיל- ראיתי אתמול

ב- NO NAME מעיל סגול מדהים ומה זה התאפקתי לא לקנות אותו...(500 ש"ח)
 
איך אני אוהבת את הפינות שלך ../images/Emo70.gif

לפני חצי שעה הרדמתי את הגוזל מהפוגרום שהוא עשה בחדר השינה. הוא פתח ארונות והתחיל להוציא דברים. החדר תוך כמה דקות נראה כמו לאחר פריצה. לאחר שהוא אכל הרדמתי אותו ואז התפנתי לסדר. חלק מהדברים סודרו בסלסלות שרכשתי לפני כמה חודשים וסוף סוף קיבלו מקום של כבוד. מקווה שעכשיו השובב לא יגע בדברים... לגבי האורז- גם אני בעד הבסמטי. תמיד מצליח ותמיד טעים. ואני מגדילה לעשות וקונה את התערובות המוכנות של הפירות היבשים שמוכרים בשוק האוכל...
 

ligo

New member
בדיוק רציתי לכתוב שיש תערובת מוכנה

וזה יוצא ממש אח'לה. פשוט מוסיפים לסיר אחרי שהאורז כבר מוכן, ומהחום זה מתרכך, מערבבים ונהנים! (ממני שלא אוכלת אורז כבר 4 חודשים כדי להקטין את כמויות הגזים של ברי...)
 
למעלה