../images/Emo41.gif../images/Emo124.gif../images/Emo88.gif פרסום ראשון |רמקול
לכל חברי הפורום שלום -------------------- אולי חיכתם לזה שנים אבל יש באפשרותי לייצר ביצור המוני (גם פרטית )-אזעקה סלולרית.... ... כן אני יודע שקיימים בעולם אזעקות כאילו אבל בישראל המוצר לא נפוץ או שעולה הרבה כסף או שעולה לכם דמי שימוש חודשיים. אני מדבר כרגע על מערכת בקרה לטלפונים הנפוצים - ה5110 של NOKIA ששוכבים אצלכם ללא שימוש או שברצונכם להחליף אותו בדגם יותר חדש ולזרוק אותו לאיזו פינה אצלכם בבתכם. הרעיון הוא, ודגם ראשוני כבר נוסה בהצלחה
, לקחת את אותו 5110 ולחבר לו כרטיס אלקטרוני קטן שמתחבר בצידו השני לגלאי נפח / שטח ולסרינה כאופציה. המערכת ,הפועלת כבר בגירסת אב-טיפוס, מתחברת לעד 16
כניסות של גלאים ונותנת דיווחי מספרי - בין 0 ל 99 אחוז (-100 מצבים ) על מצב הגלאים השונים שלא בדומה למערכות אזעקה הרגילות הנותנות אם הגלאי מופעל או לא בלבד - 2 מצבים, בשיטה זאת ניתן אף לדווח על טמפרטורה מהשטח ומצב הלחות בקרקע למשל. המעגל הוא נייד לחלוטין ועובד על מצבר גיבוי של 6 או 12 וולט ולכן מתאים גם לתנאי שטח כמו המכונית שלכם או חממה חקלאית רחוקה ( המערכת יכולה לעבוד גם עם אנרגיה סולרית) בגלל שלמערכת הנ"ל גם אפשרות שליטה אחורית , כלומר גם פיקוח על יציאות, ניתן לישם גם כיבוי מנוע מרחוק או הדלקת מערכות מיזוג ותאורה...מרחוק וכו´. כאן אני רוצה למפתיע אותכם - עלות מערכת אזעקה/התראה סלולרית בסיסית עולה לי ביצור המוני , אם כי לשוק המקומי בלבד , כמובן ללא הטלפון עצמו והגלאים מסביב, סכום הקטן מ40 דולר אמריקאים. שיטת הדיווח מבוססת על שליחת הודעות SMS וגם על גיבוי של שיחה מזוהה למקרה והודעת הSMS נשלחת בהשהיה או במידה ומחשב הודעות SMS נפל אצל ספקי השרות..החברות הסלולריות . לכל גלאי מוצמדת בשיטה זו הודעה כתובה אשר אתם כותבים אותה מראש. אין כל מחשב נוסף או גורם נוסף שההודעות עוברות דרכו .. שגם ינצל אותכם ויחיב אותכם בתשלום חודשי לשימוש . כלומר : ההודעות עוברות ישירות אליכם , לטלפון שלכם - רצוי במסלול משפחה שהחיוב עבור על הודעה כתובה היא בפחות מ 5 אגורות אפשרוית התצורה מגוונות וישנם 7 תצורות עיקריות ולכל תצורה שיוך קבוצות הגלאים הרצויות לכם שיעבדו בתצורה הנ"ל. כמו כן ישנם השהיות ביציאה ובכניסה לכל גלאי בנפרד בדומה למערכות אזעקה משוכללות ובנוסף ובגלל 100 המצבים האפשריים לכל גלאי , גם ספי פעולה לכל גלאי בנפרד, האם הוא יפעיל את הסרינה או/ו ישלח הודעת SMS. על תצוגת הNOKIA מוצגות על הנתונים בסבב רץ ( כן.. אני משנה את התצוגה בטלפון עצמו כל שניה ומציג נתונים של כל הגלאים במופעלים כרגע והיציאות) הזנת נתונים ותיכנות מלוח המקשים של ה NOKIA או דרך הודעת SMS רחוקה מטלפון אחר. מערכת האב-טיפוס גם תומכת בחיבור לאינטרקום ביתי( בתוספת כרטיס דיבורית) חיוג אוטומטי ודיבור לטלפון הסלולרי, לחצן מצוקה , 5 זכרונות חיוג אוטומטי בעזרת לחצן יחיד ( ניתן לישום דרך לחצן האינטרקום -הפמון הביתי) שדרכו ניתן גל להקיש את הקוד הסודי לניטרול מערכת האזעקה כאשר אתם באים הבייתה או פותחים את האוטו וכן לעבור לתצורת אזעקה אחרת. בתוספת מחיר: כמו כן אפשרויות : לרמקול פנים ביתי או רכבי לדיבור ( דיבורית ומגבר ) אוטומטי . הוצאת הודעות קוליות
בהתאם לגלאים שהופעלו (בקול שלכם, ברחבי הבית ובהקלטה שנערכה מראש) כאשר מישהו לא רצוי מגיע ומפעיל את אחד הגלאים ( כלומר בנוסף להפעלת הסירנה גם הודעות בכריזה איפה הפריצה היתה כרגע ) . מערכת הקול גם מיועדת להודיע לכם בהפעלת המערכת האם כל הדלתות או החלונות סגורים .. כלומר כל הגלאים מוכנים .....להפעלה וחימוש המערכת מחדש. ניתן גם בתוספת פיתוח להחליף את הטלפון בכרטיס מודם כמו הTC35 כי הרי ה 5110 נעלם לאט לאט מהשוק . ועכשיו רשות הדיבור שלכם ... הודעה זאת ,בעצם, נועדה לשאול אותכם שאלות: האם אתם הייתם רוצים לעצמכם מערכת כזאת? הייתם קונים ובאיזה סכום ? גם אם היה עולה 1000 שקל ? האם יש באפשרותכם לפנות לגורמים מסחריים לעניין אותם במערכת הזו? איך אתם רואים את כמות היחידות שיקנו על ידי הציבור בארץ ובעולם. האם יש מקום לשינויים / שיפורים כלשהם? הכותב ומפתח המערכת הוא אדם פרטי ולא חברה כל שהיא. תודה.
גיל.
לכל חברי הפורום שלום -------------------- אולי חיכתם לזה שנים אבל יש באפשרותי לייצר ביצור המוני (גם פרטית )-אזעקה סלולרית.... ... כן אני יודע שקיימים בעולם אזעקות כאילו אבל בישראל המוצר לא נפוץ או שעולה הרבה כסף או שעולה לכם דמי שימוש חודשיים. אני מדבר כרגע על מערכת בקרה לטלפונים הנפוצים - ה5110 של NOKIA ששוכבים אצלכם ללא שימוש או שברצונכם להחליף אותו בדגם יותר חדש ולזרוק אותו לאיזו פינה אצלכם בבתכם. הרעיון הוא, ודגם ראשוני כבר נוסה בהצלחה