בקבוקים מזכוכית - יש להשיג

ORLY 1

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifבקבוקים מזכוכית - יש להשיג../images/Emo41.gif

בוקר טוב לכולן, ראשית כל אני מתנצלת שלא הצלחתי לוודא עם מנהלות הפורום אם אפשר לפרסם את ההודעה הנ"ל - ואם יש בעייה - אני מבקשת את סליחתכן מראש. אני פשוט רוצה לשתף אתכן - קבלתי כמות מוגבלת של בקבוקי זכוכית לתינוקות, 125"ל ו - 240 מ"ל של אוונפלו ארה"ב. הבקבוקים נוחים ובטוחים לשימוש - אני משתמשת בהם כבר שבועיים בערך. אז חשבתי שכדאי ליידע אתכן, שאפשר לקנות בקבוקים במחיר סביר של 50 ש"ח לבקבוק. (אמנם לא נורא זול - אבל אם לוקחים בחשבון שאין צורך להחליף וזה מחיר די דומה למחירי בקבוקי הבי - פרי שפתאום הרקיעו שחקים..אז זה כבר לא נשמע המון), אז לא מדובר במשהו מסחרי - אני אמא פרטית לתינוק חמוד - ופשוט נפלה לידי הזדמנות להעזר במישהו ששלח לי בקבוקים וחשבתי שזה יכול לעניין גם אתכן. אז מי שמעוניינת בפרטים נוספים - אפשר לשלוח לי מסר... בברכה,
 
זה מחיר סביר??

הבי-פרי בירושלים עולה 30 ש"ח וגם אותו לא צריך להחליף. בנוסף, כשהואנופל על הרצפה...הוא לא נשבר. 50 ש"ח נראה לי מאוווווד לא סביר.
 
"לא מדובר במשהו מסחרי"???../images/Emo2.gif

ומה מבדיל בין ההודעה שלך להודעה מסחרית? העובדה שיש לך ילד חמוד
. זה ממש ממש לא סותר...בציוחד שבהודה קודמת שלך כתבת שהיבואן שהוא לקוח שלכם. המחיר מופקע....ומה שאירוני הוא....שהמחיר מופקע גם ל ד ע ת ך... ואני מצטטת מהודעה קודמת שלך.....(מצורף קישור).... ציטוט מלא: "אז רק שתדענה שהמחירים לא יהיו כפול ממחירי בי פרי (קניתי חדש לפני שבועיים במחיר הלא ייאמן של 46 ש"ח!!!-סופר פארם חוצות המפרץ...) המחירים יהיו בסביבות 30-35 שקלים . יש לי שני בקבוקים שהוא נתן לי לנסיון.. ואני משתמשת בהם מאתמול". שיהיה לך יום נעים!
 
האם הבקבוקים האלו בטוחים לשימוש?

עד איזה גיל? מה קורה אם הם נופלים? איזו פטמות מתאימות לבקבוקים? האם אפשר לצרף תמונה? אני שואלת ברצינות ולא בציניות. לא שאני אקנה בקבוק כזה. אבל אם את כבר כותבת הודעה כזאת - רצוי לתת פרטים מתארים וטובים לאמהות.
 

ORLY 1

New member
אז זהו -ההודעה שלי היא בהמשך

להודעה הקודמת שלי. אותו אדם שמתכן לייבא את הבקבוקים באופו מסודר, שלח לי כמות לנסיון.. אין פה סתירה למה שכתבתי לפני שבועיים. אין פה שום דבר מסחרי כי הכמות שיש כרגע היא נורא קטנה. סיימתי לחלק לחברות הקרובות שלי וחשבתי לשתף גם אתכן. נכון שהמחיר אינו זול ואינו מתאים לכל אחת - זה נתון לשיקול אישי. רק שתדענה שיש אופציה -בס"כ הכל ניסיתי להיות נחמדה וליידע אתכן. מי שלא רוצה לא חייבת. צמי שרוצה - שתדע שקיימת האפשרות. ושוב אני מודיעה - אין פה שום דבר מסחרי - אני אדם פרטי לגמרי. אם זה ההה מסחרי - זה היה קיים בחנויות..
 

ORLY 1

New member
אני משתמשת בהם

הבן שלי בן 4 חודשים . נראה לי בטוחים לגמרי. הם של אוונפלו ארה"ב. הם מגיעים עם פטמות גומי - ואני קניתי בניו -פארם גם פטמת סיליקון . אם הילד מטיח את הבקבוק על הרצפה - יש מצב שהבקבוק ישבר. אני מאכילה אותו בעצמי - אז נראה לי שזה בסדר גמור. נראה לי שהם מתאימים כל עוד את מאכילה את הילד בעצמך..
 
אל תכעסי.

אבל התשובות האלו לא סיפקו אותי. נראה לך ביטחותי? (האם יש להם תו תקן?) עוד חודש חודשיים הם כבר לא יהיו לך שווים ואז מה תעשי? תקני בקבוקים רגילים? אז מה עשית בעצם?
 

ORLY 1

New member
../images/Emo6.gifחלילה - לא כועסת

אבל בין כה וכה אנחנו אמורות לרענן את מלאי הבקבוקים שלנו כל מספר חודשים - וזה לפי ההוראות החדשות, לא?? אז בינתיים עד שלילד שלי יהיה מספיק כוח להטיח את הבקבוק בחוזקה ברצפה - אני מרגישה בטוחה. ואח"כ אני אתן לו אולי בבקבוקי פלסטיק ואולי אמשיך בזכוכית - נראה . אבל אם בינתיים אני יכולה להשתמש במשהו יותר בטוח - לא כדאי?? ואיך האכילו אותנו?? לא בבקבוקי זכוכית?? אז שמרו עלינו .. וגם אנחנו נשמור עליהם. יש להם תקן אמריקאי - הם נמכרים בארה"ב והם של יצרן ידוע. ויותר מהכל - הם מאוד נוחים לשימוש כי הם צרים יחסית לבקבוקי הפלסטיק וגם לא כבדים כמו שנדמה כשמדברים על בקבוקים מזכוכית.
 

נועצוק

New member
מחיר לא סביר בהתחשב במחיר המקורי

שראיתי באתר שלהם....... יפה שאת רוצה לעשות עלינו קופה, בינתיים נמשיך לקנות מאמ וביב פרי ב-30 ש"ח, שזה ,דרך אגב, מחיר סביר.....בברכה,
 
למעלה