תמונות מהיום - 846

מצב
הנושא נעול.

scooby5

Member
יש לנהג סידור בתוך המכשיר עצמו??

המקשים מחולקים לכמה קבוצות:
סוגי נוסע: ותיק, סטודנט חייל עיוור וכו' סוגי כרטיסים: מעבר, הלוך ושוב, המשך ועוד סוגים עתידיים. מקשי פעולות: כגון ביטול, נסיעה ( לפעולות הקשורות לסידור העבודה) המקשים הירוקים שמשמשים להפקת כרטיסים, הירוק הראשי משמש גם כ ENTER בפעולות מסוימות. שלושת המקשים הירוקים הנוספים משמשים להפקת כרטיסים בצורה מהירה לפי הקוד המופיע בתצוגה שליד כל מקש. בזיכרון המכשיר יש טבלה המכילה את הקודים ומחיריהם העדכניים, המחיר באגד מסומן בקוד לכל קטע במחירון לדוגמה: ת"א - חדרה = קוד 10. הנהג מקיש 10 ואישור (על הירוק הגדול) ומודפס כרטיס בקוד 10 שמחירו כיום 17.70 ש"ח. במידה וסוג הנוסע שונה הנהג יקיש את הקוד + סוג נוסע למשל ותיק והמכשיר יתן את המחיר המתאים לסוג הנוסע. זהו הסבר מתומצת ואם יתעוררו שאלות נוספות אז שאל!!!
יש לנהג סידור בתוך המכשיר עצמו??
מה לגבי כרטיסים עתידיים?? האם ניתן להפיק בו כרטיס נסיעת המשך גם לכרמיאל (עוד קיים ההסדר הזה בכלל)?
 

846

Active member
כן, בזמן פריקת המודול אצל הקופאי

יש לנהג סידור בתוך המכשיר עצמו??
מה לגבי כרטיסים עתידיים?? האם ניתן להפיק בו כרטיס נסיעת המשך גם לכרמיאל (עוד קיים ההסדר הזה בכלל)?
כן, בזמן פריקת המודול אצל הקופאי
ניטענים הסידורי העבודה ליומיים הקרובים. בכרטיסים עתידיים אני מתכוון בעיקר לשימושים שונים של הכרטיס החכם הכרטיס עובד בהצלחה באשקלון אבל הנושא תקוע מכל מיני סיבות. מצורף קישור לטראנסווי. אני לא יודע מה קורה בדיוק בכרמיאל אולי מישהו צפוני יוכל לתת תשובה יותר טובה.
 

scooby5

Member
תודה על ההסבר

כן, בזמן פריקת המודול אצל הקופאי
ניטענים הסידורי העבודה ליומיים הקרובים. בכרטיסים עתידיים אני מתכוון בעיקר לשימושים שונים של הכרטיס החכם הכרטיס עובד בהצלחה באשקלון אבל הנושא תקוע מכל מיני סיבות. מצורף קישור לטראנסווי. אני לא יודע מה קורה בדיוק בכרמיאל אולי מישהו צפוני יוכל לתת תשובה יותר טובה.
תודה על ההסבר
האם אגד מתכוונת להכניס לשימוש את המכשירים מהדור השני (או שאלו המכשירים באשקלון...)?
 

846

Active member
אין דור שני, כל המכשירים יותאמו

תודה על ההסבר
האם אגד מתכוונת להכניס לשימוש את המכשירים מהדור השני (או שאלו המכשירים באשקלון...)?
אין דור שני, כל המכשירים יותאמו
בעתיד לשימוש בכרטיס חכם. למיטב ידיעתי כל האוטובוסים בי"ם כבר צוידו במכשיר משודרג אך עדיין לא התחיל השימוש בכרטיס החכם גם בי"ם.
 

scooby5

Member
לפי הקישור שנתת,

אין דור שני, כל המכשירים יותאמו
בעתיד לשימוש בכרטיס חכם. למיטב ידיעתי כל האוטובוסים בי"ם כבר צוידו במכשיר משודרג אך עדיין לא התחיל השימוש בכרטיס החכם גם בי"ם.
לפי הקישור שנתת,
ישנם שני סוגי מכשירים - זה שקיים היום בשימוש אגד, וסוג נוסף, חדש יותר עם תצוגה גם לנוסע - עליו דיברתי
 

846

Active member
זהו דגם שפותח עבור דן אבל לא נבחר

לפי הקישור שנתת,
ישנם שני סוגי מכשירים - זה שקיים היום בשימוש אגד, וסוג נוסף, חדש יותר עם תצוגה גם לנוסע - עליו דיברתי
זהו דגם שפותח עבור דן אבל לא נבחר
 
הסדר נסיעות בכרמיאל

כן, בזמן פריקת המודול אצל הקופאי
ניטענים הסידורי העבודה ליומיים הקרובים. בכרטיסים עתידיים אני מתכוון בעיקר לשימושים שונים של הכרטיס החכם הכרטיס עובד בהצלחה באשקלון אבל הנושא תקוע מכל מיני סיבות. מצורף קישור לטראנסווי. אני לא יודע מה קורה בדיוק בכרמיאל אולי מישהו צפוני יוכל לתת תשובה יותר טובה.
הסדר נסיעות בכרמיאל
כל האוטובוסים הבין עירונים שמגיעים לעיר עוצרים במסוף שנמצא בכניסה לעיר. נוסע שרוצה להמשיך לתוך העיר מקבל מהנהג כרטיס נוסף לנסיעה מהמשוף לתוך העיר ובחזרה מהעיר למסוף.
 

846

Active member
האם ממכשיר הכרטוס?

הסדר נסיעות בכרמיאל
כל האוטובוסים הבין עירונים שמגיעים לעיר עוצרים במסוף שנמצא בכניסה לעיר. נוסע שרוצה להמשיך לתוך העיר מקבל מהנהג כרטיס נוסף לנסיעה מהמשוף לתוך העיר ובחזרה מהעיר למסוף.
האם ממכשיר הכרטוס?
 

scooby5

Member
דומה מאוד ל- B12B החדשים של

תמונה 011
טוב זה הלוח של volvo B12B
דומה מאוד ל- B12B החדשים של
אגד (עם השילוט המתחלף). נסעתי אתמול ב 88-108-01, בקריות, והיתה מן תחושה מוזרה, של תאוצה אטית משהו (אני מניח שזה קשור בגיר המיוחד של האוטובוס, שנותן את התחושה הזו). מלבד מערכת השמע של הנהג שנראתה מאוד משוכללת, קצת הפריע לי העיצוב הפנימי של האוטובוס, שלא נראה מהדגמים החדשים, וגם צלצול הפעמון שלו בקושי נשמע אפילו בספסל הראשון, בו ישבתי. האם ישנה סיבה לכך, שאין באוטובוסים האלו שלט "עצור" בצבע אדום, עם תצוגת המהירות, הטמפרטורה, והשעה, ועם צלצול שנשמע עד לפינה האחורית של האוטובוס (בדומה לאוטובוסי MAN עם מרכב MARS של יונייטד?
 

m a r o k a i

New member
גם אני הרגשתי את התאוצה איטית.....

דומה מאוד ל- B12B החדשים של
אגד (עם השילוט המתחלף). נסעתי אתמול ב 88-108-01, בקריות, והיתה מן תחושה מוזרה, של תאוצה אטית משהו (אני מניח שזה קשור בגיר המיוחד של האוטובוס, שנותן את התחושה הזו). מלבד מערכת השמע של הנהג שנראתה מאוד משוכללת, קצת הפריע לי העיצוב הפנימי של האוטובוס, שלא נראה מהדגמים החדשים, וגם צלצול הפעמון שלו בקושי נשמע אפילו בספסל הראשון, בו ישבתי. האם ישנה סיבה לכך, שאין באוטובוסים האלו שלט "עצור" בצבע אדום, עם תצוגת המהירות, הטמפרטורה, והשעה, ועם צלצול שנשמע עד לפינה האחורית של האוטובוס (בדומה לאוטובוסי MAN עם מרכב MARS של יונייטד?
גם אני הרגשתי את התאוצה איטית.....
גם אני התאכזבתי שאין את העצור היפיפה ועם המד מהירות טמפ' ושעה אך מבפנים הוא באמת נראה כמו כל מארס רגיל אבל אני שמעתי את הפעמון די טוב מהכסאות הראשונים וגם לרדיו שמתי לב, הוא היה בסדר גמור ואפילו יותר טוב אני לא יודע מה איתך אבל אני מאוד אהבתי את הרדיו החדש.
 

scooby5

Member
אין לי כל תלונה לגבי הרדיו,

גם אני הרגשתי את התאוצה איטית.....
גם אני התאכזבתי שאין את העצור היפיפה ועם המד מהירות טמפ' ושעה אך מבפנים הוא באמת נראה כמו כל מארס רגיל אבל אני שמעתי את הפעמון די טוב מהכסאות הראשונים וגם לרדיו שמתי לב, הוא היה בסדר גמור ואפילו יותר טוב אני לא יודע מה איתך אבל אני מאוד אהבתי את הרדיו החדש.
אין לי כל תלונה לגבי הרדיו,
נהפוך הוא. אני מלין על שאר הדברים. חשבתי שאוטובוס כזה יפה, ועושה רושם של מפואר מבחוץ, יהיה כזה גם מבפנים, אך לצערי, כגודל הציפיה, גודל האכזבה.
 

846

Active member
יש כמה רמות גימור, זה יחסית פשוט

אין לי כל תלונה לגבי הרדיו,
נהפוך הוא. אני מלין על שאר הדברים. חשבתי שאוטובוס כזה יפה, ועושה רושם של מפואר מבחוץ, יהיה כזה גם מבפנים, אך לצערי, כגודל הציפיה, גודל האכזבה.
יש כמה רמות גימור, זה יחסית פשוט
כוון שהוא של תח"צ ולא תמיד הנוסעים שומרים על האוטובוסים.....
 

846

Active member
היו כמה כאלה בשביל יחסי ציבור...

דומה מאוד ל- B12B החדשים של
אגד (עם השילוט המתחלף). נסעתי אתמול ב 88-108-01, בקריות, והיתה מן תחושה מוזרה, של תאוצה אטית משהו (אני מניח שזה קשור בגיר המיוחד של האוטובוס, שנותן את התחושה הזו). מלבד מערכת השמע של הנהג שנראתה מאוד משוכללת, קצת הפריע לי העיצוב הפנימי של האוטובוס, שלא נראה מהדגמים החדשים, וגם צלצול הפעמון שלו בקושי נשמע אפילו בספסל הראשון, בו ישבתי. האם ישנה סיבה לכך, שאין באוטובוסים האלו שלט "עצור" בצבע אדום, עם תצוגת המהירות, הטמפרטורה, והשעה, ועם צלצול שנשמע עד לפינה האחורית של האוטובוס (בדומה לאוטובוסי MAN עם מרכב MARS של יונייטד?
היו כמה כאלה בשביל יחסי ציבור...
 

846

Active member
יש CD לנהג

דומה מאוד ל- B12B החדשים של
אגד (עם השילוט המתחלף). נסעתי אתמול ב 88-108-01, בקריות, והיתה מן תחושה מוזרה, של תאוצה אטית משהו (אני מניח שזה קשור בגיר המיוחד של האוטובוס, שנותן את התחושה הזו). מלבד מערכת השמע של הנהג שנראתה מאוד משוכללת, קצת הפריע לי העיצוב הפנימי של האוטובוס, שלא נראה מהדגמים החדשים, וגם צלצול הפעמון שלו בקושי נשמע אפילו בספסל הראשון, בו ישבתי. האם ישנה סיבה לכך, שאין באוטובוסים האלו שלט "עצור" בצבע אדום, עם תצוגת המהירות, הטמפרטורה, והשעה, ועם צלצול שנשמע עד לפינה האחורית של האוטובוס (בדומה לאוטובוסי MAN עם מרכב MARS של יונייטד?
יש CD לנהג
 

846

Active member
ממס' רישוי כל הסידרה החדשה ומהיום

שמתי לב.. אבל זה גם בבי 12 בי...
האחרים או רק אלה עם האיי שיפט?
ממס' רישוי כל הסידרה החדשה ומהיום
ככול הנראה כל האוטובוסים החדשים. שים לב שממס' 88-126-01 ( + - 1 ) יש גיר אוטומטי ZF ולא I SHIFT
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה