תל אביב מרכז

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
../images/Emo41.gifתל אביב מרכז../images/Emo41.gif

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
 

urilei

New member
== 1 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 1 ==
הדמיית בניין התחנה לאחר השיפוץ. נדמה לי שאביתר ביקש
 
מכיר את אורי מנחם ???

איפה ההדמיה לכיוון השני? לקפה...
ולעיתונים
מכיר את אורי מנחם ???
למי שלא מכיר, זה המנהל (אולי בעצם הבעלים) של הבית קפה הישן של רכבת מרכז, לא הקופי טו גואו אלא הבית קפה הישן שנראה מוזנח. הוא, אורי מנחם, דמות מאוד ציורית, עם קוקו ושפם ענק, שניהם לבנים משיבה, והוא צועק מדי פעם על העובדים ועל הקליינטים. יש לו אובססיה לדבר ברדיו ואחת לשבוע הוא מצליח לתפוס או את "זהבי עצבני" או "יש עם מי לדבר" בגל"ץ או את התכנית המקבילה ברשת ב'. דמות צבעונית וחביבה למדי, אם מתעלמים באלגנטיות מן הצעקות הרמות הבוקעות מפיו.
 

Golf Bravo

New member
שמעתי עליו, את הקפה שלו שתיתי

מכיר את אורי מנחם ???
למי שלא מכיר, זה המנהל (אולי בעצם הבעלים) של הבית קפה הישן של רכבת מרכז, לא הקופי טו גואו אלא הבית קפה הישן שנראה מוזנח. הוא, אורי מנחם, דמות מאוד ציורית, עם קוקו ושפם ענק, שניהם לבנים משיבה, והוא צועק מדי פעם על העובדים ועל הקליינטים. יש לו אובססיה לדבר ברדיו ואחת לשבוע הוא מצליח לתפוס או את "זהבי עצבני" או "יש עם מי לדבר" בגל"ץ או את התכנית המקבילה ברשת ב'. דמות צבעונית וחביבה למדי, אם מתעלמים באלגנטיות מן הצעקות הרמות הבוקעות מפיו.
שמעתי עליו, את הקפה שלו שתיתי
יותר מפעם אחת
 
אהה, זה התמהוני שצועק מדי פעם

מכיר את אורי מנחם ???
למי שלא מכיר, זה המנהל (אולי בעצם הבעלים) של הבית קפה הישן של רכבת מרכז, לא הקופי טו גואו אלא הבית קפה הישן שנראה מוזנח. הוא, אורי מנחם, דמות מאוד ציורית, עם קוקו ושפם ענק, שניהם לבנים משיבה, והוא צועק מדי פעם על העובדים ועל הקליינטים. יש לו אובססיה לדבר ברדיו ואחת לשבוע הוא מצליח לתפוס או את "זהבי עצבני" או "יש עם מי לדבר" בגל"ץ או את התכנית המקבילה ברשת ב'. דמות צבעונית וחביבה למדי, אם מתעלמים באלגנטיות מן הצעקות הרמות הבוקעות מפיו.
אהה, זה התמהוני שצועק מדי פעם
בתוכנית של נתן זהבי, שמעתי אותו הרבה פעמים בתוכנית
 

urilei

New member
== 2 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 2 ==
מבט לתוך בניין התחנה, נראה שלא השתנה שם כמעט כלום... אני מקווה שאני טועה...
 

urilei

New member
== 3 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 3 ==
 

urilei

New member
== 4 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 4 ==
השילוט לרציפים החדשים. עדיין בתוך הניילון.
 

urilei

New member
רציף 84... כן בטח

רציפים 5-6 ברכבת ישראל, זה מרגש!
מתי נגיע לשתי ספרות (רציף 10 ומעלה)?
רציף 84... כן בטח
האמת שזה מרגש אבל לא דווקא כזה טוב יותר מידי רציפים מבלבלים את הנוסע הממוצע שאין לו מושג אם יעדו "בני-ברק" זה "רכבות לכיוון צפון" או "רכבות לכיוון הוד השרון"
 

Shark Alarm

New member
אולי שיהיה הפרדה ../images/Emo26.gif

רציף 84... כן בטח
האמת שזה מרגש אבל לא דווקא כזה טוב יותר מידי רציפים מבלבלים את הנוסע הממוצע שאין לו מושג אם יעדו "בני-ברק" זה "רכבות לכיוון צפון" או "רכבות לכיוון הוד השרון"
אולי שיהיה הפרדה

מסילתית מפלסית, יהיו רציפים בעלי מספר דו ספרתי.... כמו שיש בתחמ"ת- רציף מס 624 וכו'
 

idos2

New member
אני חושב שכאן זה די ברור

רציף 84... כן בטח
האמת שזה מרגש אבל לא דווקא כזה טוב יותר מידי רציפים מבלבלים את הנוסע הממוצע שאין לו מושג אם יעדו "בני-ברק" זה "רכבות לכיוון צפון" או "רכבות לכיוון הוד השרון"
אני חושב שכאן זה די ברור
בכל אופן, הבלבול קיים כבר בתחנת לוד, בעיקר בגלל חוסר בשילוט אלקטרוני. בא נקווה שבת"א מרכז יעשו את זה בצורה יותר טובה. היום זה די פשוט - רכבות לכיוון צפון (הרצליה וצפונה) רציפים 1-2 רכבות לכיוון דרום + רכבות לכפר-סבא רציפים 3-4 ואם עוקבים אחרי השילוט האלקטרוני קשה מאוד להתבלבל.
 

urilei

New member
== 5 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 5 ==
מסילה 4 הקיימת והרבד שכבר מונח למסילה 5
 

urilei

New member
== 6 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 6 ==
מרכז הרציפים החדשים
 

urilei

New member
== 7 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 7 ==
רציף 5
 

urilei

New member
== 8 ==

תל אביב מרכז

הייתי שם היום וצילמתי כמה תמונות רציפים 5 ו-6 כבר מתחילים להיראות כמו רציפים 5 ו-6 ולא סתם יציקת בטון. בתחנת השלום המצב קצת פחות אופטימי, פחות או יותר סיימו את היציקות, ולא מעבר לזה בתחנת ההגנה המצב גם מתקדם לא רע. הייתי גם בנתב"ג, לא יותר מידי נתנו לי לצלם שם כי "לא רוצים שגורמים אויינים ידעו איך המקום נראה" (זה מאוד הגיוני אבל דבילי כי יש באתר של נתב"ג תרשים הכי מפורט בעולם של הטרמינל...) מה שכן בתחנת רכבת נתב"ג יש קרינות באנגלית (לפחות זה). Train to Haifa Carmel Beach... שם נחמד
)
== 8 ==
שעונים ברציפים החדשים עדיין לא מציגים את השעה השעונים האלה אגב הם חדשים יותר מאלה שכבר קיימים ברציפים האחרים אני מקווה שאחרי שיסיימו את הרציפים האלה ישביתו לסירוגין רציפים אחרים וישדרגו אותם גם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה