../images/Emo41.gifתחרות הפורום 2004 -בבקשה לקרוא !
שלום לכולם !
תחרות הפורום 2004 נמשכת ואנחנו כרגע בשלב מסירת הדירוגים .
עד לרגע זה , קיבלתי 18 דירוגים מתוך 36 .
ניתן להצביע עד יום שבת , 1.5.2004 , וחסרים המון דרוגים . אני מקווה שכל מי שלא שלח את הדרוג , מתכוון לשלוח עד ה 1.5 , כדי שלא יווצר לנו מצב , שיהיה עיכוב בקבלת ההצבעות , וכתוצאה מכך , גם עיכוב בהצגת המצגת . ( אני מעוניין לפרסם את המצגת לפני חצי הגמר של יום רביעי ה - 12.5 .
) .
אני מבקש מכולם לנסות להקדיש כמה דקות ולשלוח את הדרוגים בהקדם , כדי שאוכל להתחיל לעבוד על המצגת .
אם עדיין יש מישהו שהחליט לפרוש מהתחרות , בבקשה שיודיע לי .
לא לשכוח שכל אחד יכול לשלוח ניקוד לכל מדינה , פרט למדינתו בתחרות . ההצבעה היא בשיטת הניקוד של האירוויזיון ( 1-8 , 10 , 12 נקודות ) . כמובן שאת הדרוגים לשלוח לי במסר אישי .
רשימת האנשים שלא שלחו לי עדיין את הדרוג : - אנדורה - איליה - בלרוס - אור 007 - קרואטיה - האלכימאי 19 - דנמרק - ICEBOY - אסטוניה - TOMERIKO - הולנד - שמי 18 - יוון - נערת האירוויזיון - איסלנד - EUROGIRL - מלטה - זיפופו - מונקו - AMITOSHACHAM - נורבגיה - EK2002 - פורטוגל - מיק ל 2004 - רומניה - דודו האלפקתי - סלובניה - ITZIK 200 - שבדיה - אהוד_ - שוויץ - הציפור והילד - פינלנד - NYLONBEAT - טורקיה - MAORITZIOS תודה רבה וחג שמח
.
שלום לכולם !