|*שרשור על שאלות של סוף הריון

תּמר

New member
ומה מצב הבטן? היא מתקשה?

אם זה לא נמשך הרבה זמן, ועובר לאחר מנוחה - זה כנראה לא נורא. שתי הרבה, והמעיטי במאמצים שגורמים לכך. אם זה מתמשך - חשוב ללכת לבדיקה בהקדם.
 

דביבי

New member
הבטן לא מתקשה

והכאבים מאוד עמומים. האמת שלא נראה לי שיש מקום לדאגה, זה פשוט משהו חדש שלא היה קודם ורציתי לדעת אם זו תופעה שכיחה בשלב הזה של ההריון.
 

marcyg

New member
תקין לחלוטין. הגוף מתכונן ומתחמם

לקראת הלידה. תנצלי את הכאבים האלו ללמוד להוציא אויר ולהרפות בזמן כאב!
 

marcyg

New member
כל עוד שזה עובר במנוחה...

והכאבים לא מתחזקים, מתארכים ובאים בתדירות מסודת וגבוהה....נשמע שמצבך טוב!
 
לפנות לפני הלידה לטיפול אלטרנטיבי

כמו שיאצו פלדנקרייז, מסג' (אבל מקצועי). אחרי הלידה כדאי מאוד להתחיל להפעיל את הגוף דרך קבע. כאבי גב הם מכת הדור (80% סובלים מכאבי גב) והרבה בא פשוט מחוסר פעילות.
 

ritush2002

New member
כדור פיזיו, תרגילים ושיאצו

טוב, קודם כל, כבר לא נשאר הרבה - תתעודדי!
לי יש כדור פיזיו בבית והוא עושה נפלאות לכאבי גב - אפשר לקנות במגה ספורט. שמעתי שהוא גם מעולה אחרי לידה - גם לאמא וגם לתינוק, ככה שזאת נראת לי השקעה טובה גם בחודש תשיעי (עולה כ80 ש"ח) בנוסף לזה, תעשי תרגילים לשחרור הגב (עומדים על שש ועושים תנועות מעגליות שונות עם האגן). אם כל זה לא עוזר, שיאצו עושה נפלאות במקרים האלה. תרגישי טוב!
 

lavendula

New member
שאלה טכנית

לפי מה שהבנתי, הכדור די גדול. אז אני מבינה שקונים אותו דחוס ומנפחים בבית? איך מנפחים אותו? הרי בטח במצב מנופח הוא לא נכנס לאוטו.
 

ritush2002

New member
לנו ניפחו במגה

וגם נתנו סיכה לניפוח הביתה כדי שנוכל לנפח אחרי שהכדור קצת יתרוקן. בעיקרון הכדור באמת גדול, אבל לאוטו שלנו (מאזדה) הוא נכנס בלי בעיה. אני לא בטוחה שתהיה בעיה עם אוטו יותר קטן, אבל פשוט תשאלו במגה - יש להם נסיון עם זה. ואפשר גם לנפח בכל תחנת דלק שקרובה אליכם.
 

mich12345

New member
הפיזיו נכנס גם לאוטו קטן

גם אני קניתי במגה את הגדול, ניפחו לי אותו שם. לי הוא נכנס מנופח לרנו קליאו, שהוא אוטו קטן. הוא לא נכנס לבגז' אבל כן למושב האחורי. שימי לב לא לחנות קרוב מדי לאוטו אחר, כי כדי שהכדור יכנס צריך לפתוח את הדלת עד הסוף, אני קצת הסתכבתי עם זה עד שהאוטו שחנה לידי פינה את עצמו מהחניה..
 

Mikella

New member
מסתבר. נכנסתי לשם לאחר שראיתי מישהי

יוצאת משם עם הכדור. קניתי את הבינוני 65 עלה 80 ש"ח
 

Kesem_

New member
כדור פיזיו ../images/Emo70.gif

גם לי כואב נורא הגב, במיוחד אחרי שאני עומדת הרבה שעות וכשאני יושבת על כדור הפיזיו זה עוזר ומקל מאוד. עכשיו למשל, מול המחשב - אני יושבת על הכדור ומתנועעת זה מקל, זה עוזר. ואם את רוצה משהו מאסיבי יותר - שיאצו, רפלקסולוגיה, מסאג' - אבל לא לשכוח - ללכת רק למישהו/י שמתמחים בטיפול בנשים בהריון - לא לכל אחד/ת.
 

dedaniel

New member
../images/Emo41.gifאיך כותבים כדור פיזיו בלועזית../images/Emo35.gif

 

imatooti

New member
מה בדיוק עושים עם הכדור?

יש מקום שאפשר למצוא בו הנחיות לפעילות עם הכדור?
 
בדיוק הערב- פורום תינוקות

זהירות מכדור פיזיו אני ברגעים אלו כותבת לכם ממיון ילדים בשניידר - עקב שימוש בכדור הפיזיו לפני מס' שעות פתאום כשאישי היקר ובני קופצים עליו כדי להרגיע אותו מהתקפת גזים פתאום בלי הודעה מוקדמת הוא התפוצץ ושניהם עפו לריצפה !!! אין לכם מושג איך הרגשנו וכרגע אנחנו במיון עוקבים אחרי הילד תחזיקו לנו אצבעות שהוא יצא מזה בנס בשלום ... היה לי חשוב לכתוב כאן ובפורום הורים לתינוקות למרות שאני לא כותבת כאן בד"כ אך יש כאלו שמכירות אותי מפורום חתונות - אז היזהרו לכן אני יודעת שממליצים לקפוץ על הכדור בהריון בזמן צירים וכאבים ואחרי לידה לקפוץ איתו להרגיע את התינוקות אך זה ממש ממש לא בטיחותי - ואגב זה כדור חדש לחלוטין שנקנה לפני שבוע והוא היה תקין לחלוטין...שיהיה רק טוב לכולנו
 
למעלה