כן כן זה קורה - הגרוש שלי מתחתן
|!

יואו את מדהימה.GOD GIVE ME STRENGTH

משנתך חכמה וטבה כתמיד ונותר לי רק ללמוד ולהפנים האגו רוצה לצרוח - "נראה לך שאתה מכניס לי עכשיו עוד אשה לחיים של הפיצית????!!!!!!!!!" השכל אומר - תיהי נבונה..תיהי חכמה..תפעלי נכון לטובת הילדה-גם במחיר האגו והתעלמות מהרגשות והלב קצת קרוע בין שניהם.קצת לפה וקצת לשם. ברור מה התשובה....רק שיהיה לי הכוח לפעול נכון. (אפשר עוד כמה...
???...שיהיו לרגעים הקשים..?)
 
קודם כל ../images/Emo24.gif

את צריכה לשמוח שעכשיו משהי אחרת צריכה "לסבול" אותו....וככה הוא ירד ממך...
, ועכשיו ברצינות, הוא מתחתן נכון, גם יומך יגיע-אין לי ספק, הכל בזמן הנכון, ובנוגע למתוקונת שלך-דברי איתה הסבירי לה את השינויים, היא ילדה נבונה והיא מבינה הכל, והיא תתרגל, הגרוש שלי גר עם חברה, לאחרונה אף נפרדו וחזרו ועברו דירה, הילדה שלי הייתה ערנית ומודעת ומיודעת בכל השינויים והכל בסדר. מכאן שולחת המון נשיקות יהיה טוב!!!! אוהבת אותך
 

NoaModiin

New member
הלוואי על האקס שלי...

האמת ? אני בטוחה שזה יכול לעשות טוב גם לו וגם לילדה. אומנם הפיצית תצטרך להתרגל, ולא בטוח שיהיה קל בהתחלה, אבל אני חושבת שאם יהיו בינו לבין אישתו יחסים טובים - זה יכול להשפיע לטובה על הקטנטונת. וחוץ מזה - גם ליחסים שלך איתו זה יכול לעשות הרבה טוב...
 
אין לי נסיון

אבל הלוואי עלי 'צרות' שכאלה. יציבות ואושר של צד אחד אמורים להקרין רוגע - הן על הצד המתייצב והן על הצד השני ובהמשך גם על הסביבה, כלומר על הילדים... כך אני רואה את זה. הפוסט שלך משדר לחץ ואם זו תהיה הגישה שלך, זה יקרין גם על הילדה וטוב לא ייצא מזה.
 
אמת ויציב....

אכן לחץ כי זה הפתיע אותי . אני מודה - ממש הפתיע אתה צודק שזה הלחיץ אותי כי אני ם כזו שאוהבתלדעת את התשובות כאן ועכשיו נאי לא אוהבת לא ברור ומילא שזה מדובר רק בי - כאן מדובר ברגשות של הילדה שלי... קיצר. נכון לחץ. כרגע. אני עובדת על זה.סה"כ עברה יממה. אני בטוחה שאני ארגע. כשאני אדע מהאני רוצה וצריכה לעשות כשאני אדבר איתו ועם אשתו לעתיד כשאני אדע מה אני אומרת לילדה כלתשובה תרגיע אותי עוד קצת. אני אשתדל -להיות רגועה...ולא להכניס לחץ ,מיותר,.
 

ramoni1

New member
תאחלי לו בהצלחה

הוא בחר בצורת החיים האלה אם טוב לו אז צריך להיות טוב לך. ובקשר לקטנה, תיראי שבסוף גם היא תיהיה מאושרת אל תנסי להמריד א להעביר ביקורת זה יהיה לא בריא לך ולא לקטנה, הילדים מחוץ לשיקולים. בהצלחה לך לקטנה ולאביה
 

ramoni1

New member
מידי פעם קופץ

לבקר בכול זאת יש כאן הרבה אנשים נחמדים
 

אייבורי

New member
מזל טוב לחתן הטרי

נאחל גם מזל טוב לגרושתו שתדע לקבל לאהוב לשמור על כבודה של הכלה הטריה ותשמח שתהייה אישה רכה ואוהבת בזמן הסדרי הראיה. שהרי נאמר טובים השנים מין האחד וכך יוכלו לשמור ביתר קלות על הדרדסית.
 
הלוואי.תודה.

אני עובדת עלעצמי באמת..לבוא מהסתכלות כזו לבוא לזה נקייה לבוא לזה בכבוד אני מנסה..ואמשיך לנסות.
 

tintong

New member
../images/Emo24.gif

נשמה שלי עוד לא עברתי את זה , אבל ברור לך שכתף רחבה , אוזן קשבת יד לוחצת , ויד מלטפת .. תמצאי תמיד, הן אצלי , והן אצל חברייך הקרובים לך . ואיך הוא אמר .. "מקווה שתביני אותי " זה הזמן להבין ! וגם להחכים ! ומעז יצא מתוק !!
 

Gal 38

New member
רק עכשיו אני רואה ...

יקירתי קבלי
ו-
מקווה שבקרוב ניפגש לנשיקה וחיבוק אמיתי .. יהיה בסדר
אני
 

לי 33

New member
נועו'ש ../images/Emo24.gif

קודם כל חיבוק תמיד עוזר . שנית מעבר למה שכתבו כאן ... אספר לך שהגרוש שלי חזר בתשובה מייד אחרי שנפרדנו . חזר בתשובה אומר הרבה דברים לגבי ולגבי הבנות שלי . היה לי מאוד קשה כי פתאום אני לא יכולה לדבר איתן בשבת , בבית הקטנה לא הבינה למה מדליקים אור אצל אמא ואצל אבא לא .... . המעבר היה מאוד חד מבית חילוני לבית דתי מאוד . הקושי בעיקר היה שלי ..... התפתלתי מהעובדה שאולי הקטנה שלי בוכה ורוצה את אמא , אבל אי אפשר לדבר איתה .... כעסתי (עם עצמי ) ... התנגדתי ... ולבסוף השלמתי ... הילדות הסתגלו לסידור הזה הרבה יותר מהר ממני . הדבר היחיד שעשיתי הוא שדיברתי עם הגדולה ( בת 11 - מספיק גדולה להבין ...) והסברתי לה ששאני מאוד מכבדת את הדרך של אבא שלה וכו וכו אבל , אם היא מרגישה שהיא חייבת חייבת לדבר איתי או שחלילה קרה משהו יש לה את הפלאפון שלה ואני מרשה להתקשר וגם אבא . וזה קרה - פעם אחת אבל קרה . בנתיים הוא עדיין לא מתחתן .... כשנגיע לשם נתמודד ... כפי שכבר נכתב ונאמר .... לילדים יש את יכולת ההסתגלות הטובה ביותר . ואם את תשדרי לה שזה בסדר ... שהיא בטוחה גם שם ... שהאשה הזו של אבא היא גם חלק ממנה עכשיו, היא תספוג את התחושות האלו ממך ויהיה לה קל יותר וגם לך . חיבוקים . אני .
 
יואו-למה אני מרגישה פתאום כלכך ...

קטנונית כל הכבוד לך סתם - אני יודעת שני לא קטנונית אני שותפה למה שעובר עלייך - גם אני לא יכולה לדבר איתה בשבת וזה מטריף אותי!!!!!!!!!! אני אקח את זה צעד צעד תודה..
 
למעלה