247 שורדים:המצעד הגדול
מקומות 77-68

Confide In Adam

New member
מקום 77

בקי לי (הישרדות 13: איי קוק) דירוג עונתי: 6.14 (מקום 6 מתוך 20) הגיעה למקום השלישי. בקי נראתה כיד ימינו של יול וכמישהי שנגררה על ידי יול ואוזי לסוף. היא לא הצליחה לשכנע את המושבעים שעשתה מספיק במשחק והייתה השורדת הראשונה שהגיעה לגמר אך לא קיבלה אף קול מהמושבעים. באתר reality news online כתבו עליה: Why Becky Lost: ”If she did want to win, Becky needed to, at some point, step outside of the partnership with Yul and demonstrate that she was indeed a player herself. She needed to make public moves, not just have private discussions. And yes, she needed to turn on Yul. She may be perfectly happy that she didn’t do any of these things, but in the end, they are the reasons that explain why Becky lost.”
 

HappyPoni

New member
את האמת, היא פעלה ביחד עם יול

אבל כל הקרדיט הלך אליו, בעיקר כי הוא זה שניהל את כל השיחות עם שני הצדדים, ולו גם היה את האליל אז זה נתן לו יותר חשיבות...
 

RageBot

New member
אני משער שזה נכון...

הרי, הגיוני שהיא עשתה משהו (אגב, דברים כמו "לנשום" אני מכליל בתור "משהו"), זה פשוט שהיא קיבלה, במצטבר לאורך התוכנית, חצי דקה של זמן מסך.
 

Confide In Adam

New member
מקום 76

ג'ון קניי (הישרדות 9: וונואטו) דירוג עונתי: 7.83 (מקום 4 מתוך 18) הודח שמיני. כבר בתחילת המשחק שבט הגברים התחלק לשני מחנות – הצעירים והמבוגרים. המבוגרים שהיו הרוב בשבט הדיחו את הצעירים אחד אחרי השני, וג'ון ק. היה האחרון מביניהם שנשאר. לאחר שטווילה וג'ולי הצטרפו לשבט בחילוף השבטים, הגברים הרגישו שהם יכולים לסמוך עליהן יותר מאשר על ג'ון וג'ון הודח. באתר reality news online כתבו עליו: Why John K. Lost: ”John had one chance to survive in this game: Join the other guys against Julie. Instead, he tried to tear up the long-term elder male alliance, a task that was doomed to failure. That is why John K. lost.”
 

NP16

New member
צ'אד מקסים... אחד השורדים הכי טובי לב,

לצ'אד היה יותר כוח אסטרטגי, והוא גם תמיד נלחם באתגרים בצורה מדהימה. צ'אד שורד אמיתי. דעתי בכל אופן . אני מבין אותך כי גם אני הייתי בעד ג'ון אבל חייבים להודות שבסופו של דבר יש כמה שורדים שנלחמו יותר ממנו ועשו החלטות יותר טובות.
 

NP16

New member
אהבתי אותו במהלך העונה,

אבל הוא באמת עשה טעות נוראית לפנות נגד צ'אד והגיע זמנו להכנס למצעד . וחבל שיש לו ממוצע יותר גבוה בעונה שלו מאלייזה =/ ׁ
 

Confide In Adam

New member
אחד הפייבוריטים שלי בעונה 9.

הכי אהבתי אותו מהבנים של העונה. לא שזה קשה, רובם היו זוועתיים
.
 

Confide In Adam

New member
מקום 75

מאת'יו וון ארטפלדה (הישרדות 6: אמאזון) דירוג עונתי: 6.85 (מקום 5 מתוך 16) הגיע למקום השני. מאט תיפקד רוב העונה כבובה של רוב, שניצל את חוסר הידע של מאט במשחק וגרם לו להצביע ולשחק לפי רצונו. כאשר ג'נה ניצחה באתגר החסינות האחרון היא העדיפה לקחת מאט איתה לגמר, שם רק בוץ' הצביע לו. באתר reality news online כתבו עליו: Why Matthew Lost: ”The die had been cast earlier in the game. Matt, through his own admission, didn’t really know how to play. The jury decided to vote based in part on personality – certainly in the cases of Heidi and Alex, probably Dave as well – and in part on game play – in the cases of Rob, Christy, and Deena. Matt was unable to outdo Jenna in either area for the right jury members. That is why he lost.”
 
חחחח איך הוא היה נראה שונה בגמר...

כאילו שהוא הפך מסוג של חנון לגבר-גבר... כמובן שלא הגיע לו לזכות, ושיגיד תודה שהוא הגיע לגמר....
 

NP16

New member
דווקא די הפוך../images/Emo6.gif בגמר הוא היה נראה פחות טוב

 
למעלה