שרשור שאלות, בקשות וכו'!

irisiris1

New member
מדוע הראל אינו מגיב בפורום שלו?../images/Emo4.gif:

ברכות על זכייתו בטייטל זמר השנה. השיר "ואת" - של קרן פלס בביצועו הוא מהטובים והמרטיטים ששמעתי בעשור האחרון. יש מקום לדעתי לאלבום בביצועו שכולו משירי קרן פלס. יש לסקעת הרבה הרבה מזל שקיבל במתנה את השיר הזה של פלס. וכמו שאמר היום, זה שיר שילווה אותו שנים רבות. כמו כן, אני חושבת שיש מקום שהזמר יגיב בפורום שלו, כמו קרן פלס בפורום שלה וכמו ירדנה ארזי, בפורום שלה. שיראה לנו שהוא נשאר בן אדם שמעריך את אוהדיו ומראה להם את זה ושהלימונדה לא עלתה לו לראש בעקבות כל הזכיות האחרונות האלה.
 
שאלה או יותר נכון בקשה..

נכון פורום הראל ופורום סקעת התאחדו? וצריך להכין איזה יצירה או משהו? אז רציתי לבקש ממכם אם אתם זוכרים מתי הראל קיבל אלבום זהב.. (באיזה תאריך..) כדי שאני יחפש בתאריך הזה את הפורום וימצא את השרשור של הכתבות.. בבקשה תעזרו לי..
 
../images/Emo60.gif

הראל לא מעוניין להגיב יותר בנושא הזה, מפאת הזכות לפרטיות שהוא מנסה (איכשהו
) לשמור עליה. אם את/ה שואל/ת אם הייתה יציאה מהארון שכל עם ישראל מודעת לה - אז לא, לא הייתה.
 

irisiris1

New member
../images/Emo176.gif../images/Emo175.gif../images/Emo179.gif../images/Emo180.gif../images/Emo177.gif

 
כנסי ..

הפורום הזה הוא לא הרישמי , הראל מגיב ברישממי מדי פעם ופעם , ומכייון שכל אחד יכול לפתוח פוורם להראל , כולם ירצו שהוא יגיב להם . הוא מגיב ברישמי , תאמיני לי שאת כל המעריצים שבפורומים האחרים הוא גם אוהב,אבל אם הוא יתחיל להגיב לכל פורום זה לא יגמר .. לכן הוא מגיב ברישמי . [חפירה מיותרת לגמריי !!]
 

לאו14

New member
ענבל כבר ענתה../images/Emo141.gif

אבל גמאני רוצה להגיד כמה דברים.. דבר ראשון.. אל תפתח ת'פה ותגיד דברים שאתה לא יודע מה הולך סבבה!?!?! אל תגיד שהראל לא מעריך אותנו כי הוא משתדל להגיד את זה כמעט כל הזמן!!! זה לא הפורום הרשמי של הראל ובגלל זה הוא לא נכנס לפה..ולא בגלל שום דבר אחר! לפורום הרשמי הוא נכנס הרבה יחסית לבן אדם עסוק כמוהו בקיצור.. תשקול מילים ותבדוק את עצמך לפני שאתה אומר דברים כאלה!! חפרתי..יום טוב ולכולם!!!
 

מ א מ י2

New member
היי,תירגעי =/ ../images/Emo219.gif

הבנאדם לא יכול לדחוף כל חצי שעה הודעה לפורום. אנשים עושים דברים בחיים שלהם [מסתבר
] חוצמזה-פה זה לא הפורום הרשמי,ככה שהוא לא מגיב פה.
.
 
לא../images/Emo132.gif../images/Emo163.gif

ותפסיקו לשאול את זה כאילו הומו זה לא בנאדם נגיד והוא הומו- זה גורם לו לשיר פחות טוב?!
 

meitar 8

New member
מה את רוצה ממנו?

הוא לא שאל את זה כאילו הומו זה לא בנאדם.. הוא בסך הכל שאל.. די להתנפל על כל אחד ששואל את זה. תענו נורמלי תענו כמו לי. זאת תשובה עניינית ולא תוקפנית.
 
אבל נמאס..

חוצזה עכשיו דווגריי מאיפה אנחנו אמורות לדעת? אנחנו מ=ע=ר=י=צ=ו=ת שלו לא מתעסקות בענינים האלה ואנחנו לא חוקרות אותו [הלוואי ויכלנו לפגוש אותו כל יום מה לחקור ?!] אז מאיפה אנחנו אמורים לדעת?! למה תמיד שואלים ת'מעריצים ?! חוצמזה שנה טובה:)-
 
בנות תענו כמו המננהלת . . ../images/Emo221.gif

הוא לא בא והיתנפל עלינו , אלא שמיתנפלים וצוחקים - תיתנפלו עליהם
אבל שהוא שאל יפה..לא צריך להישתגעע.. לי - קוראים לך לי או ליה ? חח ..
 
בתאלוש רק לידע כללי חמודה

זה שיש למישהו חברה לא מעיד על נטייתו המינית, הרבה מאוד גייז מוצאים להם חברה וזה ככיסוי בלבד. אני אמנם לא ממעריציו הנלהבים של סקעת, אך אוהב להאזין למוסיקה שלו ושמח בשמחתו ובשמחתכם על הזכיה ובהחלט מגיע לו. לגבי נטייתו המינית זה די גלוי לעין, אך עדיין הדבר לא גורע מעצם היותו מוכשר וכשרוני, זה עניינו הפרטי בלבד.
 

omri120

New member
גלוי לעין??? מה אתה מקשקש

איך בדיוק זה "גלוי לעין"?? זה שאין לו חברה?? אז מה! גם לדודי בלסר,שנחשב להרבה יותר כוסון מסקעת....ונחשב למרטיט לבבות אין חברה כבר כמה שנים טובות. אז?? דודי בלסר הומו?? והוא כבר בן 30 עוד מעט. די לקשקש שטויות כבר אני במקרה יודע בוודאות,שסקעת לא הומו. ואני לא מתכוון לחשוף יותר מידי. אני רק יכול לאמר לך שכדאי לך מאוד מאוד מאוד להאזין למילים של השיר "ואת"---ואולי תגלה שם כמה דברים שלא ידעת על הראל. לכל מילה שם יש משמעות,וזה לא כיסוי ולא בטיח. ואני אומר לך ממקור ראשון. ואגב,אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שהראל סקעת עבר-בכל מה שקשור למערכות יחסים עם בחורות. יש מערכת יחסים שהשאירה אותו מצולק לגמריי!! פשוטו כמשמעו. ואין לי צורך או רצון להמשיך מעבר למה שאמרתי . אז תפסיקו לקשקש "גלוי לעין". בולשיט!!!! תפסיקו לשפוט אנשים לפי העובדה אם הוא "נמצא עם מישהי" או לא. נמאסתם
 
למעלה