../images/Emo41.gif תחרות ההימורים (../images/Emo35.gif)- לקרוא!
רבותיי חברי הפורום, אנחנו נמצאים 20 יום בלבד מהסיבוב המוקדם ו-23 יום מהאירוויזיון באיסטנבול, ועדיין לא נפתחה כאן תחרות הימורים. לדעתי הגיע הזמן! אני אשמח לארגן בעצמי את תחרות ההימורים של אירוויזיון 2004 (בעיקר אחרי שזכיתי בשנה שעברה, I have an obligation
), הבעייה היחידה היא שכרגע אין לי אופיס על המחשב האישי שלי, ולכן אני לא אוכל לערוך טבלת אקסל מרוכזת. אם זה לא מפריע לכם שלא תהיה האופציה של טבלת אקסל, אני אשמח להתחיל את תחרות ההימורים. בכל מקרה- כללים לתחרות כבר ניסחתי, הם דומים מאוד לאלו של השנה שעברה, אך בתוספת הסיבוב המוקדם שמחייב שינויים קלים. ואלו הכללים, חשוב לקרוא:
כמו האירוויזיון, גם ההימור מתחלק לשני חלקים. החלק הראשון מתייחס לסיבוב המוקדם, והחלק השני לגמר.
בהימור על הסיבוב המוקדם, אתם מתבקשים לגבש רשימה של 10 המדינות שלדעתכם יעלו לגמר, לא בהכרח לפי המיקום הסופי שלהן, ומבלי התייחסות לשירים שלדעתכם לא יעלו לגמר.
בהימור על גמר האירוויזיון, אתם מתבקשים לדרג באופן מדויק את המיקום של 24 השירים שנשארו (הינו- 14 השירים שעלו אוטומטית ו-10 השירים שלדעתכם יעלו לגמר מהסיבוב המוקדם).
הניקוד יינתן כדלהלן: בסיבוב המוקדם- כל מדינה שניחשתם נכונה כי תעלה לגמר שווה 10 נקודות. בגמר: עבור כל פגיעה יינתנו נקודות בטווח של תשעה מקומות, בדומה לניקוד באירוויזיון. כלומר, פגיעה מדויקת במיקום של שיר מסוים מזכה את המהמר ב-12 נקודות. סטייה של מקום אחד מהמיקום הסופי מזכה את המהמר ב-10 נקודות, סטייה של שני מקומות מהמיקום הסופי מזכה את המהמר ב-8 נקודות וכך הלאה, עד לסטייה של תשעה מקומות- בה המהמר זוכה בנקודה אחת. בונוס הזוכה: בנוסף לכל אלו, יינתן בונוס מיוחד למי שיימקם את הזוכה במקום הראשון בהימור שלו, בגובה 30 נקודות. מי שמיקם את הזוכה במקום השני יקבל בונוס של 20 נקודות, מי שמיקם את הזוכה במקום השלישי יקבל 12 נקודות כבונוס, הרביעי יקבל 10 נקודות וכך הלאה בשיטת האירוויזיון- עד למי שמיקם את הזוכה במקום ה-12, והוא יזכה בנקודה אחת. הבהרות
ההימור שלכם חייב להיות מלא, כלומר מורכב גם מהעולות מהסיבוב המוקדם וגם מהדירוג המלא שלכם לגמר. הימור חלקי לא יתקבל.
שימו לב שהדירוג לגמר מתייחס רק ל-24 שירים ולא ל-36! (אני יודע שאני חוזר על זה כמו
, אבל אני רוצה להיות ברור
)
יש לפרסם את ההימור שלכם באופן פומבי על גבי הפורום בשרשור מיוחד שייפתח.
לפני שאתם מפרסמים את ההימור שלכם, בדקו היטב תקלות אפשריות (שלא רשמתם אף מדינה פעמיים, שלא שכחתם אף אחד וכו'), ובאופן כללי- בדקו שאתם מיושבים עם ההימור שלכם...
אם הכל מתקבל עליכם, מבחינתי ניתן להתחיל בתחרות ההימורים כבר בסוף השבוע הקרוב. הערות, הצעות, קובלנות ושאר ירקות יתקבלו בשמחה
רבותיי חברי הפורום, אנחנו נמצאים 20 יום בלבד מהסיבוב המוקדם ו-23 יום מהאירוויזיון באיסטנבול, ועדיין לא נפתחה כאן תחרות הימורים. לדעתי הגיע הזמן! אני אשמח לארגן בעצמי את תחרות ההימורים של אירוויזיון 2004 (בעיקר אחרי שזכיתי בשנה שעברה, I have an obligation