שרשור מקוון- סתיו (עאלק) 2010

SimplyMe1

New member
../images/Emo68.gifהמלצות בלוגי אופנה מומלצים מחו"ל

בא לי השראה חדשה לסתיו ולחורף הקרב ובא
, ואני מחפשת בלוגי אופנה חדשים מחו"ל. אולי יהיו פה כמה כאלו שאני עוד לא מכירה ושעדיין אין לי בפייבוריטס(לא חובה באנגלית,מספיק לקבל השראה מהתמונות ולתרגם בכרום שצריך). אז התחילו ללנקק
 

SimplyMe1

New member
תודה,שמתי לב שאני נוטה לחבב ולהתחבר

לבלוגים עם בנות "מציאותיות" יותר ולא דוגמניות שמוצגות בבלוג האחרון או כאלו שאני קצת דומה להן.קטע פסיכולוגי שכזה ברמת החיבור של הלבוש והסטייל..וגם אני אוהבת לקחת השראה מבנות אמיתיות ולא כאלו במידה 34-6 בהכרח,והמון בלוגיסטיות מצלמות דוגמניות ,ועליהן הכול נראה מושלם,כולל סמרטוט מחורר בצבע אפור;) מהארון של קלרה הייתי משאילה כמה דברים,יש שם שמלה צבעונית סגורה בצוואר,מיני עם חגורה,מהממת כמו הלובשת.. קלרה אחת היפות בעיני,הלוואי והיה לי אומץ להסתפר ככה..לה זה מתאים! לפנדורה הג'ינג'ית אני פחות מתחברת,היא פרובוקטיבית בעיני,אבל יש לה שיער מהמם,וכולן חלקות השיער הארוך עם הפוני גורמות לי לחשוב שגם אני צריכה לרוץ לספר
נראה לי שבמסיבת התה של קוקו הייתי מוצאת משהו,זאת למרות שלא ראיתי תמונות בכלל(הן לא נפתחות משום מה).. ויש לי רשימת ארוכה מאוד של בלוגי אופנה,ביניהן גם ישראליות אבל חיפשתי משהו חדש,בין אלו שאני אוהבת -צ'רי בלוסום גירל,גם את זו מצאתי ביומיים האלו-יש לה כמה דברים יפים,וראיתי אצלה קישורים למלא בלוגים...אז הנה מה שמצאתי.
 

Fun Fair

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo237.gifשרשור מקוון- סתיו (עאלק) 2010 ../images/Emo41.gif

סימפלי העלתה פה נקודה מעולה- לכולנו יש את הבלוגים שאנחנו כל כך אוהבות לקרוא, אז למה לא לחלוק את הטוב הזה עם שאר הפורום?
שרשרו לכאן את הבלוגים שאתן אוהבות לקרוא (בארץ ובחו"ל, אני כבר פותחת תתי שרשור) ואולי נגלה משהו חדש
 

שאפולי

New member
../images/Emo45.gif

מתה גם על הסגנון, יש לה את הגוף לזה כאילו עגללג כזה, לא יודעת איך להסביר הלובן שלה והקימורים מתאימים לרוח התוקוה של הבגדים שלה
 

MacabreDoll

New member
שום דבר לא עגלגל

אולי זה נראה ככה כי היא נמוכה, אבל היא רזה מאוד. כל הדברים שהיא מוכרת/מחליפה הן במידות מזעריות
 

שאפולי

New member
יכול יות

אני התכוונתי יותר במובן של קימורים ולא במובן של משקל
 

MacabreDoll

New member
כי היא לובשת דברים שעוזרים לה (;

וגם מצלמה יכולה להטעות יכול להיות שגם אני טועה! אבל על סמך המידות של הבגדים שלה לא נראה לי שיש שם עגלגלות משום סוג
 

SimplyMe1

New member
היא באמת חמודה הלובה הזאת

אני לא יודעת אם היא קוראת פה(נראה לי בעבר היא כתבה כאן הודעה או שתיים),אבל איך זה שיש לבלוגריות בישראל כסף לקנות נעלי מיו-מיו,תיקים מחברות יוקרה,חולצות מעצבים וכו'? ראיתי אותה מצטלמת עם מותגי יוקרה ואני תוהה אם הפריטים אכן קנויים או אולי יד 2?
 
היא קונה הכל באי-ביי לפי הבלוג שלה

לא במחירים זולים אבל רחוק מהמחירים המקורים נדמה לי...
 

SimplyMe1

New member
הבנתי..יש שם כמה פריטים יפהפיים שהייתי

מאמצת לעצמי רק שאין לי עצבים לפתוח חשבון פייפאל..מתישהו אתקדם טכנולוגית ואתחיל לרכוש מקוון
 
את לא יודעת מה את מפסידה! ../images/Emo2.gif

את אפילו לא חייבת חשבון פיי-פאל שמקושר לאשראי שלך- את תמיד יכולה פשוט לקנות כרטיס אשראי נטען בדואר. זה פשוט עולם שלם של חוויות
שלא לדבר על כל ה-bidding שזה ממש כמו הימורים חוקיים
ואין ספק שיש שם פריטים שווים ביותר במחירים שבחיים לא היית מוצאת בארץ. לי יש משם כמה ג'ינסים, צמידים, תיק מהמם ואפילו איפור... שלא לדבר על כמות החבילות שעושות את דרכן אליי ברגעים אלו ממש
 

SimplyMe1

New member
איי איי איי

צריך לאסור את זה עליי על פי החוק.. על איפור אני אתפשר ואמשיך לקנות במאק(כמה עצוב..הא?
) אבל ממש בא לי על שמלות סריג חורפיות וסריגים בכלל...ותיקים מיוחדים,אבל אני לא מבינה בקניות שם..ראיתי למשל שיש חנות שמנהל אותה X,ויש לו 10 פריטים מכוערים ורק 2 יפים,ואז אני יורדת מזה כי אם "החנות המקוונת" שלו מכוערת ברובה(נניח מוכר בגדים),אז מה אני צריכה לקנות אצלו? ולמשל נעליים של מיו מיו במחיר "סביר"....הן מגיעות מחנות בחו"ל שמחזיקה את המותג הזה או שזה יד 2 שמישהו מוכר באיביי זוג משומש?
 
למעלה