20 הגדולים - סיבוב מספר שש!

אז ככה

ג'רי ווסט לארי בירד מג'יק ג'ונסון קשה להדיח את שני הלבנים הללו, אבל תראו מי הם עומדים. מג'יק היה כבר צריך ללכת. הוא מהגדולים, אבל לא בחמישיה.
 

Or Amit

New member
פרטים על המודחים:

ג'ון סטוקטון נבחר ע"י יוטה ב-1984 במקום ה-16 ושיחק בה כל 19 עונות הקריירה שלו זכה פעמיים במדלית זהב במשחקים האולימפיים (1992, 96) נבחר פעמיים לחמישית ה-NBA הראשונה נבחר לאחד מ-50 השחקנים הגדולים בהיסטוריה נבחר 10 פעמים לאולסטאר ממוצעי קריירה: 13.1 נקודות, 10.5 אסיסטים, 2.7 ריבאונדים, 2.2 חטיפות למשחק. מחזיק בשיא האסיסטים ובשיא החטיפות של כל הזמנים. החמיץ עקב פציעות סה"כ 22 משחקים ב-19 שנים (!) שאקיל אוניל נבחר ע"י אורלנדו בדראפט 1992. עבר ללוס אנג'לס כשחקן חופשי ב-1996, עבר למיאמי היט תמורת קארון באטלר, למאר אודום ובריאן גראנט. עבר לפיניקס תמורת שון מאריון ומרכוס בנקס. זכה במדלית זהב במשחקים האולימפים (1996) נבחר 14 פעמים לאולסטאר זכה בMVP פעם אחת זכה 3 פעמים בתואר MVP של הגמר זכה 4 פעמים באליפות 8 פעמים בחמישיית העונה ממוצעי קריירה: 25.3 נקודות, 11.5 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים, 2.4 חסימות
 

Puskas

New member
כנס שנייה אור-אל

אולי לא הבנתי נכון אבל כתבת בפירוט על הולג'ואן מחזיק בשיא החסימות של ה-NBA עם 3,830 חסימות למשחק התכוונת לקריירה אני מניח לא?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הצעה (לשיקלו של אור)

כיוון שבשלב הזה זה באמת מסובך להדיח אני מציע שנעבור להדחה של שחקן אחד בכל פעם. כל אחד יכתוב שחקן אחד שמסיים את דרכו וכך נתקדם. לבחור שלושה מאלה שנשארו זה באמת מסובך מידי כרגע. זו דעתי
 

WorldCenter

New member
הסיבוב הזה קל מדי

אפשר לעשות את זה מהסיבוב הבא. נראה לי שזה יהיה הצעד הנכון לעשות.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
נכון לעכשיו נוותר על זה

אולי בסיבובים הבאים נשנה את השיטה.
 

Or Amit

New member
כאמור החל מעכשיו

נעבור לשיטת "בוחרים 2 ואחד מודח". הבחירה של השניים היא על מנת להכניס יותר עניין לתחרות (וגם להגדיל את מספר הקולות המצביעים)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לנוחיות המשתתפים

עידכנתי את המאמר והוספתי גם את אלה שעדיין לא דורגו. אני מקווה שזה ישפיע קצת על ההצבעות כי יש לפחות שחקן אחד פה שאני מתפלא על ההצבעות נגדו בשלב הזה (מצד שני אני הדחתי את הד"ר דיי מזמן אז מה אני מבין?
) http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1981&a=91842&c=8918&sc=0&ssc=0 תהנו.
 

bostonForever

New member
ראסל?!?!? איך מישהו יכול להצביע לו עכשיו?

אצלי הוא מתחרה קשה על המקום השני, וגם זה רק כי לא ראיתי אותו משחק בזמני.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
../images/Emo45.gif

למרות שאני יודע שהמקום הראשון של שניינו שונה. אני מציע לקרוא על ראסל לפני שממהרים להצביע נגדו.
 

WorldCenter

New member
ראסל מבחינתי הוא מחוץ ל5 הגדולים

מייקל מגיק וצימברלין בפנים בטוח. בירד וקארים גם הם לפניו, בכל מקרה המקום השישי הוא מכובד.
 
הנה עוד שחיטת פרה קדושה - ג'אבר

קארים הוא אוברייטד בתוך השישיה-שביעיה הגדולה לפחות אם מקזזים את קריירת המכללות שלו, ומחשיבים רק את ה nba ראסל בשבילי, למרות שהוא לא מהתקופה שלנו, בטופ 3
 

WorldCenter

New member
תמיד שוכחים את התקופה

תשים את קובי ברייאנט בשנות ה50 -60 והוא יסיים ממוצע עונתי של 50 נקודות כמו צימברלין, (לא שאני מזלזל בזה, להפך צימברלין הוא אחד השחקנים שיכולים להשתלב נהדר גם בתקופתינו ולכן הדירוג הגבוה שלו אצלי) ראסל שיחק בתקופה ההיא בליגה של לבנים בקבוצה ששלטה על פני עשור, בירד וקארים הם שחקנים ששלטו בליגה התחרותית בשנות ה80 וקארים גם בשנות ה70, הדירוג שלו אצלי מכובד מקום שישי שאין לזלזל בזה בכלל, אני מודע היטב וראיתי מספר משחקים שלו, כנראה בהרבה יותר מהאחרים שרואים סטיסטיקות בלבד ותארים אישיים שלקח בקריירה. ופאק ברור שמגיק לפני ראסל על זה אני חושב שאין וויכוח ברוב הפורום.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אז הנה קיבלת אחד שטוען אחרת...

אצלי ראסל לפני מג'יק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני לא מופתע, אצלך גם קובי לפני מייקל ../images/Emo13.gif

 
למעלה