שרשור שאלות הכוונה 17/7/2006

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifשרשור שאלות הכוונה 17/7/2006../images/Emo41.gif

שרשור שאלות הכוונה 17/7/2006

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
 

mucool2

New member
../images/Emo41.gif

שרשור שאלות הכוונה 17/7/2006

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!

 

Seidman

New member
אוטובוסים לצפון?

שרשור שאלות הכוונה 17/7/2006

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
אוטובוסים לצפון?
האם יש אוטובוסים פעילים ממרכזית המפרץ חיפה לעפולה? ומבית שאן לירושלים? ולהפך?
 

אורי404

New member
לפי מה שדיווחו במהדורת החדשות

אוטובוסים לצפון?
האם יש אוטובוסים פעילים ממרכזית המפרץ חיפה לעפולה? ומבית שאן לירושלים? ולהפך?
לפי מה שדיווחו במהדורת החדשות
האחרונה, הקווים של "אגד" בצפון יפעלו כסדרם וסביר להניח, שזה גם נתון לשינויים. בכל מקרה, לעת עתה הקווים יפעלו כרגיל.
 

אורי404

New member
ובכל מקרה, עדיף להתקשר למודיעין

לפי מה שדיווחו במהדורת החדשות
האחרונה, הקווים של "אגד" בצפון יפעלו כסדרם וסביר להניח, שזה גם נתון לשינויים. בכל מקרה, לעת עתה הקווים יפעלו כרגיל.
ובכל מקרה, עדיף להתקשר למודיעין
לוודא את זה.
 

mister K

New member
קיימים שינויים בחלק מקווי הצפון

לפי מה שדיווחו במהדורת החדשות
האחרונה, הקווים של "אגד" בצפון יפעלו כסדרם וסביר להניח, שזה גם נתון לשינויים. בכל מקרה, לעת עתה הקווים יפעלו כרגיל.
קיימים שינויים בחלק מקווי הצפון
הקווים מתל אביב לקרית שמונה פועלים היום במתכונת מצומצמת לפי ביקוש.
 
../images/Emo27.gif?../images/Emo37.gif?

שרשור שאלות הכוונה 17/7/2006

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
?
?
לא ולא
למעלה
 

אוהד11

New member
בתוכניתו של גבי גזית ברשת ב' התלונן

?
?
לא ולא
למעלה
בתוכניתו של גבי גזית ברשת ב' התלונן
תושב שלומי שחברת נתיב אקספרס הפסיקה את שרותיה באזור נהריה. מנכ"ל משרד התחבורה עלה מיד על הקו והודיע שהוא זימן לשיחה באופן מיידי את מנכ"ל החברה. מנכ"ל המשרד ציין, כי לחברות לא ניתנה הוראה להפסיק את שרותיהן
 

ארזS

New member
מה יקרה אם . . .

בתוכניתו של גבי גזית ברשת ב' התלונן
תושב שלומי שחברת נתיב אקספרס הפסיקה את שרותיה באזור נהריה. מנכ"ל משרד התחבורה עלה מיד על הקו והודיע שהוא זימן לשיחה באופן מיידי את מנכ"ל החברה. מנכ"ל המשרד ציין, כי לחברות לא ניתנה הוראה להפסיק את שרותיהן
מה יקרה אם . . .
אם חס וחלילה אוטובוס עמוס נוסעים יפגע מאיזה טיל או מאיזו רקטה ? את מי יאשימו אז ? שלא נדע !
 

Image of me

New member
ומה אם תושב הצפון ייפגע מטיל

מה יקרה אם . . .
אם חס וחלילה אוטובוס עמוס נוסעים יפגע מאיזה טיל או מאיזו רקטה ? את מי יאשימו אז ? שלא נדע !
ומה אם תושב הצפון ייפגע מטיל
בגלל שהוא היה חייב ללכת לעשות קניות ברגל כי לא היה לו אוטובוס?
 
ואם ואם ואם ואם

ומה אם תושב הצפון ייפגע מטיל
בגלל שהוא היה חייב ללכת לעשות קניות ברגל כי לא היה לו אוטובוס?
ואם ואם ואם ואם
ומה יקרה אם מר עפיפי יפעיל 40 אוטובוסים בקווי השירות שיסעו ריקים מאדם ויפסיד עשרות אלפי שקלים שאותם אין סובסידה שתכסה לו??? או חלילה אם יפגע לו איזה אוטובוס מרקטה טועה???? כנראה שזה היה השיקול שלו בהפסקת השירות והברחת האוטובוסים לנצרת.. וזה ההבדל בין כל חברות הרופורמה שהם חברות פרטיות לכל דבר לבין אגד ודן.
 
גם אגד מצמצמת פעילות...

ואם ואם ואם ואם
ומה יקרה אם מר עפיפי יפעיל 40 אוטובוסים בקווי השירות שיסעו ריקים מאדם ויפסיד עשרות אלפי שקלים שאותם אין סובסידה שתכסה לו??? או חלילה אם יפגע לו איזה אוטובוס מרקטה טועה???? כנראה שזה היה השיקול שלו בהפסקת השירות והברחת האוטובוסים לנצרת.. וזה ההבדל בין כל חברות הרופורמה שהם חברות פרטיות לכל דבר לבין אגד ודן.
גם אגד מצמצמת פעילות...
איני רואה בכך שום פסול.
 
אגב נתיב אקספרס

בתוכניתו של גבי גזית ברשת ב' התלונן
תושב שלומי שחברת נתיב אקספרס הפסיקה את שרותיה באזור נהריה. מנכ"ל משרד התחבורה עלה מיד על הקו והודיע שהוא זימן לשיחה באופן מיידי את מנכ"ל החברה. מנכ"ל המשרד ציין, כי לחברות לא ניתנה הוראה להפסיק את שרותיהן
אגב נתיב אקספרס
חלק גדול מצי האוטובוסים שלהם חונה ביומיים האחרונים בחניון של עפיפי בנצרת.
 

אוהד11

New member
עד כמה שהבנתי, לפי תנאי הזכיון של

אגב נתיב אקספרס
חלק גדול מצי האוטובוסים שלהם חונה ביומיים האחרונים בחניון של עפיפי בנצרת.
עד כמה שהבנתי, לפי תנאי הזכיון של
משרד התחבורה - רק המשרד רשאי להורות על הפסקת השרות ולא הבעלים, ומשרד התחבורה לא הודיע על הפסקת השרות. מה קורה פה ?
 

Lady T

New member
פארק המדע ברחובות

שרשור שאלות הכוונה 17/7/2006

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
פארק המדע ברחובות
שלום אני צריכה להגיע לפארק המדע ברחובות מחר בבוקר לרח' איינשטין לבניין 10 של Hp איך אני מגיעה בתחבורה ציבורית והאם יש לשם בכלל? תודה רבה
 

mucool2

New member
מהיכן?

פארק המדע ברחובות
שלום אני צריכה להגיע לפארק המדע ברחובות מחר בבוקר לרח' איינשטין לבניין 10 של Hp איך אני מגיעה בתחבורה ציבורית והאם יש לשם בכלל? תודה רבה
מהיכן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה