שרשור החדשות השבועי

Emiko

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gifשרשור החדשות השבועי../images/Emo41.gif

סופ"ש נהדר לכולם!
 
Utada United 2006 DVD

ב-20 בדצמבר, היקי משחררת את ה-DVD של סבב ההופעות האחרון שלה. בנוסף, היא תשחרר את ההופעות הקודמות שלה בעטיפות מסורתיות של DVD (כי בינתיים ההופעות הגיעו בקופסאות רגילות של דיסקים), ובמחירים זולים ונחמדים יותר.
 

ayumi3000

New member
ayumi hamasaki - new mini-album

כי זה רלוונטי לשבוע אז אני משרשר את זה גם כאן ^_^. חודש הבא איומי מוציאה ב - 29.11.2006 מיני-אלבום חדש, עוד אין לו שם אבל הפרטים שיש עליו הם אלו: יהיו במיני-אלבום שבע שירים ולכל השירים יהיו קליפים. השירים הידועים כבר שיהיו שם הם: 'Startin - שיר מסינגל ...Born To Be - שיר מסינגל BLUE BIRD - שיר מסינגל Beautiful Fighters - שיר מסינגל JEWEL - השתמשו לפירסומת של פאנאסוניק 1LOVE - השתמשו לפירסומת של פאנאסוניק +שיר חדש לאלבום תצא גרסא של דיסק וגרסא של דיסק+די וי די. זה כל המידע שיש כרגע על המיני-אלבום השני והחדש של איומי! (הפרטים ברי שינוי)
 

ayumi3000

New member
עוד אין לו שם...

עוד אין למיני-אלבום שם אולי יקראו לו JEWEL ואולי בשם אחר ^_^ באתר הרשמי לא כתוב שיקראו לו ככה, כתוב אם כבר שהוא יהיה באלבום:]
 

ayumi3000

New member
עידכון על ההזמה של המיני-אלבום

מי שמזמין כבר עכשיו את המיני-אלבום החדש של איומי מקבל עם זה פוסטר (וכנראה עוד שני דברים לא ידועים) בשני הגירסאות. (CD, CD+DVD)
 

ayu 4 ever

New member
פורסמו כבר העמודים על איומי בעיתון

sweet שיצא אתמול יש לי שאלה מותר לי להשים את העמודים???
 

Hao Asakura

New member
Koda Kumi - Yume No Uta/ Futari de

סינגל מספר 33 לקומי, יוצא הבוע ב 18 לאוקטובר. שני הקליפים לשירים כבר יצאו והם מהממים, בלדות יפות המרכיבות סיפור. YUME NO UTA - מבטא את העצב בפרידות מבן זוג. FUTARI DE - מבטא את השמחה בלהתבגר. YUME NO UTA - http://www.youtube.com/watch?v=iy_ojwP6Xnk&mode=related&search= FUTARI DE - http://www.youtube.com/watch?v=3fOOC3mHL74 הגירסא עם הדי וי די תכיל את שני קליפים אלו, ה - limited version תכיל בנוסף את הכנת הקליפים ואת צילומי העטיפה של הדיסק. עדיין לא ברור מה יהיה תוכן הדיסק, אבל התכולה של ה limited version תכיל בונוס של שני שירים נוספים וספרון מיוחד.
 
למעלה