די נישבר לי מהמילחמה הזאת

מילחמה

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifדי נישבר לי מהמילחמה הזאת../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

ולא אני לא מיתכוון למילחמה עצמה אני מיתכוון לכל החפירות פה בפורום.... וניראה לי שהרוב מסכימים איתי זה כבר נהיה מגעיל מה שהולך כאן... כל היום רק עקיצות וליכלוכים.. הדבר היחיד שחסר פה זה שRE יצטרפו למילחמה ותפוז קורס:) ושלא יתחילו אנשים לבלבל את המוח שזה אנחנו מתחילים וכאלה... פשוט שכולם יפסיקו אם הז*ונ* מוח האלה המחשב שלי כבר קורס מהעומס בתפוז... ובקצרה....דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חפרתם לראב ראבי כבר
 
../images/Emo207.gif 2 חידות

(לפי דעתי, הראשונה קלה והשניה יותר על הגיון) חידה ראשונה: איפה אפשר למצוא חיילים ללא נשמה, שטח ללא אדמה, מלחמה אבל אין דם? חידה שניה: מה זה תמיד באותו הצבע, לא באותו צורה, תקוע באדמה, יכול לעוף בקלות, תמיד בשמש אבל לא בגשם, אין לו רגשות ולא מרגיש שום כאב.
 

maxtv

New member
הפסדת 10 מדינות ../images/Emo6.gif

איזה מסכן... ד"א אני רוצה אותן עם שמות יפים
 
החידה השניה במקורה באנגלית אז נרשום באנגלית

what is one color but different sides is stuck to the ground but easily flies can be seen in the sun but not in the rain have no feelings and feel no pain (יכול להיות שיש פה ושם סגנון אחר של המשפט אבל אין הבדל במשמעויות)
 

cohenman

New member
לפי הסיפורים

תמיד אומרים שקשת בענן מתחילה מאיזשהו מקום :ממקום באדמה :) ושם יש גם שק זהב! :)
 

maxtv

New member
../images/Emo31.gif

במידה ולא תהיה ירידה לרמה האישית ופגיעה בכבוד השחקן כל פרט על המלחמה תענוג לקרוא, ממש כיף לקרוא שירשורים שלמים למרות שפה ושם יש קללות מיותרות והכל, בסה"כ זה פורום "מפקד צבאות" הגיוני ורצוי שיהיו פה דיונים על "מפקד צבאות"
בוקר טוב.
 
למעלה