ABC שוקלת קיצור משך הסדרה

CharmedRulez

New member
../images/Emo41.gif ABC שוקלת קיצור משך הסדרה ../images/Emo41.gif

מתברר שאנחנו לא היחידים ששמו לב שקווי העלילה מתמחזרים או שמארק צ'רי מאבד את הטאצ'. לפי דיווחים, ABC שוקלת לקצץ את ההזמנה ל-9 עונות, ל-8 בלבד. (זה כבר שיפור! עכשיו שרק יודיעו שעונה 7 היא האחרונה ואני מסודר!) בנוסף, הערוץ פנה לבנות לחידוש החוזים שלהן מעבר לעונה 7, פנייה שלה אף אחת מהבנות עדיין לא השיבה. הנה המקור: http://blog.zap2it.com/frominsideth...usewives-calling-it-quits-after-season-8.html
 
אני בעד לקצץ ל-7!../images/Emo13.gif

בעבר הייתי בעד, אבל זה בגלל הערצה עיוורת. אחרי 6 עונות, במיוחד 4-5 ו6 המפהקות, ממוחזרות ומעייפות, הגיע הזמן להגיד את זה בקול רם: הסדרה איבדה את הצ'ארם כמו שצ'ארמי איבד אותי!
למרות ששאני נהנה לחכות לפרק כל שבוע ואני מת על הדמויות והשנינויות והקלילות של הסדרה, אני לא נהנה מהפרקים עצמם כמו פעם! הכל נראה מאולץ וכלאחר יד. אין השקעה לפרטים קטנים כמו שהיה. ובכלל אחרי המכות של צ'רי על ניקולט - באמת הגיעה הזמן שABC תנחית מכה משל עצמה על צ'רי
 

snavgm

New member
אני בעד 9 עונות דווקא...

למרות ששאני נהנה לחכות לפרק כל שבוע ואני מת על הדמויות והשנינויות והקלילות של הסדרה- אז בלי למרות! אני נהנית- וזאת סיבה מספקת שהסידרה תמשיך- גם עוד עונות. אין סידרה יותר שנונה קלילה ומעניינת. לי עצוב. אני מקווה שימשיכו.
 

CharmedRulez

New member
יש הרבה סדרות ממשיכות דרך ועוד טובות יותר

אין מה לעשות הקסם אבד העלילות מעייפות וחוזרות על עצמן. אז הסכמנו לזה עד עכשיו יכול להיות שעוד מעט נוותר.
 

snavgm

New member
הקסם אבד?

העלילות מעייפות? אני לא מרגישה כך. דווקא עונה 6 הייתה מרתקת!
 

nk29

New member
אני אשמח שיסגרו את הערוץ

גם אבודים מסתיימת, בהדרגה הצופים שלהם בורחים... אני אישית הייתי בסוף העונה הזאת - מפוצץ את הויסטריה ליין, והורג את כל הבנות..
או יותר טוב - בעלה של מארי אליס - מה שמו... בורח מהכלא - לוקח רובה ויורה בכולם..
או שאידי חוזרת מהמתים בתור מומיה/ רוח / משהו קפוא מהמקפיא של מקלאסקי.. ונכנסת דיבוק בסוזן - הורגת את כולם - שורפת את ויסטריה ליין - ומתאבדת
חחחח עוד רעיונות שטניים איך להרוס את הסדרה?...
 
די די די ! עונה שביעית אחרונה ולסגור ת'בסטה!!

העונה הנוכחית הייתה כתובה יפה, יותר טוב מעונות 2,3,4 . רק עונה 5 הייתה יותר טובה לדעתי. אבלללל העלילה המרכזית לא קיבלה את תשומת הלב מספיק, העיסוק באנג'י ניק ודני ניתן במנות קטנות מידי שלא יצרו אימפקט. וסיפור האיש שחנק את ג'ולי בפרק הראשון מאוס ולעוס.... פיהוק ... בלה בלה בלה. הכותבים יצטרכו לשבור את הראש לחתיכות קטנות ולא רק לחשוב מחוץ לקופסא אלא לברוח ממנה כמה שיותר רחוק - כדי לתת לנו משהו מעניין באמת בעונה השביעית - רק אז יהיה סיבה אמיתית לחשוב על עונה שמינית. ואם נקבל עוד עלילת מסתורין זקנה וממוחזרת - כדאי לומר שלום יפה בעונה הבאה. במקום זאת המשיכו לקרוא: מארק אמר שהוא רוצה לחזור בפלאשבק אחורה אחורה, אל הימים שמרי אליס הייתה בין החיים. יאללה להחזיר את זאק, פול וגברת הובר הקרצייה ונעשה עונה שביעית לתפארת הויסטיריה. אישית, הייתי מחזיר את זאק לסדרה ומיד! תמיד התאכזבתי שמארק העיף אותו ולא נתן לו להמשיך לעונה 3 כדי להכיר את אביו האמיתי מייק ולפתח בינהם קשר של אב ובן. בנוסף, לתת פיתרון סופסוף לזה שפול לא הרג את גברת טילמן. הנה לכם שלוש עלילות: 2 מהן מארק הבטיח לתת לנו תשובה ( טילמן ופלשבק למרי אליס שיתפרש על מספר פרקים ניכר) ואחת מקורית שלי (זאק חוזר לחייו של מייק הלוואי וזה יקרה !!!!!)
 

King Homer

New member
אני חושב שהקטע הכי עצוב בסדרה הזאת זה

שבפורום שאוהבים בו את הסדרה, וצופים בה (או צפו בה
), חוץ מהודעה אחת ויחידה כולם שמחים ובעד קיצור הסדרה ממה שתוכנן.
 

King Homer

New member
אתה לא מה?

רוצה שיקצרו? אני חייב לומר שיש משהו לא נעים בלראות את השרשור הזה, אפילו שאני כבר לא רואה כל כך את הסדרה, אפילו לי. ההודעה שלי שכתבתי על זה שכולם פה רוצים שיקצרו יצאה קרה ויהירה וממש לא כמו שהיא היתה אמורה להיות, הרעיון היה יותר הערה עגמומית כזאת של "מה קרה לסדרה הנפלאה שפעם כל כך אהבתי?"
 

CharmedRulez

New member
אבל עקרות היא לא כמו ... אבודים לדוגמא.

זו לא סידרת קאלט מסורתית (חברים, באפי, מכושפות, אנג'ל, איך פגשתי את אמא, אבודים, מסתמן שגם "פלאשפורוורד" רק כדי למנות כמה). משהו בסדרה הזאת הוא נורא ממוצה, חד פעמי. אני כן הייתי תופס פה ושם פרק אם היה, אבל לא הייתי צופה באדיקות בפרקים שוב ושוב בזמני הפנוי כמו שאני עושה בסדרות אחרות. והסיבה היחידה שאני בפורום היא כי זו סדרה שאני רואה מלא שנים כבר, אני בפורום מהיום השלישי שלו בערך ונחמד לי פה איתכם. לא בגלל הסדרה או השחקניות. יש לי אוויר לנשימה גם בלעדיהן. יהיה לי עצוב וחבל כש/אם הסדרה איי פעם תגמר אבל אני יכול להגיד בפה מלא שאני אשמח לראות את הסדרה מסתיימת כשאני עוד זוכר אותה, צופה בה ולא כזה "מהההה?! עדייין יש את זה?!"
 

King Homer

New member
אני כבר לא כל כך צופה בה כמו שצריך בעצמי../images/Emo3.gif

אני פה בפורום כי כיף לי פה.
 

טיי 1

New member
מאוד מצדיק את האדום שלך....

סתם סתם. אני לא אומר את זה מקינאה. רק מרוע לב
 

טיי 1

New member
זה בדיוק-

מעתיק רגע משפט שכתבתי למאור - "הסידרה אף פעם לא היייתה יצירת מופת... או מדהימה ברמות של "וואו" אין דברים כאלה .. .החסרונות היו תמיד - אבל עם זה - החינניות ,השנינות, עלילות כיפיות ,סצינות חביבות... ככה שבניגוד ל"אבודים" שצריכה להיות עלילת על והסיפור צריך להתקדם לפתרון... פה אני גם יכול עוד כמה שנים לתת לעלילות שונות של העקרות להיכנס לחייים שלי , בלי שום בעייה... כמו לראות פעם בשבוע אנקדוטות כאלה של פיסות חיים שמדי פעם קצת מצחיקות או נוגעות .. אבל גם אני יכול לראות מצב שבו אני התקדמתי בחיים... והעקרות נשארו באותו מצב, ואני לא ארגיש שום חשק או צורך להמשיך לצפות. או כמו שכתבת לשאול "מהההה ?! עדיין יש את זה ?!|
 
למעלה