תודה,שמתי לב שאני נוטה לחבב ולהתחבר
לבלוגים עם בנות "מציאותיות" יותר ולא דוגמניות שמוצגות בבלוג האחרון או כאלו שאני קצת דומה להן.קטע פסיכולוגי שכזה ברמת החיבור של הלבוש והסטייל..וגם אני אוהבת לקחת השראה מבנות אמיתיות ולא כאלו במידה 34-6 בהכרח,והמון בלוגיסטיות מצלמות דוגמניות ,ועליהן הכול נראה מושלם,כולל סמרטוט מחורר בצבע אפור

מהארון של קלרה הייתי משאילה כמה דברים,יש שם שמלה צבעונית סגורה בצוואר,מיני עם חגורה,מהממת כמו הלובשת.. קלרה אחת היפות בעיני,הלוואי והיה לי אומץ להסתפר ככה..לה זה מתאים! לפנדורה הג'ינג'ית אני פחות מתחברת,היא פרובוקטיבית בעיני,אבל יש לה שיער מהמם,וכולן חלקות השיער הארוך עם הפוני גורמות לי לחשוב שגם אני צריכה לרוץ לספר
נראה לי שבמסיבת התה של קוקו הייתי מוצאת משהו,זאת למרות שלא ראיתי תמונות בכלל(הן לא נפתחות משום מה).. ויש לי רשימת ארוכה מאוד של בלוגי אופנה,ביניהן גם ישראליות אבל חיפשתי משהו חדש,בין אלו שאני אוהבת -צ'רי בלוסום גירל,
גם את זו מצאתי ביומיים האלו-יש לה כמה דברים יפים,וראיתי אצלה קישורים למלא בלוגים...אז
הנה מה שמצאתי.