תיקי פיור

../images/Emo41.gifתיקי פיור../images/Emo41.gif

התיקים האלו, מזמש, והסמל של המותג הוא "עלה"? אתם בטח יודעים, איפה אפשר להשג, ומה העלויות [בערך.]? תודה מראש
. [אגב, Pure כמובן, אם מישהו התבלבל]
 
אבל לא יודעים כמה זה עולה...

וגם לא יודעים לאיזה תיק את מתכוונת (מתברר). לאיזה תיק את מתכוונת? תני עוד פרטים. איזה סוג תיק, איך הוא נראה וכו'...
 
הנה עוד פרטים..

זה תיקי מזמש [כלומר עור הפוך, אם אני לא טועה. ורק שתדעו אני מתנגדת לתיקי עור, אבל זה החלום של חברה שלי, אז..] בכל מקרה, הם באים לרוב בצבעי ירוק זית/בקבוק, או חום. הסמל של החברה הוא "עלה" כמו של מריחואנה, אם אני לא טועה, ומתחת לעלה רקום PURE. אני חושבת שהם נחשבים תיקים של אופנענים, אבל אני בכלל בכלל לא בטוחה. ויותר חשוב לי איפה להשיג, מאשר כמה עולה, אבל אם מישהו יודע זה יעזור
תודה מראש
 

טרופית

New member
לי יש תיק של פיור...

הם ממש יקרנים יחסית לאיכות שלהם, כאילו האיכות די סבבה והכל אבל בשביל בד כזה פשוט הם יחסית יקרים, לפחות לדעתי. יש לי תיק ממש קטן שלהם בצבע בז' כזה, הוא נוח ליומיום וקליל כזה... אבל המחירים שלהם יקרים... כל תיק אצלהם 100+ לפחות... אני את שלי קניתי משהו כמו ב70 שקל, אבל זה ממש יקר בשבילו כי הוא פיצי. פשוט נורא אהבתי את הדוגמה. אבל בעיקרון הם סבבה ליומיום ואם יש כסף אז למה לא
 

טרופית

New member
תלוי איך את מסתכלת על זה...

בהשוואה לתיקים של לואי ויטון- ברור שזה ממש זול. אבל יחסית לתיק, מבד רגיל שעולה בשוק משהו כמו 20 שקל בלי החברה של ה-"פיור", זה יקר. לא אמרתי שזה יקר בצורה מוגזמת שאי אפשר להרשות לעצמך לקנות, אמרתי שלבד כזה לדעתי זה יקר. היה בחנות תיק קטן עם כמה כיסים, 170 שקל. זה לא יקר?
 

Prozaccc

New member
אמממ

אם זה תיק עשוי מזמש זה לא יקר.. כמובן שאם זה סתם תיק בד פשוט ורגיל לחלוטין זה זה דיי יקר, אבל אם התיק יפה אז זה דווקא בסדר.
 

טרופית

New member
אצלי הוא לא עשוי זמש ../images/Emo4.gif

אבל הוא בהחלט חמוד כזה, נוח ללכת איתו לכל מקום...כמו שאומרים "קטן ויעיל"
מסכימה איתך שאם זה יפה, זה שווה את זה...
 
פיור בין ה200-400

אבל תלוי אם זה עור או לא כי אם זה לא עור זה לא עולה כל כך יקר ( טבו לפחות בשבילי) ויש להם תיקים מזה יפים שחבל פשוט! ויש להם סניף אחד בעמק סנטר בעפולה!
 

טרופית

New member
לא נראה לי שיש חנות רק שלהם.

בכל חנות עם תיקים צריכים להיות תיקים שלהם, זאת חברה ממש ידועה. אני קניתי את שלי בגן שמואל (במרכז המסחרי), אבל זה בטח רחוק לך...אז תנסי בעזריאלי בכל חנות תיקים בקניון או בדיזינגוף סנטר.
 
למעלה