247 שורדים:המצעד הגדול
מקומות 77-68

Fairywitch

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

אני שונאת אתכם
סתם, לא באמת
נבלות.
 

Confide In Adam

New member
מקום 72

הלן גלובר (הישרדות 5: תאילנד) דירוג עונתי: 7.16 (מקום 7 מתוך 16) הגיעה למקום הרביעי. להלן ובראיין הייתה ברית, אך בראיין חשב שהלן לא הייתה נאמנה לו ותכננה עם טד להדיח אותו. לכן הוא פנה נגדה יחד עם קליי וג'אן והדיח אותה. באתר reality news online כתבו עליה: Why Helen Lost: ”She missed her chances to push aside the Brian/Clay alliance. Several times, she had the opportunity to place herself in the best position to win. But she thought the path to victory involved walking arm-in-arm with Brian. But the used car salesman convinced her to buy a lemon, and she thought she was getting something sweeter. She trusted Brian and therefore did not work to overthrow him. That is why Helen lost.”
 

NP16

New member
היא רק מקום שביעי בעונה שלה? מעניין..

היא נחמדה,אבל אני לא מבין למה היא לא הדיחה את קליי. שתיהן הסתפקו מהר מדי בלא לנצח ובכלל לא דאגו לאף מהלך ולכן מגיע לדעתי להלן כבר להיות פה. וזה לא רע טופ 70 .
 

Confide In Adam

New member
מקום 71

ג'ונתן פנר (הישרדות 13: איי קוק, הישרדות 16: מיקרונזיה) דירוג עונתי: איי קוק – 6.12 (מקום 5 מתוך 20), מיקרונזיה – 9.71 (מקום 9 מתוך 20) הגיע למקום השישי באיי קוק ולמקום ה15 במיקרונזיה. ג'ונתן וקנדיס החליטו להחליף צדדים ולעבור מאייטו לרארו. לאחר המיזוג יול הצליח (בעזרת אליל החסינות הסודי שהחזיק) לשכנע את ג'ונתן להחליף שוב צד ולהצביע עם שאר חברי אייטו נגד נייט. ג'ונתן הסכים ונייט הודח. לאחר שגם קנדיס הודחה, פארווטי ואדם ביקשו מיול להדיח את ג'ונתן לפני שידיח אותם. אדם אף אמר ליול שאם לא ידיח את ג'ונתן הוא לא יצביע לו בגמר. יול ושאר חברי אייטו מילאו את הבקשה וג'ונתן הודח. במיקרונזיה ג'ונתן נפצע בברכו. הפציעה הייתה חמורה מאוד, והצוות הרפואי שהגיע לבדוק אותו המליץ לג'ונתן להתפנות. ג'ונתן נאלץ להסכים ועזב את המשחק לאחר 15 ימים. באתר reality news online כתבו עליו: Why Jonathan P. Lost: ” Jonathan schemed and plotted – but he overplayed it. He quite simply schemed and plotted too much and backstabbed too soon. The mutiny set the stage for his ouster, but he was overdoing things long before then, as previous players have told us. Nobody had a good feeling about Jonathan as far as the game was concerned. I suspect everybody feared he would turn against them eventually, and he certainly would have. But part of the second rule describes the likely end result of overdoing it: “In the end, nobody will trust you and they’ll turn on you.” That is exactly what happened here, and that is why Jonathan lost.”
 

אורישקי

New member
יש המון שצריכים להיות לפניו.מגיע לו יותר גבוה

בין המתמודדים המעניינים שראתה התוכנית.לא ממש מת עליו.אבל מגיע לו גבוה יותר.
 
נו באמת????? מגיע לו הרבה יותר גבוה

אומנם לא מתתי עליו, אבל בכל זאת... מה נסגר אתכם?
 

Yggdrasil19

New member
לאאאאאאא!!! ../images/Emo7.gif

איך לעזאזל דירגתם את היהודי התוהה מחוץ לפיינל 70???
 

Davy Jones

New member
לדעתי ההתלהבות ממנו נובעת בגלל

שהוא גם קשוח, גם מגניב וגם מצחיק. מין אבא במשבר גיל ה-50.. הוא גם ילדותי, גם קשוח כשצריך, גם מצחיק ובסה"כ הוא אחלה שורד, אפילו מודל לחיקוי הייתי מוסיף.
 

Yggdrasil19

New member
הוא גם עם פוטנציאל אדיר

גדול יותר מהפוטנציאל המפוספס של טרייסי. וחייבים להרגיש סימפטיה כלפי הפינוי שלו במיקרונזיה...
 

NP16

New member
אין ספק שהוא היה הכי מעניין בעונה 13,

ובכלל אחד המעניינים. אבל גם ג'וני פיירפלי היה ושמתם אותו במקום 247. מגיע לו כבוד שהוא שרד הכי הרבה קולות אי פעם בהישרדות, אבל עם זאת, הוא גם הכניס את עצמו למצב שבו הוא מקבל הכי הרבה קולות אי פעם בהישרדות ועשה מלא טעויות. אז אני מעריך אותו מאד כי הוא פעל ברגע שהיה בסכנה, אבל מגיע לו להיות פה .
 

naama59

New member
../images/Emo47.gif

אני אהבתי אותו. הוא היה ממש מעניין ומצחיק. בעונה 13 היה ברור שלא יהיה לו סיכוי, כי הוא התלהב יותר מידי מהקטע של לבגוד באנשים, אבל בעונה 16 ממש הייתי בעדו ובלי הפציעה הזאת בברך הוא היה מגיע רחוק. אה, והוא גם יהודי
 
למעלה