20 הגדולים - סיבוב מספר שש!

Or Amit

New member
../images/Emo41.gif 20 הגדולים - סיבוב מספר שש! ../images/Emo41.gif

חמישה סיבובי הצבעה מאחורינו והגענו לelite 8. רק נזכיר: האופן שבו מדיחים ומדרגים מוכר לרובנו, אבל אני אחזור עליו לטובת אלו שלא מכירים את המשחק מפורום כדורסל, ישנה רשימה של מועמדים, כל אחד רשאי להצביע למספר אנשים שהוא רוצה להדיח מהתחרות. מספר האנשים יקבע על-ידי ויעמוד על 3 בשלבים הראשונים (20-14), שניים בשני (14-10) ולאחר מכן נדרג את הטופ 10 שלנו. לדוגמה אם הרשימה כוללת את מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון לארי בירד ואנטואן ווקר (סתם דוגמה קיצונית, הרי אף אחד לא יבחר את אנטואן ווקר ל-15 הגדולים שלו, נכון ירון?) ואני רוצה להדיח את לארי, מג'יק ומייקל, אז אני אצביע למייקל, מג'יק ולארי. את העשיריה נדרג באופן הבא: 10-7 - בוחרים כל פעם שלושה (כמו שעשינו למקומות 13-10) ושניים יודחו. זה אומר 10,9 ו-8,7 החל מכאן כל אחד יבחר שניים להדחה כאשר כל פעם יועף שחקן אחד. בדרך הזו נתקדם עד לגמר הגדול בה נבחר את המועמד האחרון תקנון ההשתתפות: 1. בחירת 20 הגדולים היא אינה תוכנית ריאלטי. זה קשור גם לזה שנבצר מחלק מהמשתתפים להשתתף ("אבל הוא מת" הזדעק חבר שלי אחרי שראה את השם של פטרוביץ'), אבל גם בגלל שאנחנו אנשי טרנדים, והריאלטי לא ממש שוס עכשיו. חוץ מזה, ריאלטי זה לנקבות. 2. ההשתתפות אסורה על המועמדים בתחרות ובני משפחותיהם (מה אכפת לי. זה לא כאילו ג'ורדן גולש כאן. או קורא עברית) 3. לכל משתתף אפשרות הצבעה אחת בלבד. אישורים מיוחדים ינתנו למציגי אישור פסיכולוג על פיצול אישיות 4. כל המצביע בשלב כלשהו לפני הגמר נגד ג'ורדן מסתכן בחסימה. זה לא בתקנון באמת, אבל מה אכפת לי ללקק למנהל 5. בין הפותרים נכונה יוגרל קלקול קיבה על חשבונו מחומוס אבו חסן. 6. קלקול קיבה נוסף יוגרל בין מי שיבין מה זה אומר לפתור נכון דירוג של 20 אנשים. יאללה, שיהיה בכיף.
 

Or Amit

New member
../images/Emo41.gif שמונה הגדולים! ../images/Emo41.gif

בסיבוב הנוכחי הודח (סוף סוף) ג'ון סטוקטון כמעט ללא עוררין (רק פושקאש לא הדיח אותו) ומצטרף אליו שאקיל אוניל שהודח ע"י ניר ואורן שהעדיפו את החלום על שאק. החלום והלוגו (ג'רי ווסט) הגיעו בשוויון למקום השלישי. בעצם סגרנו את העשיריה השניה שלנו. אני מזכיר שהתמצות של התחרות הועלה ע"י הקומיש למאמרי הפורום: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1981&a=91842&c=8918&sc=0&ssc=0 המודחים הקודמים: 20. קווין גארנט (12 מ-17 הצביעו נגדו) 19-18. קובי בראיינט (9 מ-17) 19-18. אייזיה תומאס (9 מ-17) 17. קארל מאלון (10 מ-17) 16.צ'ארלס בארקלי (7 מ-17) 15.ד"ר ג'יי (6 מ-17 לאחר שובר שוויון מול אלג'ין ביילור - ג'יי קיבל יותר קולות נגד בסיבוב הראשון) 14. אלג'ין ביילור (13 מ-14) 13. בוב קוזי (9 מ-14) 12. טים דאנקן (9 מ-13) 11. אוסקר רוברטסון (8 מ-13) 10. ג'ון סטוקטון (10 מ-11) 9. שאקיל אוניל (7 מ-11) רשימת 8 הגדולים: ביל ראסל ג'רי ווסט האקים אולג'ואן וילט צ'מברליין לארי בירד מג'יק ג'ונסון מייקל ג'ורדן קארים עבדול ג'באר גם הפעם בוחרים 3, ויודחו שניים בסיום הסיבוב
 
בשעה טובה שאקיל הלך הביתה

הפעם זה החלום ,הלוגו וביל ראסל האגדי ןטבעות האליפות הרבות שלו
 

the mnm factor

New member
משנה את ההצבעה שלי ל: לא מסוגל להצביע

תאכלס הצבעתי רק כדי שהאקים ישאר- אני באמת לא רוצה להדיח כרגע לא את ראסל ולא את ווילט. חובה לעבור לשיטת הדחה של אחד אחד... זה קשה מדי ככה.
 
יותר מזה

יש פה חבר'ה שמשחקים אותה דן מנו מצביעים אסטרטגית לג'ורדן ומג'יק גם בשביל להמנע מלהצביע למועמד אחר שאותו מעדיפים להשאיר קרוב וגם בשביל לדפוק את הגדולים מכולם בהמשך הדרך בשוברי שוויון...
 

bostonForever

New member
האקים הולך ראשון... ווסט... ו...

צ'מברליין! אמנם בהמה שלא היתה כדוגמתה, אבל מצד שני נטחן עד דק עונה אחר עונה בידי ראסל. אין מצב שצ'מברליין גדול מראסל בדיוק כמו שגארנט לא מתקרב לציפורניים ברגל של דאנקן (התנצלותי בפני ווילט על ההשוואה לגארנט... ההקבלה הכי טובה שמצאתי כרגע). טבעות ויכולת להנהיג קבוצה חשובים לפחות כמו סטטיסטיקות.
 

Puskas

New member
עוד כשביקשו

מכל אחד לבחור 15 ועלו פה איזה 500 שמות לאוויר..כבר אז ידענו כולנו שג'ורדן יבחר..למה לעשות את זה אז? אז אני סתם מעיף כוכבים (במקרה זה..אלו שיקחו כנראה את שלושת המקומות הראשונים) כדי שיהיה מעניין.. אם עוד 15 יבחרו כמוני אז יהיה מצחיק לראות את שלושתם הולכים הביתה... זה לא ישנה ת'עובדה שג'ורדן מס' 1 וקארים ובירד אחריו..אבל סתם לצחוקים.. אתם כולכם פה מפרטים על הבחירות שלכם ועושים סיכומים..בשביל מה? כל שחקן שאתם מעיפים אתה יכולים להסביר את ההדחה במשפט אחד.. "הוא לא ג'ורדן" זה הכל..
 

המשתגר

New member
די נו, בחייך...

כן, 99.9% שג'ורדן יסיים במקום הראשון... אבל תכלס הדירוג כאן הוא לא רק למקום הראשון אלא גם לאלו שלפניו. אתה מבין שהשאלה מי יותר גדול - בירד רו מג'יק, היא אחת השאלות היותר קשות, כשבערך 50% יגידו ככה ו-50% יגידו ההיפך. בקיצור כל המשחק הזה הוא בשביל הדיונים שעל הדרך, לא בהכרח כדי להכתיר מנצח.
 

Puskas

New member
קודם כל

המטרה היא לדרג את 20 הגדולים אבל לפי התגובות אתה רואה שתאכלס כל אחד חושב רק על הטופ 3... ג'ורדן בפנים..מן הסתם.. קארים/בירד/מג'יק/ראסל.. הם משלימים כנראה את החמישייה...מתוכם 2 ישלימו שלישייה.. אין פה הפתעות..זה לא שפתאום היינו מוצאים את הד"ר או את צ'מברלין או את קוזי או מוזס מלון או קארל מלון בחמישייה...
 
למעלה