TheNightDevil™
New member
../images/Emo41.gif תהיות של אמצע היום 4 ../images/Emo41.gif
השדון מפציץ שוב... והפעם בחסות מקסמקס ושות´ מהפורום המאובק. וברגעים אלו מתחוללת גם כאן, בעבודה שלי, סערת מוחות ע"י טובי צוותי הפיתוח בסוגיה הבאה וגרפים וסכימות ומשוואות מתרוצצות כאן על הלוחות שנועדו לישיבות בנושא שולי לחלוטין כמו "פיתוח חומרה לתקשורת נתונים"...
מקסמקס... תשובה מהאגדה לבית שמחוני תגיע בהמשך אולי... הוא כרגע מתחבט בשאלה הקיומית הזו בעצמו...
לעניין... הרבה חבר´ה כאן עברו לסופרים ובמסגרת המעבר הם רכשו דיסק גדול ומרשים שיכול לעצור גם את היו.אס.אס.נמסיס... באותו מעבר הם גם עברו לגלגל "17 במקום ה"21 שיכול לשמש את הלונה פארק כגלגל-ענק בשעות לחץ... ועכשיו לסוגיה... נניח ונתוני האופנוע לא משתנים והדבר היחיד שנשנה באופנוע הוא גודל הגלגל... האם ניתן לומר כמה תשתנה עוצמת הבלימה ואם בכלל
האם אפשר להסתפק בזה כשלעצמו ? הרי ההגיון(הבריא?) הבסיסי שלי טוען שיהיה שינוי לעוצמה לטובה (כלומר יהיה קל יותר לעצור) ולו רק בגלל שה"מנוף" שהגלגל מפעיל בסיבובו יהיה קטן יותר... האומנם ? ידוע הרי שגודל הדיסק משפיע על עוצמת הבלימה וזה די ברור למה... אבל האם משפיע גודל הגלגל ? שתי נקודות לחשיבה (...לבינתיים...) : * גלגל קטן יותר בד"כ קל יותר... יתרון. * גלגל קטן יותר, בעד אותה המהירות הנתונה X יסתובב מהר יותר... חסרון, רק האם זהו חיסרון כזה שיקזז את היתרונות האחרים שכן ידוע שלוקח יותר זמן לעצור ממהירות 1.5X מאשר מהירות של X... למשל. כמה מורכב לקבוע בכמה תשתנה הבלימה אם רק נרד בגודל הגלגל ? האם באמת מעבר לדיסק גדול יותר הוא נחוץ ? לא מוגזם ? (ואני מתעלם מנושא הרגש בבלימה אלא רק לעוצמה) איפה dlx כשצריך אותו... שביטל אל תטרח... אנחנו יודעים... אין לך זמן...
יאללה... לעסק...
השדון מפציץ שוב... והפעם בחסות מקסמקס ושות´ מהפורום המאובק. וברגעים אלו מתחוללת גם כאן, בעבודה שלי, סערת מוחות ע"י טובי צוותי הפיתוח בסוגיה הבאה וגרפים וסכימות ומשוואות מתרוצצות כאן על הלוחות שנועדו לישיבות בנושא שולי לחלוטין כמו "פיתוח חומרה לתקשורת נתונים"...