חדש

בּלו

New member
כמה רעיונות:

איטלקי רומנטי - מל ומישל בשרים - קצת פחות רומנטי - שרקוטרי וגם - טוטו, הרברט סמואל, אדורה, רוקח 73
 

merime

New member
באיזה סגנון? אם אתם רוצים רומנטי ../images/Emo13.gif

יש את בליני בנווה צדק.איטלקית כמו שצריכה להיות. לא יקרה בטירוף ויש אוירה מעולה אבל צריך להזמין מקום. יש עוד מלא טובות שאני מכירה בתל אביב אבל תכווני מבחינת סוג האוכל.
 

חמודבה

New member
פתוח להצעות...

בליני זה דוקא רעיון לא רע, בעיקרון איטלקי או בשר זה טוב.
 

jojo04

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif ביינו בבליני ליום נישוא

נישואין שלנו בדצמבר. אוכל טעים. אוירה רומנטית ומחירים בהחלט סבירים.
 

חמודבה

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo21.gif../images/Emo185.gif../images/Emo209.gifהצעות?../images/Emo212.gif../images/Emo21.gif

 

חמודבה

New member
תודה

לקופי בר אנחנו תמיד הולכים, אני מתה על המקום הזה אבל בא לי לגוון קצת...
 

חמודבה

New member
../images/Emo41.gifתודה לכולן על ההצעות

הזמנו לבליני ולקופי באר ונחליט כבר מחר מה לבטל..
 

Morane Chocolat

New member
מה הייתן עושות אם ככה פעם בשבועיים דופקים

בדלת,פעם גבר,פעם אישה לא תמיד אותם אנשים ומבקשים נדבה היות והם משפחה במצוקה? והיום היה השיא הגיעה אישה עם אישור מהעו"ס שהיא נזקקת-הגיעה עם הילדים שלה גם... יש לי עיקרון לפיו אני לא תורמת כסף(לא אם זה ארגון מוכר) אלא תורמת מצרכים-עדיין זה לא ייתכן שמגיעים פעם בשבוע-שבועיים. ושלא נדבר על שמאז שיש לי עסק ואני רשומה בדפי זהב לא מפסיקים להתקשר מכל ארגון אפשרי ביקום וגם אנשים פרטיים. עכשיו,אני לא מזלזלת באף אחד או במצוקה שלו-רישמית זה הפך למטרד. וכשאני מסרבת בנימוס יש כאלו שאומרים תודה והולכים לדרכם ויש כאלו שעוד מתווכחים. מה אתן הייתן עושות?
 
אני לא הייתי פותחת להם את הדלת../images/Emo9.gif

אם את רואה בעינית שאלו אותם אנשים, או לחלופין אנשים שאת לא מכירה ונראה לך שבאו לבקש תרומה אל תפתחי בכלל. זה בטח מאוד!! לא נעים כל פעם להסביר מחדש, ולומר לא תודה אני לא תורמת. אני כמוך, שמה מצרכים בסופר בארגז התרומה, אחרת מי יודע לאן הולך הכסף. לאן כבר קמח ואורז יכולים ללכת
 

בּלו

New member
אצלנו יש אחד שמגיע באופן קבוע

הוא כנראה אילם - אותי הוא מפחיד נורא, במיוחד כשאני לבד בבית עם הילדים - פשוט לא פותחת את הדלת. באופן כללי לימדו אותי מילדות שלא פותחים לזרים. התרמות מסודרות תמיד עושים פה הילדים בשכונה, ואז אני תמיד תורמת.
 
מצבך טוב../images/Emo122.gif

אני גרה בשכונה דתית, כ-ל יום דופקים כאן בדלת כל מיני... לפעמים בין 14 ל16 ואני ממש מתעצבנת או בזמן ארוחת ערב/מקלחות
אני מציצה ואומרת "לא תודה" חטוף וסוגרת. יש לנו גמח שכונתי שאוסף מצרכים פעם בשבוע ולהם אני תורמת, יש לנו קרן שכונתית שהיא ללא כוונות רווח ובפיקוח עו"ס שבודקת משפחות במצוקה בשכונה ולשם אנחנו תורמים. אי אפשר לעזור לכולם, אז בוחרים.......
 

Morane Chocolat

New member
כן- האמת שאני מאמינה שבשכוהנ דתית

דופקים הרבה יותר בדלת.... הקטע הוא שגם אחותי גרה באשדוד ואליה לא מגיעים בכלל- מציקים גם לנו ופתאום כשאני חושבת על גם כשגרנו בגן יבנה היו באים הרבה פעמים. אז זהו שזה אל עניין של לעזור לכולם- אני מצטערת אם אני פוגעת במישהו, אבל דחילק- אם את אמא לילדים ויש לך כח לעבור בית בית, למה לא למצוא עבודה? (היא דווקא לא נראית איזו מסכנה שאין לה שום יכולת ורבלית או פיסית, להיפך היא יודעת בדיו מה היא עושה בגלל זה היא מגיעה עם הילדים- נראה לי שזה שהגיע שבוע שעבר היה הבעל שלה ולא ממש הלך לו...)
 

UmaGuza

New member
בכלל לא פותחת את הדלת

לאנשים שאני לא מכירה. כן תרומה לא תרומה, לכי תדעי איזה מטורף נמצא מהצד השני. ולעניין התרומות - תורמת באופן קבוע אך ורק למס' עמותות מוכרות וידועות, ולכל השאר שמתקשרים מאחלת בנימוס הצלחה ויום טוב. לפעמים זה קשה, לפעמים המצפון מהסס, אבל ידוע שיש כל כך הרבה רמאים שהפכו את זה לעסק.
 

b o t t e n

New member
שואלת אם הם רוצים לעבוד אצלי??

ברצינות?? את רוצה לעבוד אצלי בשביל הכסף? כי אני עובדת בשבילו, קשה, הוא לא גדל לי על העצים. כמה ימשיכו לבוא אח"כ?? בטח שהקבועים יתרחקו. אני פעם לקרצייה התורנית חיכיתי עם בית מוכן לשטיפה {עד כדי כך זה היה יום ושעה קבועים} הצעתי לה לסיים את הניקיון בשעה ולקבל 50 ש"ח {לטעמי יותר מהוגן} מאז לא נודעו עיקבותיה בבינין- עד היום לפי דיווחי השכנים.
 
למעלה