שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gif שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06../images/Emo41.gif

שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום.
 
22/5/06 - השרשור היומי

שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום.
22/5/06 - השרשור היומי
 

btwt

New member
אוטובוס מגני התערוכה לארלוזורוב

שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום.
אוטובוס מגני התערוכה לארלוזורוב
איזה קו של דן מגיע היום בערב בסביבות 23:00 מגני התערוכה בתל אביב למסוף ארלוזורוב או קרוב למסוף ארלוזורוב?
 

urilei

New member
אמור להיות 99

אוטובוס מגני התערוכה לארלוזורוב
איזה קו של דן מגיע היום בערב בסביבות 23:00 מגני התערוכה בתל אביב למסוף ארלוזורוב או קרוב למסוף ארלוזורוב?
אמור להיות 99
חוץ מזה לאן אתה צריך להגיע מארלוזורוב? אם לרכבת אז יש תחנת רכבת כמה דקות הליכה מגני יהושוע. אם לא אז יש גם קווים של אגד: 74 274 ו-86 יש גם 27 של דן אבל עד כמה שאני יודע מסיים לעבוד מוקדם יותר
 

btwt

New member
אגד לא מתאים לי

אמור להיות 99
חוץ מזה לאן אתה צריך להגיע מארלוזורוב? אם לרכבת אז יש תחנת רכבת כמה דקות הליכה מגני יהושוע. אם לא אז יש גם קווים של אגד: 74 274 ו-86 יש גם 27 של דן אבל עד כמה שאני יודע מסיים לעבוד מוקדם יותר
אגד לא מתאים לי
אני לא צריך רכבת, ואגד לא מתאים לי כי יש לי חודשי חופשי של דן-קווים (אדום). לכן, חשוב לי לנסוע בדן או קווים. נדמה לי שקו 45 של דן גם עובר בגני התערוכה. האם זה נכון?
 

urilei

New member
בערך

אגד לא מתאים לי
אני לא צריך רכבת, ואגד לא מתאים לי כי יש לי חודשי חופשי של דן-קווים (אדום). לכן, חשוב לי לנסוע בדן או קווים. נדמה לי שקו 45 של דן גם עובר בגני התערוכה. האם זה נכון?
בערך
עד כמה שאני יודע הוא עובר באוניברסיטה, שזה קצת רחוק משם אבל מרחק הליכה יש קו 99 שפועל רק באירועים מיוחדים מתמח"ת לגני התערוכה עד חצות. ראה כאן
 

urilei

New member
45 לא עובד עד 23:00

אגד לא מתאים לי
אני לא צריך רכבת, ואגד לא מתאים לי כי יש לי חודשי חופשי של דן-קווים (אדום). לכן, חשוב לי לנסוע בדן או קווים. נדמה לי שקו 45 של דן גם עובר בגני התערוכה. האם זה נכון?
45 לא עובד עד 23:00
אז הוא בכל מקרה לא עוזר לך גם אם הוא עובר שם
 
45 נוסע לרמת אביב

אגד לא מתאים לי
אני לא צריך רכבת, ואגד לא מתאים לי כי יש לי חודשי חופשי של דן-קווים (אדום). לכן, חשוב לי לנסוע בדן או קווים. נדמה לי שקו 45 של דן גם עובר בגני התערוכה. האם זה נכון?
45 נוסע לרמת אביב
מגיחע לרכבת אוניברסיטה. לא לגני התערוכה. פועל רק בימי חול, בשעות היום בלבד
 

Shark Alarm

New member
שלום לכם../images/Emo70.gif ../images/Emo26.gif

שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום.
שלום לכם

אתמול שאלתי על הגעה לגבעת אולגה. אמרתם לי לקחת קו 7 מהרכבת בחדרה. האם הקו של אגד
מה התדירות של הקו הזה
ומה מרחק הנסיעה
תודה מראש
 

אוהד11

New member
קו 7 של אגד. התדירות סבירה

שלום לכם

אתמול שאלתי על הגעה לגבעת אולגה. אמרתם לי לקחת קו 7 מהרכבת בחדרה. האם הקו של אגד
מה התדירות של הקו הזה
ומה מרחק הנסיעה
תודה מראש
קו 7 של אגד. התדירות סבירה
 

אוהד11

New member
בכיוון ההפוך, לפי השילוט של גבעת

וכמה זמן נסיעה

אני מניח שאני צריך לעבור את הכביש ולא לחכות בתחנה של האוטובוסים שנוסעים לתחנה המרכזית של חדרה, נכון
בכיוון ההפוך, לפי השילוט של גבעת
אולגה
 

BanjoKazooie

New member
מכפר סבא לצריפין וחזרה לשלישות

שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום.
מכפר סבא לצריפין וחזרה לשלישות
איך מגיעים מכפר סבא לצריפין ואז מצריפין חזרה לשלישות ברמת גן וגם איך מגיעים מצריפין חזרה ישירות לכפר סבא.
 

אוהד11

New member
מכפר סבא עם 567 עד גהה פ"ת ומשם

מכפר סבא לצריפין וחזרה לשלישות
איך מגיעים מכפר סבא לצריפין ואז מצריפין חזרה לשלישות ברמת גן וגם איך מגיעים מצריפין חזרה ישירות לכפר סבא.
מכפר סבא עם 567 עד גהה פ"ת ומשם
עם 164 עד צומת בית דגן ועם 451/461/157/450/156 של סופרבוס עד צריפין. כך גם בחזרה. מצריפין לשלישות עם קווי סופרבוס הנ"ל עד ת"מ ת"א ומשם עם 60 כמעט עד השלישות.
 

urilei

New member
היי לך

מכפר סבא לצריפין וחזרה לשלישות
איך מגיעים מכפר סבא לצריפין ואז מצריפין חזרה לשלישות ברמת גן וגם איך מגיעים מצריפין חזרה ישירות לכפר סבא.
היי לך
מכפר סבא לצריפין יש להגיע למחלף גהה (באמצעות 567 לדוגמא) או לת"מ פתח תקוה (באמצעות 561 לדוגמא) מהתחנה המרכזית של פתח תקווה (באותו מקום שאתה יורד) או ממחלף גהה בעלייה לכיוון אשדוד, קח קו 159 שנוסע 4 פעמים בבוקר. חלק מהנסיעות נכנסות לצריפין וחלק עוברות בשער יפו וממשיכות לרמלה. הדרך מהצריפין לשלישות היא די כואבת, ואם ניתן מומלץ לנסות לתפוס טרמפ מתוך הבסיס לפחות עד צומת בית דגן (יתכן אם יתמזל מזלך שתתפוס לשלישות). אם אתה לא רוצה לנסות טרמפ קח קו כלשהו (בגדול כל הקווים למעט 433) לצומת בית דגן, ומשם (באותה תחנה שאתה יורד) 274 של אגד עד עזריאלי, ומשם את אחד הקווים 39, 40, 51, 54, 68, 69, 140, 154 עד ליד המשטרה של רמת גן, מרחק כמה דקות הליכה מהשער של השלישות. אם איכשהו בבית דגן עובר קו 318 - עלה עליו, הוא מגיע עד השלישות אבל נוסע מעט מאוד (אל תחכה לא במיוחד) אופציה נוספת להגיע לעזריאלי היא לקחת 461 לכיוון ההפוך (לכיוון לוד) ולנסוע ברכבת. בשורה תחתונה פחות או יותר אותו פרק זמן. רכבת אולי טיפה יותר קצר. תלוי במזל. אם שאלת במקרה מהשלישות לכפר סבא אז יש בז'בוטינסקי 567 ישירות מצריפין לכפר סבא - כמו שאמרתי לך להגיע לעזריאלי, רק במקום 274 עלה על 164 עד מחלף גהה ומשם חזרה לכפר סבא כמו שהגעת בבוקר יום עתיר אוטובוסים צפוי לכוחותינו
 

BanjoKazooie

New member
תודה על התשובות המפורטות../images/Emo13.gif

היי לך
מכפר סבא לצריפין יש להגיע למחלף גהה (באמצעות 567 לדוגמא) או לת"מ פתח תקוה (באמצעות 561 לדוגמא) מהתחנה המרכזית של פתח תקווה (באותו מקום שאתה יורד) או ממחלף גהה בעלייה לכיוון אשדוד, קח קו 159 שנוסע 4 פעמים בבוקר. חלק מהנסיעות נכנסות לצריפין וחלק עוברות בשער יפו וממשיכות לרמלה. הדרך מהצריפין לשלישות היא די כואבת, ואם ניתן מומלץ לנסות לתפוס טרמפ מתוך הבסיס לפחות עד צומת בית דגן (יתכן אם יתמזל מזלך שתתפוס לשלישות). אם אתה לא רוצה לנסות טרמפ קח קו כלשהו (בגדול כל הקווים למעט 433) לצומת בית דגן, ומשם (באותה תחנה שאתה יורד) 274 של אגד עד עזריאלי, ומשם את אחד הקווים 39, 40, 51, 54, 68, 69, 140, 154 עד ליד המשטרה של רמת גן, מרחק כמה דקות הליכה מהשער של השלישות. אם איכשהו בבית דגן עובר קו 318 - עלה עליו, הוא מגיע עד השלישות אבל נוסע מעט מאוד (אל תחכה לא במיוחד) אופציה נוספת להגיע לעזריאלי היא לקחת 461 לכיוון ההפוך (לכיוון לוד) ולנסוע ברכבת. בשורה תחתונה פחות או יותר אותו פרק זמן. רכבת אולי טיפה יותר קצר. תלוי במזל. אם שאלת במקרה מהשלישות לכפר סבא אז יש בז'בוטינסקי 567 ישירות מצריפין לכפר סבא - כמו שאמרתי לך להגיע לעזריאלי, רק במקום 274 עלה על 164 עד מחלף גהה ומשם חזרה לכפר סבא כמו שהגעת בבוקר יום עתיר אוטובוסים צפוי לכוחותינו
תודה על התשובות המפורטות
 

GlitterKitten

New member
שאלה!!

שרשור שאלות הכוונה - 22/5/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום.
שאלה!!
אני גרה בעכו , על איזה קוי אוטובוס אני צריכה לעלות כדי להגיע להרצליה? לסביבת קניון שבעת הכוכבים.... (חיפשתי באתר של אגד ולא מצאתי כלום)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה