חזרתי ומעדכנת!

מעיןבר

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo26.gifחזרתי ומעדכנת!../images/Emo36.gif../images/Emo41.gif

טוף, אז לפני הכל אני רוצה להודות לכולכן על התמיכה ביום חמישי בבקר - אין ספק שבלעדי שיחרור הקיטור והעזרה שלכן כבר הייתי עוברת את היום בבכי (ממש לא Super woman). ההרצאה עברה בסדר, השותפה שלי הציגה את החלק שלה בצורה נהדרת ואח"כ היה לנו דיון נחמד. אח"כ אחותי אספה אותי, התקלחתי וביחד עם אמא שלי נסענו לרמת מרפא בפ"ת. מזל שאמא שלי באה איתי כי הבעלול לא הספיק לצאת מהעבודה בזמן והיא ליוותה אותי בבדיקה. פרופ´ ליפיץ היה מקסיםוזה כבר היה כיף, הבדיקה עצמה היא לדעתי ממש לא נעימה.זה לא שסבלתי, ואני גם לא מפחדת ממחטים, אבל זה ללא ספק יותר מבדיקת דם. מה שכן - זה היה מהיר ומיד אח"כ שכבתי לנוח והרגשתי שאפסו כוחותי, כל האדרנלין של היום הארוך הזה פשוט נמוג... הבעלול הספיק להיות איתי קצת בזמן המנוחה שלי ואח"כ שוב נפדנו. הוא חזר לעבודה ואני נסעתי אל אמא שלי (ולכן לא היתי כל סופה"ש - לא היה לי חשק להתחבר שם, פחות נח מבבית). את כל היומיים האחרונים ביליתי במנוחה (גם אם לא 100% בשכיבה) ואני חייבת לציין שבסה"כ הרגשתי טוב. היו קצת כאבים בשריר הבטן באיזור הדיקור ואתמול בערב התכווצויות, אמנם חלשות אבל עדיין קצת מלחיצות. מחר אני אגש לרופא לאולארסאונד זריז לוודא שהכל בסיידר. עכשיו רק נותר להמתין לתוצאות שיגיעו בדיוק ביום ההולדת שלנו ויש להן את היכולת להפוך למתנה היפה ביותר שקיבלתי אי פעם בחיי. והחדשות הכי טובות - התחלתי להרגיש את השיפר´לה שלנו, אמנם חלש ולא כל הזמן (יש לי שיליה קידמית) אבל זה בוודאות היא.
 

עדי 4

New member
יופי לשמוע שאת אחרי הבדיקה

וכיפאק לשיפרה´לה שהתחילה לתת לאמא שלה אותות חיים. נחכה ביחד לתוצאות הבדיקה וליום הולדתך. עדי
 

בתי91

New member
מעין, יופי לשמוע.

תמשיכי לנוח כמה שיותר ותשמרי על עצמך. בתי
 

karenh

New member
שמחה לשמוע שאת אחרי

וכן לי ההתכווצויות נמשכו 5 ימים כך... שאת יכולה להתנחם ולדעת שעברת את זה והכל בסדר עכשיו והתוצאות יהיו טובות כך, שהמשך הריון שקט ובריא
 

דש1דש

New member
נהדר ואפשר לנשום לרווחה

שכן היומיים עברו להם! עכשין נשאר רק לחכות - ובטיפוס קירות את מומחית (אם כי עכשיו צריך להזהר בטיפוס כי שיפרה תכעס
) תמשיכי לנוח, תתכרבלי במיטה כמה שאפשר - והזמן יעבור מהר!!! ואני עדין חושבת שאת SUPER WOMAN
 

lulyK

New member
טוב לשמוע ../images/Emo23.gif../images/Emo41.gif

ואיזה כיף שהיא כבר מראה נוכחות... זה בטח מוסיף לתחושת הרגיעה. כל הכבוד לשפרה המשקיענית!
 

ayush

New member
שמחה לשמוע שאת אחרי ../images/Emo24.gif

מחזיקה לך אצבעות שהכל יהיה בסדר
וכל הכבוד לשפרה
. דרך אגב, גם אני התחלתי להרגיש את אפרים אחרי בדיקת המי שפיר... אולי זה קשור איכשהו ?! נכון להיום הפרפורים הפכו לבעיטות של ממש !
 

מעיןבר

New member
אצלי אני יודעת בדיוק למה זה קשור

לזה שבמשך יומיים נחתי והיה לי זמן להתרכז... עד עכשיו הייתי המירוץ מטורף של עבודה-לימודים-פורום-כלבות וכו´ ולמרות שלא הייתי בטוחה לפעמים היה לי נדמה שהיא "מוסרת ד"ש". בסופה"ש נחתי בשעות לא רגילות וכך יכולתי להתרכז יותר במה שאני מרגישה ולאשר לעצמי שזה אכן זה.. זה לא מרגיש כמו פירפורים אלא יותר כמו בועות מים שמתנפצות לי על דופן הבטן מבפנים. אני מניחה שאני מרגישה את הבעיטות היותר חזקות (לאור השיליה הקידמית). אני כבר מתה שהיא תעשה את זה שוב, הבקר שוב עלה לי לחץ הדם אבל על רקע סכסוך משפחתי עתיק יומין. זה נגמר בבכי היסטרי, כעס רב ולחץ עצום ועכשיו אני רק מתפללת שהיא בסדר. מקווה שהרופא ייתן לנו תשובות חיוביות.
 

מעיןבר

New member
היינו אצל הרופא

ויש דופק... הוא קצת התפלא כשאמרתי שאני מרגישה אותה, אומר שהיא עדיין קטנה מאוד וגם שיליה קידמית, אבל האמין לי. אולי אני מדמיינת? אבל זה באמת לא דומה לשום דבר אחר שהרגשתי אי פעם...
 

תפי

New member
אני שמחה שאת אחרי ומרגישה טוב

מחזיקה לך אצבעות שבאמת תקבלו את המתנה היפה ביותר שקבלת אי פעם
 
למעלה