אוסקר B&B - התוצאות!

Indiman1

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo106.gifאוסקר B&B - התוצאות!../images/Emo106.gif

אז הנה הגיע הרגע לו כולנו חיכינו! חברים וחברות יקרים, יפים ואמיצים! לאחר שבוע מורט עצבים וכסיסת ציפורניים ולאחר שספרתי את הקולות בדקדוק רב אני גאה להכריז שיש זוכים בתחרות "אוסקר B&B" או "פורסטר הזהב" לשנת תשס"ה (2004-2005) אם תרצו. (אני יודע שאני קצת מלודרמטי.. אז מה ?!
) אז רגע לפני שמתחילים ומכריזים על הזוכים, יש לי עוד כמה דברים להגיד (בעיקר תודות) :
כמות המצביעים היתה מרשימה יחסית למה שציפיתי - 33 משתתפים טרחו והצביעו. אז תודה לכולם על ההשתתפות ועל ההצבעה.
תודה מיוחדת לצפניה, מנהל הפורום היקר, שבזכותו חלק גדול מהמצביעים שכן בזכותו הגענו להופיע בדף הראשי של תפוז
. לו כל הקרדיט!
הקלישאה של כל קול משפיע באמת היתה נכונה פה ולא סתם אמרתי את זה כדי לדרבן אתכם להצביע - היו כמה קטגוריות שהמועמדים בהן היו ממש צמודים! למשל - המשתתף האחרון שהצביע ממש הכריע מיהו השחקן הראשי של השנה!! עד היום בצהריים לא ידעתי מי זה יהיה ועוד תכננתי על תיקו בין שניים... טוב, אני מדבר (יותר נכון כותב) הרבה, אז יאללה לעבודה . אני אפרסם את הזוכים בהודעות נפרדות תחת ההודעה הזו.
 

Indiman1

New member
../images/Emo106.gifעלילת השנה

והאוסקר הולך ל-"טיילור חוזרת וכך גם המשולש הנצחי"
עלילה זו זכתה ב-18 קולות. למשך שבוע ה"יפים והאמיצים" נראתה יותר כמו "תיקים באפילה" - פתיחת קברים, בובת שעווה, לילה אפל וערפילי. ולבסוף הלא יאומן קרה - טיילור שבה אלינו כמו עוף החול שקם לתחייה כל פעם מחדש. רק שהפעם בראדלי התעלה אפילו על עצמו אחרי ששמר את סוד חזרתה של טיילור, כך שאפילו ברוק הופתעה על אמת.זה נגמר בסטפני שמזייפת התקף לב, רידג' שמוצא את עצמו עם טיילור ולא מבין למה, ברוק כרגיל בוכה וגם ניק ובריג'יט איכשהו מצאו את עצמם בפנים. העלילה הזו ללא ספק ראויה לתואר עלילת השנה, אחרי ששינתה לגמרי את כל קו העלילות של הסדרה - מישהו זוכר בכלל שפורסטר היו במלחמה מול ספקטרה ות'ורן, מישהו זוכר את עלילת ביג בר או את מורגן ??
ובמקום השני והמכובד עם 10 קולות - "ת'ורן נגד הפורסטרס" - אילולא טיילור, זו הייתה כנראה השנה של ת'ורן. ת'ורן השנה העז יותר מכל פעם אחרת לעמוד מול משפחתו והראה לנו שיש לו אופי. וציטוט של מישהי שהצביעה לו -"סוף סוף ת´ורן היה במרכז ונלחם על מה שמגיע לו...וינזור הרמון הראה לנו שיש לו את זה (וחבל שנשכח מאז בתהומות הנשיה....)"
במקום השלישי עם 3 קולות עלילת "ג'קי ודיקן". אחריהם במקום הרביעי (עם קול אחד) עלילות "ביג בר" ו "אמבר ותומאס"
כשלבסוף "עלילות הרמירז" ו "מורגן שחוטפת את רידג'" ש..אןפס.. לא קיבלו אפילו לא קול אחד בודד.
 

sashkashurik

New member
האמת שאני קצת בהלם!

עלילה שבגללה הפחתתי משמעותית צפייה בסידרה, זאת אומרת, פעם אם הייתי מפסידה פרק, הייתי מקליטה אותו, עכשיו לא רק שאני לא מקליטה אלא אני לא בבית בשעות שזה משודר, ולפעמים רק תופסת פרק פה ושם. עלילה שממש מזלזלת באינטליגנציה של הצופים! - נו, באמת, בן אדם מת, נקבר עם ארון פתוח ופתאום הוא לא מת??? עלילה שבמרכזה אישה שהייתה פעם יפה והעכירה את עצמה עד שבא לבכות! עלילה כזאת זוכה??? אני מאוד מתפלאת עליכם! טיילור הייתה פעם מרכז העיניינים, אבל מאז שהיא מתה, היא מתה! זה לא כמו מייסי שספק מתה, זה לא כמו רידג' שהיה מת רק יום אחד, בעצם, והיה ברור שהוא לא באמת מת, זה טיילור שמתה לה בזרועות של רידג', נקברה עם ארון פתוח וכולם ראו אותה. אם קניתם את זה, ובחרתם בזה כעלילת השנה, אולי אין לנו, הצופים של הסידרה, בכלל אינטליגנציה לזלזל בה! נ.ב.: אני בחרתי בעלילת ביג בר מחוסר ברירה. במבט על הקטגוריות פשוט השתעממתי ואני ממשיכה בחרם שלי על הסידרה עד שתיעלם טיילור שוב (או שתמות, או שרידג' יתעורר איכשהו מתרדמת או משהו, אבל מקומה של טיילור לא בסידרה! לא ככה!).
 

Indiman1

New member
../images/Emo106.gifהשחקן הראשי

והאוסקר הולך ל-ג'ק ווגנר - ניק מרונה
הוא זכה ב-11 קולות. כמה שהקרב פה היה צמוד - בין ניק, רידג' ות'ורן. אבל לבסוף ניק זכה. ניק השנה סיים את הרומן עם ברוק, התעסק קצת עם פלישיה, ולבסוף נחת בזרועותיה של בריג'יט - כן, הבת של... לעומת שאר הגברים בסדרה שרוב הזמן רצינייםו"כבדים", ג'ק ווגנר לקח את הדמות של ניק להיות קצת יותר אנושית ומציאותית. ושוב ציטוט ממישהו שהצביע לו -"אין עליו מבחינת משחק-מגיע לו אמי-הבעות הפנים שלו-פשוט לא צריך מילים"
ובמקום השני עם 10 קולות - וינזור הרמון-ת'ורן שכפי שאמרתי כבר הוכיח כי מגיע לו.
במקום השלישי - רון מוס-רידג' עם 9 קולות.
ולבסוף אריק עם 2 קולות ומאסימו עם קול אחד.
 

Indiman1

New member
../images/Emo106.gifהשחקנית הראשית

והאוסקר הולך ל-קת'רין קלי לאנג - ברוק לוגן-פורסטר-פורסטר-פורסטר
טוב, זה היה צפוי. ברוק - האישה והעין הדומעת ניצחו פה בגדול עם 19 קולות! פרק אחר פרק אנו רואים אותה על המסך, מעורבת כמעט בכל עלילה בסדרה, היא ללא ספק ראויה לתואר. אני כבר מזמן אמרתי שצריך לשנות את סדר השחקנים בפתיחה כשהיא הראשונה. לא רואה את סטפני או טיילור ממטר! מי ? מי עוד יכול לדמוע בעין אחת ?? ולסיכום - ברוק היא היפים והאמיצים כמו שהיפים והאמיצים היא ברוק.
ובמקום השני בריג'ט וסטפני עם 4 קולות כל אחת. האמת שציפיתי שיצביעו יותר לסטפני המלכה האם. ולגבי בריג'יט-אשלי ג'ונס ללא ספק זכתה בתפקיד בריג'ט בזכות ולא בחסד - הפכה את התפקיד לשלה ומי יודע - אולי בשנה הבאה יהיה לברוק קרב יותר קשה.
במקום השלישי (והאחרון) טיילור וג'קי עם 3 קולות כל אחת.
 

arielbbb

New member
אינדי!!המשפט שלך תותח- והוא:

ברוק היא היפים והאמיצים כמו שהיפים והאמיצים היא ברוק. ענק!! **שימו לב באיזה הפרש ברוק ניצחה! 19/4 זה ההפרש בכי משמעותי בין כל ההצבעות בין הקטגוריות. הלוואי שבראדלי היה רואה את זה.
 

Indiman1

New member
כן, גם אני מבין את זה בסוף

למרות שאני בכלל מחובבי טיילור ולא ברוק.
 

faery18

New member
אני הצבעתי לסטפני.. ואני ממש

מופתעת שלפי הסקר היא ברמת משחק של ברידג'ט
 

faery18

New member
ברור שטיילור לא יכלה ליזכות

כי היא בקושי הייתה על המסך השנה?... כי היא אולי חזרה לא מזמן?... חחחח
והרג אותי "ברוג והעין הדומעת" גדולל!
 

Indiman1

New member
../images/Emo106.gifשחקן המשנה

והאוסקר הולך ל-דרו טיילר בל - תומאס
גם כאן היה קרב צמוד מול דיקן. אך בסוך תומאס זכה ב-15 קולות. אז כנראה שהעולם שייך לצעירים, למרות שהשנה הילד גדל - התחיל בקייטלין, התבגר עם אמבר שאצלה איבד את בתוליו והפך בן רגע (בעזרתם האדיבה של התסריטאים) מנער בן 16 לבוגר בן 18. ולבסוף סיים כבעל לגבי(ואנחנו שואלים למה ?
). בין השאר הוא גם קיבל את אימו בחזרה והחל לעצב בספקטרה.
ובמקום השני עם 13 קולות - שון קנאן - דיקן שכמעט כמעט זכה.
במקום השלישי - לורנזו למאס - הקטור עם 4 קולות.
ואחרונים חביבים - קלארק שזכה בקול אחד וריק (מישהו זוכר?) שלא זכה בשום קול.. זה מה שקורה למי שעוזב את הסדרה..
 

Indiman1

New member
../images/Emo106.gifשחקנית המשנה

והאוסקר הולך ל-אדריאן פרנץ - אמבר
היא זכתה , שימו לב, ב-21קולות !! (הכי הרבה להצבעה מסויימת!!) אז עם מועמדות כמו קייטלין, סמנתה וגבי אין בכלל מה להתחרות. רק סאלי איכשהוא הגיעה לקרסולי אמבר שהשנה עשתה הרבה צרות לפורסטרס - התנחמה בזרועותיו של תומאס לאחר הפרידה מריק, כמעט והרגה את בריג'יט ואת רידג' בעלילת "ביג בר". וזה שהיא הצילה את רידג' ממורגן המטורללת - כנראה זה לא מספיק.
אז כאמור, במקום השני עם 8 קולות- דרלין קונלי - סאלי - הדמות המצחיקה בסדרה. סאלי הגדולה והיחידה שהרבה מאלו שהצביעו לאמבר אמרו שאילולא אמבר הם מזמן היו מצביעים לה. חבל שהיא לא מופיעה יותר...
הרחק מאחור במקום השלישי גבי עם 2 קולות ובמקום הרביעי הרמירזיות קייטלין וסמנתה עם קול אחד כל אחת
 
למעלה