השבוע בארה"ב-סינגלים

Crunk

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo26.gifהשבוע בארה"ב-סינגלים../images/Emo36.gif

בשבועות החאורנים לא עשיתי את הפינה כי הייתי קצת לחוץ, אז הנה הפינה עושה קאמבק, תהנו
המקום הראשון: Candy Shop, 50 Cent Featuring Olivia 50 סנט, שהשנה הזאת הולכת ליהיות השנה שלו ללא ספק, נשאר במקום הראשון בשבוע השלישי ברציפות. הוא כבש את המקום הראשון תוך 6 שבועות בלבד. האלבום שלו מכר השבוע 800,000 עותקים, מה שמביא אותו למכירות של קצת פחות מ2 מיליון עותקים בתוך שבועיים בלבד. השיר נמצא במקום הראשון בתחנות השחורות ובמקום 9 בתחנות הפופ(עלייה ממקום 16). הוא נשאר בפסגת מצעד ההורדות בארה"ב.
Boulevard Of Broken Dreams, Green Day במקום השני נשארים להקת הרוק המזוויעה "גרין די" עם הסינגל השני שלהם מאלבומם המצליח "אמריקן אידיוט". כבר הרבה זמן שיר רוק לא הגיע למקום כזה גבוה במצעד. השיר נמצא במקום הראשון בתחנות הפופ בארה"ב ובמקום הראשון בתחנות הרוק.
Disco Inferno, 50 Cent 50 סנט שובר עוד שיא, שני סינגלים שצועדים בו זמנית בטופ 3
השבוע השיר עולה ממקום 5 למקום שלישי במצעד, בתחנות הR&B השיר מקום שני, בתחנות הראפ הוא מקום 16 ובתחנות הפופ הוא מקום 10.
הכניסה הכי גבוהה: הכניסה הכי גבוהה שייכת השבוע לסיירה עם הסינגל השלישי שלה "OH" שנכנס היישר למקום 75.(הסינגל השני של סיירה, "1,2 סטפ" נכנס גם הוא למקום 75 ושהה במקום השני 6 שבועות רצופים). הסינגל שוחרר לרדיו רק בתחילת השבוע וכבר מכירות האלבום עלו השבוע ב3% לאחר 4 שבועות של ירידה. הסינגל נמצא במקום 30 בתחנות הראפ( השיר עם הגידול הכי גבוה בהשמעות), 32 בתחנות הR&B(השיר השלישי עם הגידול הכי גדול בהשמעות) ובמקום 100 בתחנות הפופ(עלייה ממקום 138).
 

TheRasmus

New member
שימו לב ל3 שירים

Rob Thomas - Lonely No More הסולן של matchbox20 מזנק מהמקום ה26 ל20 ועוד נראה אותו גבוה יותר בשבועות הקרובים. The Game Feat. 50 Cent - Hate It Or Love It יש לי תחושה שהשיר הנפלא הזה עוד יגיע למקום ה1. השבוע הוא מקום 11. Akon - Lonely נדמה לי שזאת העליה הגדולה של השבוע ממקום 47 ל29. השיר הכי חמוד שיצא השנה לטעמי[ועם פוטנציאל להיות אחד מלהיטי השנה] המון בזכות הסימפול לשיר המפורסם "מיסטר לונלי" של בובי וינטון משנות ה60.
 

Crunk

New member
כן, השיר החדש של דה גיים

הוא השיר עם הגידול הכי גבוה בהשמעות השבוע, וכנראה שבאמת הוא המקום הראשון הבא, ברייטמיק הוא כבר עולה בכמעט 1000 השמעות. בקשר לרוב טומס, הסינגל שלו כבר דיי גמור, בתחנות הפופ הוא בקרוב יירד. הוא נשאר שם תקוע במקום 14. ואקון מצליח מאוד עם החדש שלו אבל תחנות האורבן לא כ"כ מנגנות את השיר. אני אישית מתעב את השיר, וחבל דווקא אהבתי את שני השירים האחרונים שלו.
 

Crunk

New member
חחחח לא../images/Emo6.gif

מאיפה לקחת את זה?? חחחחח יא קרוע
 

dor307

New member
מזה שיש זמרת שקוראים לה אנוק

ולא אהבתי את לולני אז היפסקתי באמצע השיר.
 

TheRasmus

New member
את הקודמים של אקון ממש לא אהבתי

השיר הזה הוא יציאה חד פעמית שלו כנראה.
 

TheRasmus

New member
עכשיו הוא יוצא שם לסיבוב הופעות

בכל אופן אין מצב ששיר שהוא לא שיר ראפ יכבוש את מצעד הבילבורד. אני חוזה לו מקסימום מקום 9.
 

dor307

New member
טוב

שכחת לציין שתי כינסות חדשות של פיפטי: Just A Lil Bit(87 Piggy Bank(88 שמכיחות שפיפט הוא להיט ולא השירים שלו(לומרות שהוא בטח יעלה שבוע הבא) גארבג' מפתעים אותי וניכנסים למצעד(94,ומקום 13 במודרן רוק) וויל סמית כנרא לא יהיה כשלון כזה גדול אחרי עליה ל56. באק מצליח יפה והוא הכניסה השניה הכי גבוה (77) מאריו(שהשבוע יוצא השיר שלו באנגליה) עולה 13 מקומות אבל הוא רק מקום 80 אז הוא בסכנת וואן איט וואנדר. ונטלי שלי עולה 7מקומות למקום 16. אגב בטופ 20 יש 10 שירי פופ\רוק קל.
 

Crunk

New member
../images/Emo26.gif

להפך, שני השירים של פיפטי שנכנסו זאת הצלחה גדולה, ואפילו ענקית, הוא בכלל לא שחרר אותם כסינגלים, הרדיו פשוט חורש על הדיסק שלו וככה יוצא ששני שירים מהאלבום החדש שלו נכנסים לטופ 100
ואל תשכח שהרדיו כבר חורש על שיר אחד שלו. ומריו כנראה באמת זמר של להיט אחד. חבל. אני פחדתי שגם סיירה תיהיה ככה אבל שני הסינגל השני הוכיח לכולם שהם טועים.
 

dor307

New member
ממה שאני היבנתי

אחד מהם יצא הוא הולך לצאת והשני זה הבי סייד שלו. נירא מה באמת סירה שווה ברגע שהיא תוציא שיר שהיא לבד,לא דואטכי כרגע היא מתחאבת מאחורי מישהו.
 

Crunk

New member
היא הולכת כנראה להוציא את

HOTLINE כסינלג רביעי, זאת נראה לי תיהיה הצלחה אדירה
השיר הזה הוא קרוסאובר כזה... ושיר אחד באמת הולך ליהיות הסינגל השני של פיפטי אבל יש עוד זמן, קודם כ"קנדי שופ" ו"דיסקו ינפרנו" יידעכו קצת. והשיר "פיגי בנק" בכלל לא יצא ולא כלום, בגלל זה שה הישג שזה בכלל מצליח ככה.
 

Crunk

New member
ואגב, החדש של וויל סמית כן כשלון

בתחנות הפופ הוא כבר מתחיל לרדת, בתחנות הרייטמיק הוא יורד מ67 ל77. בתחנות האורבן הוא במקום 100.
 

TheRasmus

New member
כי זה שיר גרוע

מעניין לשמוע את הסינגל הבא שלו שממה שהבנתי זה דואט עם מרי ג'יי בלייג'.
 

da1boy

New member
2 שאלות

1. מה זה תחנות של אורבן? (איזה סוג זה?) 2. באיזה כתובת ניתן לראות את ה- HOT 100 המלא ואת הבבלינג (השירים שמתחת להוט 100 ) ?
 

Crunk

New member
אורבן זה:

כעקרון בארה"ב יש אין ספור פורמטים שונים של תחנות רדיו של סגנונות מוזיקה שונים. 3 הפורמטים שהכי הרבה מאזינים להם עם: רייטמיק-בפורמט הזה מנגנים R&B וראפ, וגם כאלא שירים פופים עם נגיעות R&Bוקצת דאנס. אורבן-פה רק שירים ממש שחורים מנוגנים, ראפ וR&B, שיר שלא מספיק שחור לא מנוגן בפורמט הזה(למשל החדש של סטפני "ילדה עשירה", בפורמט הרייטמיק הוא הגיע לטופ 30, אבל באורבן בכלל לא ניגנו אותו). פופ-מנגנים בעיקר שירי פופ, רוק, דאנס וכל השאר. אם שיר מצליח מאוד בתחנות הרייטמיק אז הם גם מנגים אותו.
 
למעלה