אינה של יערה ואלה
New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifהפינה לתחזוקת הבית../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif
חידה: מה זה?
המשימה: גלגוליו של מעיל חמש דקות ולא יותר. הולכים למקום שבו תלויים כל המעילים - בארצות השלג חייבים ארון בכניסה, בארצות של סתם גשם גם סתם קולבים. עושים סינון ומשאירים רק מה ששייך באמת ולא נשאר שם סתם מחודש מאי 1998. את כל היתר ממיינים - מי לכביסה, מי לארון, מי לפח. אחר כך ממיינים את נעלי המשפחה לפי אותם הקריטריונים. באותה הזדמנות חגיגית מעבירים סמרטוט סמלי במקום. נשארים עם קולבים מסודרים ומחייכים והרבה פחות בלגן.
המתכון הוא לא ממש מתכון, רק הצעת הגשה לדובי חורף. מבשלים אורז (בסמטי! בסמטי! הרבה סימני קריאה!! עולה קצת יותר אבל שווה כל גרוש!), אחרי הבישול משאירים רבע שעה בסיר מכוסה. בינתיים מטגנים במעט שמן זית במחבת קטנה: צנוברים, שקדים פרוסים, צימוקים. מזהיבים מעט על אש בינונית נמוכה, לא עוזבים את המחבת חלילה ומכבים מיד כשהצנובר הראשון מתחיל להשחים. מסננים מהשמן. אוכלים את האורז עם צנוברים, צימוקים ושקדים. משובח וממש לא לילדים מתחת לגיל חמש!